Обява

Свий
Няма добавени обяви.

изолациа на делко (Лада Нива)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • изолациа на делко (Лада Нива)

    как да изолирам делкото на нивата
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

  • #2
    четох една тема за това в един щатски форум ама немога да я намеря зада ти я пратя.

    в общи линии има три етапа

    1. на капачката на делкото има някаде дупка за отдушник. там закрепваш надеждно един маркуч и го завираш в шнорхила.

    2. напръскваш отвореното делко с ВД40, грижливо избърсваш контактните повърхности.

    3. намираш си хубав силикон, който издържа на температура и вибрации и с него намзваш капачката там където ляга на метала. после сваляш гумените маншончета на кабелетие пълиш ги със силикон и ги слагаш по местата. оглеждаш цялото делко за дупки пукнатини и тн. и ги запълваш.

    после, като засъхне силикона си намраш една пароструйка и пръскаш яко, ако огасне повтаряаш процедурата.

    не съм го пробвал, само съм чел. ако ти решиш да го опиташ сподели резултата
    drive alive

    Коментар


    • #3
      ти нива ли караш?.шнорхел оше несъм и направил , но ще измисля нещо.а какво е ВД40.Кое да напръскам само капачката ли
      "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

      Коментар


      • #4
        карам вранглер, но съм участвал в бракуването на две ниви и няколко УАЗки

        няма надежден начин да предпазиш делкото от вода ако нямаш шнорхил. ако го залепииш със силикон и запушиш отдушника ще кондензира отвътре и .... лошо

        WD 40 е един спрей, който освен че помага за равинтване на клеясали гайки, смазва финни механики, разтваря мръсотий и тн. измества водата и после прави мазен филм, който остава там достъчно дълго. ако нещо се е намокрило и искаш да махнеш бързо водата, това е начина. продава се в бензиностанциите

        WD 40 е измислено за нуждите на американската армия по време на войната във виетнам защото се оказало, че нововъведения по това време автомат M16 е много капризен и като постреля малко във влажната джунгла започва да засича заради нагара, който се образува по ключалките на затвора. тази смазка е спасила въпросната пушка от това да бъде снета от въоръжение незабавно.

        WD 40 = Water Displasemet 40 или на български, средство за изместване на водата с вискозитет 40
        drive alive

        Коментар


        • #5
          Ей, диване! В българския няма дума в множествено число, която завършва на "Й"! Не се излагай, не може да знаеш за колите и да не знаеш за граматиката. Като се видим ме подсети да те ритна в кенефа между две бири! Ако забравиш първия път ще ме подсетиш после))
          ВД-то е просто гнусна газ за горене, то и керосин, и вътре примерно 1,5% молибденов дисулфид. По идея той е просто високотемпературна смазка. Какво успява коктейла и производителите не знаят ... всичко. Гарантирано вреден е само за електрическите контакти, веднага ги сговня(((
          Не знаех историята на тая гнусотия, благодаря. А виж, М-16 във Виетнам е била експериментална. Там се се издъниха М-1, М-4, АR-10 и 16; М-16 е уж по опита от там ..., така и не я докараха. По-неточна от ФАЛ, по-ненадеждна от Калашников, не става за ръкопашен, никога не съм се чувствал по-гол. Рядък буклук. Така и им издухват по 10 презерватива на ден, ту прах, ту кал ... Ууужъсъ!

          Коментар


          • #6
            Стефане ти какво ще кажеш по въпроса за делкото.ами ако го вкарам в купето
            "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

            Коментар


            • #7
              оф несе изразих правилно маркуча ако вкарам в купето
              "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

              Коментар


              • #8
                Уф, не ме стряскай бе! То вярно че през 30-те и после през 60-те е имало мода с меки кардани, ама чак за делкото не бях чувал ... Замалко и да измисля как))
                Няма оправия с делкото. Хубави силиконови кабели, хубав уплътнител под капачката. Разни хидрофобни спрейове. За УАЗа има херметично делко, от т.нар. екраниран комплект. За ядрена война. Не го обичат. Пак в тоя комплект влиза авариен вибратор. Също херметично реле без управление, което хвърля импулси по свещите независимо от оборотите или каквото и да е друго, колкото да се измъкнеш жив. Развитието на това са разните електронни запалвания, и в крайна сметка инжекторния мотор.
                И заради това не обичам бензиновите мотори. Лесно ще набуташ маркуч в шнорхела, а на едно място ток и избягало ранно запалване ... Имаше някъде снимки на въздушни филтри като зелки. Найлонов плик, ластиче, и да не го залее, май е това(((

                Коментар


                • #9
                  пазене му е майката
                  drive alive

                  Коментар


                  • #10
                    Неее ... Парна машина му е майката, ама още не се получава нещо(((
                    Дизели без електроника, или в краен случай американските долноклапанници. Обаче вече никой не ще такива хубави мотори((

                    Коментар


                    • #11
                      аз си имам един такъв в гаража и изобщо неискам по - модерен
                      drive alive

                      Коментар


                      • #12
                        Правилно. Освен ако по-модерен не значи просто връщане към естествената самоподдържаща се термодинамика. Без тристепенни иерархични системи за управление, в сравнение с които Интернет е детска градина ...

                        Коментар


                        • #13
                          имам един трактор ЮМЗ произведен 1967г. двигателя е дизел, напълно механичен, пали се с пусково, единствения ток е този от магнета на пусковото. иска само нафта и малко въздух и работи, защо вече няма такива неща
                          drive alive

                          Коментар


                          • #14
                            Има някъв американски. Изобщо без ни една жица, сигурно е по цената на кило диаманти. Петромаксове за фарове, ловджийски патрон в главата на първи цилиндър за стартер. Верижен.
                            Имало е и една друга дивотия - парен камион. 40 км/ч, 40 км пробег с едно зареждане с дърва и вода, 20 тона. 52-а. ОКБ на ГУЛАГ. Смята се че преди да го утрепат, Берия дявол знае защо е заповядал да унищожат чертежите. После вече никой не се е интересувал, научили са че нефта не поглъща буклуци и не излъчва вторична радиация, и значи ще работи и в атомна война. Сега вече да имаше работоспособен Стрърлингов двигател...

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X