Има вероятност да е от несъосност на скоростна кутия и раздатката - регулира се положението на раздатката. На по-старите се регулира и нагоре-надолу и наляво надясно а на по-новите само ляво дясно...
Напъни я и на другите, ако го прави на всички - Венци каза. Обаче обърни внимание да не би това да се случва само на някаква си скорост по километража.
трагвам 1 ускориавам няма треперене включвам 2 и почва да трепери,ускорявам малко и се загубва.На другите скорости го няма.Според мен идва от към раздатката,дали е от регулирането
освен това, което колегите казаха, огледай добре каретата на карданите и предните главини, ако всичко това е наред значи най - вероятно проблема е вътре в скоростите, което е гадно
С риск да ми се смеете вземи си провери баланса на гумите.Все пак не казваш какво трепери.Пробвай примерно на трета със същата скорост при която ти трепери.
А бе, изобщо не е смешно, и на мене тайната ми мисъл беше натам. Почти. Аз си мислех за налягането, като са меки стават страшни работи. А на скорост може да влезе и в хоризонтален резонанс, там изобщо е ад. А да видим кво ще каже като дойде.
оф забравих днеска също ми направи впечатление че двете задни щанги .дългите дето държът задния диференциал са леко изкривени нагоре,ама и двете,по един начин,апък си мисля че трябва да са прави
Хубаво е и да видиш дали хубаво са затегнати болтовете на карданите и скоростите че на УАЗ-а като ми ги правеха не ги бяха затегнали и се чудех от какво трепери целия джип Докато се усетя задния кардан се държеше само на 2 болта и то до половина развити
робвай да балансираш гумите, щом се проявява само на определена скорост зачи със сигурност проблема е в нещо въртящо се и то нещо голямо
когато има дебаланс на гумите, вибрациите се усещат само в критичните обороти, когато те са най - силни. може и да е от крива джанта, може и просто да са много меки гумите
Коментар