Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

    Повтарят,то си е болестно състояние.
    Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

    Коментар


    • #17
      От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

      Нивата от темата не е моя, а на клиент. Аз съм достатъчно технически грамотен, за да си го причиня.
      Лада е може би единствената марка, която във времето не усъвършенства продукта, а го разваля. Ако въпросния нужник просто се сглоби с качествени материали ще стане достатъчно приличен автомобил за цената си. Има достатъчно добри производители на на части за окачване, които предлагат всичко за лада - тампони, шарнири, спирачни системи и какво ли не.
      Аз лично предпочитам да си купя шарнирен болт Lemforder, Moog, febi ... за двадесетина лева , отколкото ''някакъв '' уж руски, ама не баш за 5-6 лева и да го сменя другата седмица пак.

      И да- сменил съм няколко ниви и всичките са били мои само за търговска цел и не го крия. За мои си цели си имам Пажеро и Патрул.
      Последно редактирано от borko_ruse; 30-03-14, 08:33.
      На сърбела майката му е чесането.
      Борислав Борисов Русе О885 О37815

      Коментар


      • #18
        От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

        Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
        Нивата от темата не е моя, а на клиент. Аз съм достатъчно технически грамотен, за да си го причиня.
        Лада е може би единствената марка, която във времето не усъвършенства продукта, а го разваля. Ако въпросния нужник просто се сглоби с качествени материали ще стане достатъчно приличен автомобил за цената си. Има достатъчно добри производители на на части за окачване, които предлагат всичко за лада - тампони, шарнири, спирачни системи и какво ли не.
        Аз лично предпочитам да си купя шарнирен болт Lemforder, Moog, febi ... за двадесетина лева , отколкото ''някакъв '' уж руски, ама не баш за 5-6 лева и да го сменя другата седмица пак.

        И да- сменил съм няколко ниви и всичките са били мои само за търговска цел и не го крия. За мои си цели си имам Пажеро и Патрул.
        На края спомена правилните автомобили
        ВСЕКИ МОЖЕ ДА КАРА БЪРЗО ,А НИЕ МОЖЕМ ДА МИНЕМ ОТКЪДЕТО СИ ИСКАМЕ
        0888 967 109
        0877 967 109

        Коментар


        • #19
          От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

          Руснаците си имат термин за материалите, които използват - "говнолин"
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #20
            От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
            Руснаците си имат термин за материалите, които използват - "говнолин"
            Май е крайно време да им наложат вето да произвеждат каквото и да било от метал...
            На сърбела майката му е чесането.
            Борислав Борисов Русе О885 О37815

            Коментар


            • #21
              От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

              Първоначално публикуван от borko_ruse Преглед на мнение
              Май е крайно време да им наложат вето да произвеждат каквото и да било от метал...
              Стига бе, а от какво ще си правят танковете???
              Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
              Из "Златния телец"

              Коментар


              • #22
                От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

                На нас трябва да ни забранят,май ние нищо не правим,с изключение на едно нещо.
                Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                Коментар


                • #23
                  От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

                  При нас то е друга работа - половин век / няколко поколения отвикване от инициативност си носят своите плодове...
                  Но относно Нивата - експлоатирахме такава 6 месеца.
                  Толкова издържахме. То не бяха смени на чукчета, наковални, кондензатори и т.н.
                  И си викахме - абе поне механично е правено със запас.
                  До момента, в който в града с около 20-30км/ч при завой се скъса главина на предно колело, като колелото остана на място единствено заради дисковата спирачка - спирачката задържа диска да не се измъкне и да отлети нанякъде с колелото...
                  А тъй-като само 1 км преди случката си се движех извън града с около 90км/ч, ми настръхна косата... И съответно нивата веднага отплува на пазара...
                  Беше на около 80-90х.км...
                  Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
                  Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.

                  Коментар


                  • #24
                    От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

                    Първоначално публикуван от slowtraveler Преглед на мнение
                    Беше на около 80-90х.км...
                    На тези километри, нивата е към края на живота си. Ладата е единствената кола, която до 200 000км, трябва да си направил основен ремонт на мотор и задължително всичко по ходовата част е сменено Х пъти. За 150 000км и малко отгоре - преден диференциал, 2 пъти скорости, раздатъчна кутия, заден диференциал, милион пъти сменяне на задните щанги и не се шегувам, това е най слабия детайл на тези коли и е отвратително направо. За сравнение, Г-класата вече 6 000км, след първоначалното обслужване, само резервоара даде фира. Експлотацията е средна и на ниво.

