Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ядове с бензинопровода и релето за зареждане .

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ядове с бензинопровода и релето за зареждане .

    Днес сутринта отсвирих домочадието и реших да си спретна една разходка с нивата . Викам си паля минавам да сменя маслото звъня на един верен другар и отиваме да се разходим над Железница . Колата не карана почти два месеца кротко си почива на сянка в гаража . Тръгвам да паля газта свършила викам си имам бензин стрелката седи уверено на половин резервоар . Да ама не подкачвам трудно филтърчето едвам се пълни викам си за смяна е заедно с маркучите двигателя пали и като го изфорсирам гасне . Смених филтърчето заедно с маркучетата историята същата . След кратък размисъл в обедната жега стигнах до обичайния заподозрян сондата в резервоара и прословутата месингова цедка . Последва екстренно изхвърляне на задната седалка и ламарината под нея щото през ревизионния отвор който са оставили руснаците трябва да си поне Худини за да извадиш сондата . Очаквано цедката беше като циментирана и тръбата под нея също почистих тръбата но с цедката почти нищо не стана и я събрах без нея . До тук добре проблема с храненето го реших но се оказа че и това не е всичко има нещо запушено в карбуратора и колата работи само на почти пълен смукач вероятно е ускорителната помпа ама това ще го видя утре след работа . От както я имам тая Нива все си бера ядове с релетата за зареждане . Алтернатора е украински и оригинално е с едно особено реле заедно с четките на него . Смених 3 - 4 релета и никое не караше повече от 2 - 3 месеца накрая един приятел авто жичкаджия замости едно да служи само като чекодържател и сложихме външно реле от новите руски със светодиодите и "елементам самодиагностики" и с тях същата работа скапват се на няма и половин година . Смених алтернатора защото мислех че е от него ама не и последното реле пак не работи . Като го окъся тока отива на 18 - 20 волта . Имам едно старо от старите механични ама не съм сигурен дали работи . Някъде да продават от старите модели механични релелета че ми писна с тия нови руски електронни простотии . В крайна сметка няма човек победил съветския автопром . Може да спечелиш някоя малка победа ама войната си я загубил Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0020.jpg
Прегледи:1
Размер:208.8 КБ
ID:6021701Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0027.jpg
Прегледи:1
Размер:127.0 КБ
ID:6021703Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0019.jpg
Прегледи:1
Размер:171.1 КБ
ID:6021700Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSCI0023.jpg
Прегледи:1
Размер:206.2 КБ
ID:6021702
    Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

  • #2
    От: Ядове с бензинопровода и релето за зареждане .

    Много интересно - каква точно интрига можеш да имаш с регулатора за зареждане? Не е невъзможно да попадаш непрекъснато на ментета, но по някаква причина аз на всички лади съм сменял максимум по веднъж.

    На механичното трябва да му баяш често, иначе често ще сменяш акумулатори. Ама щом те влече и него ще накараш да работи.

    Ей така от въздуха си представям лоша връзка между акумулатора и алтернатора, дали по плюс или по минус - според късмета. В какво състояние ти е масата между силовия агрегат и купето?

    Коментар


    • #3
      От: Ядове с бензинопровода и релето за зареждане .

      Всичките връзки са добре масите ги прегледах още на времето като правих двигателя но утре пак ще погледна масата между купето и мотора . На релето му свети зеления светодиод но вътре лампата на таблото свети слабо и на мултицет падам на 12 волта . Като закача директно двата кабела на релето отивам на 18 - 20 волта . На времето едното от релетата които са на алтернатора направо се беше разпаднало като му отворихме капачето и елементите се изсипаха .
      Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

      Коментар


      • #4
        От: Ядове с бензинопровода и релето за зареждане .

        В добавка на всичко имаш поне един умрял диод в алтернатора. При това положение можеш да сменяш реленца до второ пришествие.

        Коментар


        • #5
          От: Ядове с бензинопровода и релето за зареждане .

          И двата са добре носих ги да ги прегледат . Тоя който е в момента на нея го свалих от работеща до последно 1500 S занесох го на профилактика смениха му само четките . Аз съм и замислил да кача един Бош от дизелов бус ама все време не остава .
          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

          Коментар


          • #6
            От: Ядове с бензинопровода и релето за зареждане .

            Абе, носил - я ги разглоби и сам виж.

            Иначе в Нива има и още една хитрина - кожухът с въздуховода за охлаждане на алтернатора. Ако някой го е махнал, алтернаторите живеят по-малко (ама пак поне 50 хиляди).

            Коментар


            • #7
              От: Ядове с бензинопровода и релето за зареждане .

              Няма го кожуха на моята така я взех на времето без него . Къде ти 50 000 аз 5 000 не мога да изкарам . Не ми е проблем да намеря такъв имам едни комшии където купуват и продават ниви постоянно .
              Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X