Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Самоблокиращ диференциал за Нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Самоблокиращ диференциал за Нива

    Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
    Според поведението - торсен е. А поведението е класическо на кола без централен диф или блокиран такъв (иначе казано - Part time режим).

    ...аз си чакам да пристигне Quafe-то за отпред на тераното, пък да видим дали ще е за добро.
    Туй пък чудо какво е ?
    GW Steed5

    Коментар


    • #32
      От: Самоблокиращ диференциал за Нива

      Първоначално публикуван от lusan Преглед на мнение
      Туй пък чудо какво е ?
      1. Обяснено е по-напред в темата.
      2. Обяснено е поне в още 2 други теми.
      3. Ако питаш чичо Google за "Torsen" и "Quaife", ще излязат купища информация + картинки.

      ПП: Ако се чудиш каква е разликата между Torsen и Quaife - принципа на работа им е един и същ. Разликата е в конструкцията, аккто и във факта че повечето Torsen-и заключват до по-голям процент(то не е много коректно така казано, но горе-долу) от Quaife. Примерно 80% при Quaife срещу 90% при Torsen.
      Последно редактирано от sparkybg; 01-12-10, 12:05.
      Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

      Коментар


      • #33
        От: Самоблокиращ диференциал за Нива

        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
        1. Обяснено е по-напред в темата.
        2. Обяснено е поне в още 2 други теми.
        3. Ако питаш чичо Google за "Torsen" и "Quaife", ще излязат купища информация + картинки.

        ПП: Ако се чудиш каква е разликата между Torsen и Quaife - принципа на работа им е един и същ. Разликата е в конструкцията, аккто и във факта че повечето Torsen-и заключват до по-голям процент(то не е много коректно така казано, но горе-долу) от Quaife. Примерно 80% при Quaife срещу 90% при Torsen.
        Съгласен съм за QUAIFE , но определено QUAFE не знам какво е. Някой днес май е станал с краката нагоре
        GW Steed5

        Коментар


        • #34
          От: Самоблокиращ диференциал за Нива

          Първоначално публикуван от lusan Преглед на мнение
          Съгласен съм за QUAIFE , но определено QUAFE не знам какво е. Някой днес май е станал с краката нагоре
          Проста дребна правописна грешка. Достатъчно дребна, за да вържеш едното с другото. Безгрешни няма.

          ПП: Даже чичко Google го връзва.
          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:quafe.PNG
Прегледи:1
Размер:46.4 КБ
ID:5232617
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #35
            От: Самоблокиращ диференциал за Нива

            Да, така е !)))))))
            GW Steed5

            Коментар


            • #36
              От: Самоблокиращ диференциал за Нива

              Първоначално публикуван от radoslav70 Преглед на мнение
              телефона не е импулсен. Двапъти пиша по половин страница но имам проблем с изпращането, нещо не се получава.
              Мой познат ми донесе от Украйна оригинална, самоблокираща касетка за дифа на лада нива, но преди това уточнихме, че са два вида с 22 и 24 зъба, това са зъбите на шлиците на полуоските. Моята е 1,6 и е с 22 зъба. Самата касета може да се ползва както за предния така и за задния диф- аз я поставих на задния. В упътването, което е и гаранциона карта е посочено и с какво масло да се кара /разбрах че това е от голямо значение/.По време на движение при сработване на касетата и при отблокирване в колата нито се чува шум нито има придърпване, нищо не се усешта. Не знам точно какъв тип е касетката но ще снимам опаковката и упътването и ще се опитам да ги кача. От старата касетка свалихме зъбното колело/ мисля че се казва корона/ и го поставихме на новата касетка която си идва с нови болтове с по-ниски глави и след реглаж, при добър майстор отново сглобихме дифа. Нивата я карам над 2000км. с новия диф и до сега няма проблеми. На сух черен път и асфалт и мокър асфалт без значение от скороста няма разлика от стария диф. На сняг все още не съм я пробвал, но на кал е съвсем друго, мнго по рядко ползвам блокажа на раздатката и колата е много по стабилна и не поднася. Прблема е, че на кал когато касетата е блокирала при завой с неравност предницата поднася като при движение с блокаж на раздатката. С практиката това го усвоих, влизайки в завоя отнемам газта и когато колата се насочи отново подавам газ- така ако кастата е била блокирана я отблокирам и колата поема желаната посока.
              А я да те попитам колега твоят познат би ли донесъл още касети ако му поръчаш и да го питаш евентуално за цена.

              Коментар


              • #37
                От: Самоблокиращ диференциал за Нива

                Тъкмо щях да питам колко струва това чудо.

