Година, модел (къса/дълга/шеви), двигател кой (1.6, 1.7, 1.7 моноинжекторен, 1.7 с разпределено впръскване, 1., купена от България или от западна Европа, имобилайзерът - фабричен или слаган допълнително?
общо взето не гасне диода на имобилайзера при допир на фабричното им там незнам как да го нарека чип или там каквото е и не пали.
та мисълта ми е директно да го шунтирам и не се занимавам с него
Колеги моята нива е 2007 година 1.7 инжекция, само че е дълга база което в случая не мисля че има някакво значение .Та мисълта ми е че и при мен лампичката на имобилаизера си мига постояно но колата си пали върви няма никъкви проблеми . Даже тази другата част я нямам на ключовете.
Имобилайзера ти не е активиран. Ще запали и с правен ключ. Моята като я купувах, настоятелно ми препоръчаха да не го активирам и веднъж активиран няма връщане назад, освен с червения ключ ако е на разположение. В най-тежкия случай се сменя и имобилайзер и контролер с чист.
Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!
Коментар