Честита Нова Година на всички колеги!А сега Добър вечер,колеги - имам един два въпроса,дали и при вас е така.Като си експлотираме нивите - кой,как и е намерил предназначение и е сметнал за правилно - да си я експлотира още дълги години и да му служи вярно.Та да се върна на въпросите - така при мен се получава следната работа,нали включвам си блокажа и всичко си е нормалко подксача си с ласите през снега,който е около 40см,но като дойдат критичните моменти - я някоя преспа или лед и като се започне едно боксуване напред назад в червените обороти,то пропан бутана не позволява повече от 6500 оборота да минава.От голямото лашкане напред назад,кола изключва блокажа,самото лостче се връща напред - та си мислех дали не е от голямота осукване на тампоните и лоста да опира в купето (нали там има една ламарина,дето е една от резбите на "декоративната" пластмаса,която прикира карантийте около раздатка и скорости) или си имам някакъв технически проблеми при раздатката,което ме съмнява радзатката да има проблем де,но пак да си питам.Случвало ми се е и на друга нива да се получава тази работа,то само при зверско дране и крайни обороти - буквано изключва от зор.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нива и зимните преходи по черно.
Свий
X
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
И при мен изключва още от както съм я купил-/вече почти 4г./.Даже преди 2 часа имах точно такава ситуация в Сливенския Балкан.Забелязал съм,че го прави САМО при як форсаж-/6500-7000об.мин/ и голямо мъчене и лашкане-/обикновенно,когато вече колата е окопана стабилно/
Иначе при други обстоятелства проблеми няма,колкото и газ да давам.
П.П.Не се кахъри,и от други хора съм чувал,че Нивите им го правят тоя номер.
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Да,точно за това става въпрос,тая зима много сняг при нас,следователно и много зор за нивата,но пък се представя доста добре!Даже надминава очакванията ми.Както обикновенно имам пак такива едни смешни преживявания,включващи и други марки здрави джипове
Коментар
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Срещу пряспа не се буксеваДръпваш се назад, и пак я вземаш на таран.
То, зависи от снега, но 40 сантиметра, по документи са работа за Виетнамка
Прегряваш и агрегатите, затова изключват.
Коментар
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеСрещу пряспа не се буксеваДръпваш се назад, и пак я вземаш на таран.
То, зависи от снега, но 40 сантиметра, по документи са работа за Виетнамка
Прегряваш и агрегатите, затова изключват.- шегата на страна,но си се справя отлично в сега - за вас лъжа,за мен истина.
Смея да кажа,че имам бегли познания как се преодолява праспя,но изникват и такива подснежни капани - я канафка,я трап,я коловоз от виетнамка и тогава и иска дерт.Относно прегряването - има ли алтернатива в смисъл по качествено масло или да се задоволяваме и с това,което има .
Коментар
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеНе, просто верно и е много. Тя все пак не е камион, и няма много работа по техните дири.
Бе, ще стигнеш ти до УАЗа, ама ...)
Абе то верно върви на тама работата - към Уаз де.Обаче пробвах един фургон 452 - пълна скръб от към проходимост,вкарвам си я в малкия джоб с нивата,хем фургонелката с Я-192 известната меча стъпка.Ако и джип Уаз е така,само голите хвалби дето има по Уаз.
Коментар
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Ъ-ъ, Буханката няма муцуна, и техниката на каране е друга. Много трудно се свиква, там резултати имаха само Макесуса, Пришълеца, и Бескапотник. Иначе базата и е по-къса от джипа, и по-прилича на Нивата.
Що не видиш темите във форума, има хора с такива коли. Аз не съм в играта - да си пробвал, и верно да си карал, са различни песни.
Коментар
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Рокса,имах вземане-даване с УАЗ преди известно време-/дядо ми караше дълги години 452-ка/.
От лични наблюдения мога да кажа,че в дълбок сняг е доста по-добър от Нива.
Казано по-точно въобще няма база за сравнение.
УАЗ-а отдолу е изчистен,разбирай няма нищо освен един диф и то с перфектна форма.Всичко друго му е на над 30см.,а това е важно при проправянето на път в голям сняг.Освен това излиза щатно от завода с 30" гуми!!!
В контраст с казано Нивата отдолу има куп екстри-като започнеш с гадните носачи,които я спират зверски много в яка кал и сняг и стигнеш отзад до стойките на задния мост,крепящи амовете и т.н.
Друг е въпроса при твоя експеримент кой с колко подходящи гуми е бил,доколко са били напомпени-/също много важно нещо в дебел сняг/ и кой колко е можел да кара.
П.П.Я-192 са предимно кални гуми.
Добре е на УАЗ-а да му се качат Я-569,да се поизпуснат до към 1атм.,снегът да е с плътна покривка 50-60см...........,да има и една Нива за тест.....и тогава пак ще си пишем.Последно редактирано от Янко Желязков; 01-01-12, 20:16.
Коментар
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Е, то кво да сравняваш макар и много голяма лека кола, с макар и много мъничък камион. Естествено че нямат нищо общо, освен екипажите си
Зарежи, не чупи нивичката, идвай при нормалните таралясници.
Коментар
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Сравнението между УАЗ и Нива е като между Нива и Голф4
Не, че да обиждам ниваджиите(пази Боже), но УАЗ е много по-джип от Нивата. И от много други де...Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Напълно ви разбирам колеги,примирил съм се с нивата,един вид ми доставя удоволствие да я дрънкам по чукарите - а и не я пазя много много.Исказах се за уазката,защото правихме тест - напълно съм наясно,че буханеца е по-добър от нивата и за сняг и кал и всички те му офф качества са доста над нивото на ладата.От това,което видях буханката много подмятеше задницата към дерето,но пък за сметка на това сама и излизаше от дерето,но пък с мнго зор и дране.На изкачване с лек наклон уазката свърши в канавката,нивата мине почти пезпроблено с съвсем леко боксуване.Решил съм да минавам на друга машина,но това ще е след време - имам 2 ниви да чупя,следващата техника ще е Г-клас или Пинцгауер.
П.С:Не сравнявам нивата с уаз,нито пък с каквото и да било друго,но пък съм и на ясно какво карам и горе доло как да го карам.
Коментар
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Пинцхауера пък няма нищо общо с никое от тия като техника на каране. Той е като ЛуАЗа и Илтиса.
А виж Гето не случайно загуби популярност, и се смота в групата на държавните поръчки. Реално не става.
Коментар
-
От: Нива и зимните преходи по черно.
Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнениеПинцхауера пък няма нищо общо с никое от тия като техника на каране. Той е като ЛуАЗа и Илтиса.
А виж Гето не случайно загуби популярност, и се смота в групата на държавните поръчки. Реално не става.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар