Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

    Здравейте, тъй като някой некадърен майстор е решил, че не ми трябва топлинен щит на стартера (ламарината, която се монтира на изпускателния колектор), резултата е стопен пластмасов капак на стартера, който се е спукал и в момента има реален риск от навлизане на вода при четките. Тъй като не ми се занимава да разглобявам и свалям стартера, си мисля за някакъв временен с изгледи за дълготраен вариант да запуша пробойната. Вместо да монтирам топлинен щит, смятам да сложа каширана с алуминий минерална вата между колектора и стартера или някакъв друг изолационен материал, който не гори и не се топи. Може и да сложа някаква ламарина, която да замени топлинния щит, но такъв не мога да намеря никъде като резервна част.
    Александър

  • #2
    От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

    Моята я купих без този топлинен щит.И до ден днешен си върви така.
    Проблеми до момента-никакви.

    Коментар


    • #3
      От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

      На всички Лади, които съм имал, още на първия ремонт техниците не са монтирали обратно тази ламарина, че им било трудно. От начало си играех да я монтирам след тях, но после ми писна и ги карах без нея. Проблеми не съм имал. Провери си основно стартера за евентуални проблеми, но най-добре купи друг, може би стават и от стара бракувана Лада.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #4
        От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

        Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
        стопен пластмасов капак на стартера,
        Оф, тази модерна пластмаса... Тя има приложение при табла и седалки, но по двигателя трябва да я няма... Ма мода, какво да правиш...

        Според мен причината за разтапяне на пластмасата може би не е в топлината идваща от колектора, а от неправилно работещ четкопакет. Има нещо което дава на късо, и грее. Поразрови се из стартера-може и сам да откриеш причината..


        Към всички които се оплакват от ниско качество на работата в сервизите-научете се поне дребните неща да ги правите сами. Никой няма да се грижи за вашата кола повече от вас самите.

        Под дребни неща аз разбирам всичко което не изисква специализиран инструмент или регулировъчни данни които не знам.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

          Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
          Оф, тази модерна пластмаса... Тя има приложение при табла и седалки, но по двигателя трябва да я няма... Ма мода, какво да правиш...

          Според мен причината за разтапяне на пластмасата може би не е в топлината идваща от колектора, а от неправилно работещ четкопакет. Има нещо което дава на късо, и грее. Поразрови се из стартера-може и сам да откриеш причината..


          Към всички които се оплакват от ниско качество на работата в сервизите-научете се поне дребните неща да ги правите сами. Никой няма да се грижи за вашата кола повече от вас самите.

          Под дребни неща аз разбирам всичко което не изисква специализиран инструмент или регулировъчни данни които не знам.
          Точно така стоят нещата.
          А що се отнася до тая ламарина хич не я търси.Проблемите не са от нея.
          За взаимозаменяемостта при стартерите на Нивите ще отбележа,че става и най-обикновенния и допотопен Жигулски.Аз в момента карам моята 1.7 с такъв и съм доволен-/тъп,прост,изключително ремонтопригоден/.Четките му се сменят с една единствена отверка-/може и в гората/.По-новите модели Нивови стартери са доста по-високооборотни,но за съжаление и с доста по-кратък живот.Същото се отнася и за генераторите-/за ресурса им имам в предвид/.

          Коментар


          • #6
            От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

            Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
            Здравейте, тъй като някой некадърен майстор е решил, че не ми трябва топлинен щит на стартера (ламарината, която се монтира на изпускателния колектор), резултата е стопен пластмасов капак на стартера, който се е спукал и в момента има реален риск от навлизане на вода при четките. Тъй като не ми се занимава да разглобявам и свалям стартера, си мисля за някакъв временен с изгледи за дълготраен вариант да запуша пробойната. Вместо да монтирам топлинен щит, смятам да сложа каширана с алуминий минерална вата между колектора и стартера или някакъв друг изолационен материал, който не гори и не се топи. Може и да сложа някаква ламарина, която да замени топлинния щит, но такъв не мога да намеря никъде като резервна част.
            Ей те тая крива ламарина,при първоначално сваляне може да ти съкрати живота с доста,има шибано болче 6мм най долу което се завива в щита на тампона на двигателя,няма развиване.Никога не съм карал с тва животно и съм нямал проблеми,огледай,явно има причина но не е от щита.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #7
              От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

              Ще го огледам ама какво ще разбера... Стартера е нов, Сливенски и е от големите, т.е. не е с редуктор като новите. И като си помисля, колко пари съм дал за него направо ми се къса сърцето. Разтопен е само отгоре и затова реших, че може проблема да е от топлината, идваща от колектора.

              Ламарината е свалена при основен ремонт на мотора, това мисля, че не спада към елементарните неща. Иначе вече гледам по-елементарните неща да си правя сам и каквото съм си направил после съм си доволен, с някои малки изключения.
              Александър

              Коментар


              • #8
                От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

                На нашия стартер, също е "изгоряла" тази пласмаса, но е само деформирана, нямаше дупки в нея, ако ти се занимава да слагаш такива "вати", по-добре си намери от някъде Асбестови тъкани, има асбестови одеяла, ако си намериш такова, изрежи си една лента и я овий самата пласмаса, стегни я с скоби за тъби.. Аз поне така направих, даже си сложих и защитата, за всеки случай..
                За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                Honda Dominator 650
                088ЧЧ93979-->Борис
                0878956Ч38-->Борис

                Коментар


                • #9
                  От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

                  Днес свалих стартера за норматив, защото майстора предвидливо беше махнал третата шпилка отдолу... Сложих метален капак от стария ми стартер, който пасна идеално. Купих си и един шалтер за 25 лв. и сега си имам един резервен стартер със стопен капак... - прегледах го четки всичко си е наред, ротора не съм гледал. Сега си търся такъв ламаринен капак за да си го окомплектовам, така че ако някой има такъв да свирка.
                  Александър

                  Коментар


                  • #10
                    От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

                    Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                    Днес свалих стартера за норматив, защото майстора предвидливо беше махнал третата шпилка отдолу... Сложих метален капак от стария ми стартер, който пасна идеално. Купих си и един шалтер за 25 лв. и сега си имам един резервен стартер със стопен капак... - прегледах го четки всичко си е наред, ротора не съм гледал. Сега си търся такъв ламаринен капак за да си го окомплектовам, така че ако някой има такъв да свирка.
                    колега не е ли болт,т.е. всички са болтове или бъркам

                    Коментар


                    • #11
                      От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

                      Първоначално публикуван от star6ina13 Преглед на мнение
                      колега не е ли болт,т.е. всички са болтове или бъркам
                      Болтчета са, ама тоя третия, може да ти скъси живота, ако е сложен..Много чекнене, много нещо...
                      За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
                      Honda Dominator 650
                      088ЧЧ93979-->Борис
                      0878956Ч38-->Борис

                      Коментар


                      • #12
                        От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

                        Първоначално публикуван от Борис Хаджиценев (bob4oo) Преглед на мнение
                        Болтчета са, ама тоя третия, може да ти скъси живота, ако е сложен..Много чекнене, много нещо...
                        на моята третия липсваше още при купуването,но ако го имаше го хвърлям още при първото сваляне, жигулката баща ми я караше без въпросния болт години наред

                        Коментар


                        • #13
                          От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

                          Болтове са, да пуста терминология. С ключ 13 се отвиват. Да е жив и здрав този, дето предвидливо е махнал този третия
                          Александър

                          Коментар


                          • #14
                            От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

                            Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнение
                            Болтове са, да пуста терминология. С ключ 13 се отвиват. Да е жив и здрав този, дето предвидливо е махнал този третия
                            Моята баба Настя я купих с новия стартер, но ми изгоря шалтера.В магазина ми казаха че трябва да сменя релето и то струва 25лв.Отидох в моргата и ми дадоха Жигулов стартер за 15лв. сложих го и нямам никакви проблеми с него.Когато го сменях изхвърлих топлинния щит, третия болт няокой го беше свалил преди мен.Един познат автомонтьор ми каза че при ремонт на стартер на лади, масово третия болт не го слагат и нямало никакви проблеми.Вече година и половина карам така и засега всичко е наред.
                            Лада НИВА не избира пътя, тя просто върви напред...
                            0887686779 Краси

                            Коментар


                            • #15
                              От: Разтопен преден капак на стартера и липсващ топлинен щит.

                              Е от такива майстори мърлячи се изучих на много неща, с което не се гордея особено. Да останат болтове и гайки и какво ли не след ремонт е най-естественото. Да се чудиш на акъла им в завода, защо са се набутали да монтират излишни неща.
                              Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X