Искам да попитам, тези които са правили хидравлика на Нива..Или имат някъква информация..
Като гледам братята Руснаци, го правят с цял хебел, а пък от снимките които имам, хората са го направили от два, наполувината???Говоря за хора от форума...
Шлиците ли не съвпадат на Ладовия, за да се мушне в шлиците на усилвателя, от Опел или има друга причина???Защото според мен, е по- добре да е цял, отколкото да се заварява, все пак има малък риск, да се счупи и да направи беля...Ако е до шлиците, има фрезисти, ще ги "издялат"..
Това е снимка от Руския форум:Както се забелязва, дори и дългата щанга/кормилна/, не са я завъртяли с главата надолу/завърта се само от едната страна, от страната на усилвателя, но тук, не е/ ???

А пък това съм го свалял от форума:
Като гледам братята Руснаци, го правят с цял хебел, а пък от снимките които имам, хората са го направили от два, наполувината???Говоря за хора от форума...
Шлиците ли не съвпадат на Ладовия, за да се мушне в шлиците на усилвателя, от Опел или има друга причина???Защото според мен, е по- добре да е цял, отколкото да се заварява, все пак има малък риск, да се счупи и да направи беля...Ако е до шлиците, има фрезисти, ще ги "издялат"..
Това е снимка от Руския форум:Както се забелязва, дори и дългата щанга/кормилна/, не са я завъртяли с главата надолу/завърта се само от едната страна, от страната на усилвателя, но тук, не е/ ???
А пък това съм го свалял от форума: