Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

    Привет Нивовъди! Четах, гледах, търсих по темите - не можах да видя информация за читав сервиз за Нива с инжекцион. Препоръчайте ми сервиз за София, където да имат добра диагностика на грешките на 21214ката.
    От известно време по време на движение светва "чек енжин"а на таблото... Изключвам плюсовата клема на акомулатора - при първото палене чека угасва, но по някое време в движение пак светва... и ми прави впечатление, че не пали като чакмак/както беше до сега/ а върти и се замисля доста...Колата е на бензин, още не съм слагал газова уредба...
    ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

  • #2
    От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

    Как точно пали-с много въртене, кюфкане, чудене, маене, възпламенява цилиндрите един по един?И после гасне и не ще да държи обороти докато не загрее?

    Или просто трябват няколко оборота на стартера повече, а след това си пали нормално и си държи обороти?

    Коментар


    • #3
      От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

      Питай тука:
      НАР - София" Сервиз: кв. "Дружба", ул. "Амстердам" 3, за контакт: Ангел Сарандиев, Илия Вълчев тел: 0885/250406, 0885/398992.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #4
        От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

        По-далече от НАР.Ще ти потрошат колата.Изключително неграмотни хора.

        Коментар


        • #5
          От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

          Първоначално публикуван от Frysco Преглед на мнение
          Как точно пали-с много въртене, кюфкане, чудене, маене, възпламенява цилиндрите един по един?И после гасне и не ще да държи обороти докато не загрее?

          Или просто трябват няколко оборота на стартера повече, а след това си пали нормално и си държи обороти?
          Не, не кюфка, просто върти по-дълго от обичайното и се държи като задавен карбуратор. И сега ми направи впечатление/два три дни след грешката/, че по време на ускорение прекъсва сякаш за момент или спира гориво или губи тотално тоците... като запали държи оборотите нормално високо и като загрее си падат както трябва... но това прекъсване при ускорението ме притеснява - прави го когато си иска - в смисъл не е постоянно и не мога да схвана логика...
          ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

          Коментар


          • #6
            От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

            Първоначално публикуван от milkovachkov Преглед на мнение
            По-далече от НАР.Ще ти потрошат колата.Изключително неграмотни хора.
            Да - мненията за НАР съм ги чел, и не ми харесват... По данни от лични разузнавателни рейдове има един сервиз с магазин на Семионовско шосе в София/не може да се установи номер - намира се в ляво в посока към околовръстното от Зоологическата градина/, Изложени са само Ниви пред магазина, а от питанията ми стана ясно, че в сервиза имат софтуер за чекиране на компютрите... питам в случай, че някой е патил и от тези...
            ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

            Коментар


            • #7
              От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

              Уф, и аз съм за диагностика, че моята пали и загасва. Или пали и загасва веднага щом пусна съединителя. Неще да се изфорсира, преде, после се изфорсира и пак преде. След минутка се оправя, горе-долу става нормална, а като премине на газ всичко се оправя. Смених свещите и кабелите, за всеки случай, че стана на 50000км. Чека не свети. Странно. Надявах се колегите, които са хоили на диагностика да споделят повечко мнения..

              А някой да е пускал тест на чека ръчно?

              Коментар


              • #8
                От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

                Аз да споделя само, че преди време ми светваше чек енджина и се оказа датчика на разпределителния вал. Около 20 лв струваше и се сменя за 5 минути, само внимателно, че пари
                Лада Нива 21214 1,7i a.k.a. Магаренцето :)

                Коментар


                • #9
                  От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

                  Доклад по темата!
                  Колеги Нивовъди проблема с чека е решен - Диагностика ДВГ - 25лв. с ДДС. Смяна на датчик на разпредвал - 26лв. с ДДС. Башка като вкараха колата - пълен преглед на печата - преглед ходова част, реглаж на съединител, преглед на раздатка и скоростна кутия / жужи яко и е за смяна на лагер на основен вал, но може да изкара до следващата заплата/ смениха маслото и филтъра на двигателя, че си му беше ред... абе с две думи - ДОВОЛЕН СЪМ от сервиза! Човека който работи по колата е бил на специализация в Русия... За да не звучи като реклама няма да пиша за сервиза, но който има нужда - телефон и адрес на ЛС.
                  Благодаря за отговорите и за мненията! Поздрави и много кални километри!
                  ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