                Коментар


                • #38
                  От: Самоблокиращ диференциал за Нива

                  трябва да знаеш на твоята нива полуоските с колко зъба са на шлишите, които влизат в касетата на дифа и тогава да си поръчаш съответната касетка. От магазина в Украйна са казали, че нивите са с два вида полуоски и като са разбрали, че моята е 1.6 са предположили, че е с 22 зъба и са познали. Явно нивите с 1,7 мотор са с 24 шлици на полуската.
                  За цената, на мен ми струваше 400$, но ако ти е старичка нивата и ще сменяш семеринга и лагерите на пиньона от голямо значение е да намериш качествена втулка /стои между двата лагера на пиньона/, ако е по-твърда или по-мека се лашка гайката на вланеца за кардана и от там заминава целия диф.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Самоблокиращ диференциал за Нива

                    Първоначално публикуван от radoslav70 Преглед на мнение
                    трябва да знаеш на твоята нива полуоските с колко зъба са на шлишите, които влизат в касетата на дифа и тогава да си поръчаш съответната касетка. От магазина в Украйна са казали, че нивите са с два вида полуоски и като са разбрали, че моята е 1.6 са предположили, че е с 22 зъба и са познали. Явно нивите с 1,7 мотор са с 24 шлици на полуската.
                    За цената, на мен ми струваше 400$, но ако ти е старичка нивата и ще сменяш семеринга и лагерите на пиньона от голямо значение е да намериш качествена втулка /стои между двата лагера на пиньона/, ако е по-твърда или по-мека се лашка гайката на вланеца за кардана и от там заминава целия диф.
                    това всички го знаем че има разлика в шлиците.НО това е в предните полуоски.задните са едни и същи.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Самоблокиращ диференциал за Нива

                      Съвсем случайно попаднах на една статия, в която ставаше дума за LSD диференциал за Москвич с предавателно число 4,22 и се зачудих, дали за нивата би бил използваем диференциал от Москвич ?
                      http://www.moskvich-club.na.by/help/...ages/lsd09.jpg
                      http://www.moskvich-club.na.by/help/...ages/lsd10.jpg

                      Повдигам го като въпрос основно заради възможността такъв евентуално да се намери по морги, поне автора на статията твърди, че е намерил.
                      Като разсъждения до момента - за задния мост би могло единствено ако захващането и размерите на редукторите е приблизително същото.
                      Някой запознат ли е с тази модификация?
                      Александър

                      Коментар


                      • #41
                        От: Самоблокиращ диференциал за Нива

                        наистина ли става въпрос за диф.от москвич

                        Коментар


                        • #42
                          От: Самоблокиращ диференциал за Нива

                          има москвич който е 4х4 модификацията е 410N и 411(фургон),но дали са били с тези диф.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Самоблокиращ диференциал за Нива

                            4х4 Москвичите доколко знам са със ходова част на Уаз. Монтирането на Москвичов диференциал(говоря за цялото така наречено прасе) на ладов заден мост няма как да стане. По долу ще сложа снимки да се види нагледно. Замяната на касетата с короната и пиньона от москвич в корпус на лада също не съм сигурен че ще стане.(съдя по това че момчета от нашия клуб нямаше да слагат цели ладови мостове ако можеше се комбинира нещо) Пък и москвичовите дифове са калпави. Шпер за москвич в България е да не казвам невъзможно да се намери За Ладови ЛСД-та може да проверявате в обявитe на форума на лада клуб forum.ladaclub-bg.com или във дрифт форума- http://www.drifting-bg.com/forum/ Виждал съм да изпадат.
                            Ето снимките: Разглобеният диф е 4.22 от москвич, моста е москвичов. Сглобения е от моята лада, 4.1
                            http://snimka.bg/details/diff.562591.22021343

                            Коментар


                            • #44
                              От: Самоблокиращ диференциал за Нива

                              Аз си поръчах от Москва две касети от типа КЛАИВ и ги чакам По 350 евро Двигатель" предлагает межколесные дифференциалы повышенного трения (типа "Quaife") для автомобилей ВАЗ "классика", "Нива" и "Шеви-Нива".
                              Угол наклона
                              зубьев шестерен,
                              град.
                              Коэф.
                              блокировки
                              Кол-во зубьев
                              (шлиц) полуоси
                              Назначение
                              20 2,8 24 Для передней оси ВАЗ "Нива", "Шеви-Нива"
                              35 4,5 22 Для задней оси ВАЗ "Нива", "Шеви-Нива" и ВАЗ "классика"
                              Рекомендуемые трансмиссионные масла:
                              Castrol 75W140 ; Mobil1 75W120 ; Castrol SAE90 LS ; BP SAE90 LS /GL5

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X