                    Коментар


                    • #25
                      От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

                      Май е важно в кой ден е правена.
                      Няма невъзможни работи.Тел.0888344659

                      Коментар


                      • #26
                        От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

                        Убаво, де-май тук някой колега скоро беше постнал кЪ се произвежда Нива-та...то не беше неколкократно топене във вани за анти-корозионно покритие, то не бяха подготовки преди боядисване...или това важи само за конвейера(ако изобщо може да се нарече така) за западна Европа...?
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #27
                          От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

                          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                          Убаво, де-май тук някой колега скоро беше постнал кЪ се произвежда Нива-та...то не беше неколкократно топене във вани за анти-корозионно покритие, то не бяха подготовки преди боядисване...или това важи само за конвейера(ако изобщо може да се нарече така) за западна Европа...?
                          Преди време работех за Ягуар, правехме части и за Форд и Астон Мартин и някои други.

                          Имахме четири качествени категории, за местен пазар 1во качество, 2ро за Германия и Западния Свят, 3то за Европа и 4то за Турция.

                          За 1во качество всеки един детайл на моята линия минаваше около 10-12 качествени контроли, като повече от половината бяха на машини, разни лазерни замервания, динамометричен тест за натягане ала бала, другата половина на око, напасване, ръбове, пукнатини и т.н. за Германия от около 1000 заготовки под 10 отиваха на автомобил, останалото(990 бройки) беше брак или за доработване/преработване.

                          Когато правехме бърза поръчка за Турция(4то качество) частите се гледаха САМО на око, и контролите бяха 3-4 ) от 1000 заготовки сигурно 950 отиваха в шайгите за експорт

                          Ти ми кажи дали има значение за къде са предназначени автомобилите
                          Бъдете живи и здрави!

                          Коментар


                          • #28
                            От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

                            На тъста е правена за Западна Европа -разлика няма!За първи път в живота си видях при дъжд да се отмива цвета на ,,колата''. Колите се правят от едни и същи хора!!!!!!
                            Grand Vitra ddis 2008
                            SEAT Althea XL tsi 2010
                            Mitsubishi Canter

                            Коментар


                            • #29
                              От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

                              Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
                              Преди време работех за Ягуар, правехме части и за Форд и Астон Мартин и някои други.

                              Имахме четири качествени категории, за местен пазар 1во качество, 2ро за Германия и Западния Свят, 3то за Европа и 4то за Турция.

                              За 1во качество всеки един детайл на моята линия минаваше около 10-12 качествени контроли, като повече от половината бяха на машини, разни лазерни замервания, динамометричен тест за натягане ала бала, другата половина на око, напасване, ръбове, пукнатини и т.н. за Германия от около 1000 заготовки под 10 отиваха на автомобил, останалото(990 бройки) беше брак или за доработване/преработване.

                              Когато правехме бърза поръчка за Турция(4то качество) частите се гледаха САМО на око, и контролите бяха 3-4 ) от 1000 заготовки сигурно 950 отиваха в шайгите за експорт

                              Ти ми кажи дали има значение за къде са предназначени автомобилите
                              Напълно подкрепям, нашата нива е била за износ към Финландия, била е с ел. огледала, нито един от "щатНите"/оригинални/ проблеми, при нас ги няма...... Колата е 88-ма, колата се кара и то основно в гората..
                              Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 04-04-14, 20:52.
                              За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                              Honda Dominator 650
                              088ЧЧ93979-->Борис
                              0878956Ч38-->Борис

                              Коментар


                              • #30
                                От: Нива 21214 , за четири години 22 000 км- равносметка

                                Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                                Напълно подкрепям, нашата нива е била за износ към Финландия, била е с ел. огледала, нито един от "щатНите"/оригинални/ проблеми, при нас ги няма...... Колата е 88-ма, колата се кара и то основно в гората..
                                И моята последна Лада /2104/ беше 1988г. правена за Финландия. Продадох я на 4 години и 24 000 км. Не беше мръднала никъде. А, отказа муфата за свободен ход /бендикса/ на стартера.
                                Но, явно в практиката има всякакви случаи.
                                сто: Тук нормално си подаваме топката като на тренировка и гледаме да не се контузим. Понеже сме от един отбор.
                                dembito: Хардуера можеш да го ритнеш, а софтуера само да го напсуваш

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X