                  Коментар


                  • #10
                    От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

                    Това за лагера на скоростната кутия е интересно.Как го диагностицираха?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

                      Първоначално публикуван от Бездорожник Преглед на мнение
                      Доклад по темата!
                      Колеги Нивовъди проблема с чека е решен - Диагностика ДВГ - 25лв. с ДДС. Смяна на датчик на разпредвал - 26лв. с ДДС. Башка като вкараха колата - пълен преглед на печата - преглед ходова част, реглаж на съединител, преглед на раздатка и скоростна кутия / жужи яко и е за смяна на лагер на основен вал, но може да изкара до следващата заплата/ смениха маслото и филтъра на двигателя, че си му беше ред... абе с две думи - ДОВОЛЕН СЪМ от сервиза! Човека който работи по колата е бил на специализация в Русия... За да не звучи като реклама няма да пиша за сервиза, но който има нужда - телефон и адрес на ЛС.
                      Благодаря за отговорите и за мненията! Поздрави и много кални километри!
                      Прати ми адреса на „лични“, че май ще сменям едното Диско за нова Нива .
                      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                      Коментар


                      • #12
                        От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

                        Въпросният лагер е характерно слабо място на 5 степенната СК на Нивата. При запален двигател и отпуснат съединител се чува характерно свистене, което с километрите преминава в жужене и като стигне стържене е за смяна не само лагера а и целият основен вал... До момента в който вкарах колата на затворено в залата на сервиза, чувах свистенето само от вътре в купето. Когато слязох от колата и приемчикът вкара колата в халето ... просто нямаше нужда от обяснения от негова страна - от вън шумът беше като от излитащ турбовитлов самолет среден клас ...
                        ... и аз искам Т- 98 ... :-) но и Нивята върши работа!

                        Коментар


                        • #13
                          От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

                          Така, отношение към работата на съединителя имат три лагера-единия е в коляновия вал и в него влиза първичния вал.Той работи когато натиснеш съединителя и оборотите на двата вала се променят.Втория е вала на вилката на съединителя-той работи само когато си натиснал съединителя, ясен е.Третия вал се намира между първичния и вторичния вал на скоростната кутия.Работи когато съединителя е отпуснат и колата е изключена от скорост, тоест когато има разлика в оборотите на първичен и вторичен вал.Това е един мъничък иглен лагер с пластмасов сепаратор.Няма черупки, тази функция е възложена на двата вала.
                          Най вероятно, именно от него идва шума.Трябва да се смени незабавно, защото при пределно износване, бяга съосието на валовете и страдат и други части.

                          Смяната му не е лека работа, доколкото се разглобява цялата кутия за целта.Трябва да се разследва и защо се е износил-малко масло?Лошо масло?Теч?

                          Коментар


                          • #14
                            От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

                            Малко съм оплескал думичките "вал" и "лагер", надявам се да не е станало твърде непонятно...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Търся СЕРВИЗ за диагностика на ВАЗ-21214:

                              Първоначално публикуван от Frysco Преглед на мнение
                              Така, отношение към работата на съединителя имат три лагера-единия е в коляновия вал и в него влиза първичния вал.Той работи когато натиснеш съединителя и оборотите на двата вала се променят.Втория е вала на вилката на съединителя-той работи само когато си натиснал съединителя, ясен е.Третия вал се намира между първичния и вторичния вал на скоростната кутия.Работи когато съединителя е отпуснат и колата е изключена от скорост, тоест когато има разлика в оборотите на първичен и вторичен вал.Това е един мъничък иглен лагер с пластмасов сепаратор.Няма черупки, тази функция е възложена на двата вала.
                              Най вероятно, именно от него идва шума.Трябва да се смени незабавно, защото при пределно износване, бяга съосието на валовете и страдат и други части.

                              Смяната му не е лека работа, доколкото се разглобява цялата кутия за целта.Трябва да се разследва и защо се е износил-малко масло?Лошо масло?Теч?
                              Точно както описа,първичният вал се врътка на три лагера,но той върти блокова ос,която също е на три лагера,а шумът е 98%от зъбната двойка първичен-блокова(понижаваща предавка).От там вие на всички скорости без 4-та,включително и на место,изчезва само при натиснат съединитеп.
                              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X