До: Шумо и звукоизолация на купето на Нива?
Някой знае ли колко квадрата ще ми трябва за целия под + багажника и вратите?
Така на око си мисля че 4 кв.м. може и да стигнат, но все пак някой който е правил нека каже.
Мисля да направя комбинация от 2 изолиращи материи - 10 мм основен слой и 1.5 мм вибро и шумоизолация отгоре.
За основния слой ще използвам звуко и топлоизолиращ материал.Представлява пласт от полиетиленова пяна и лепило. Поради “затвореният” тип на пяната, материалът е и водоустойчив.
За покривния слой ще използвам Вибропласт - битумен материал покрит с фолио. Вибро и звуко изолиращ, поглъща резонанси.
Добре ли съм се насочил? Малко ме притеснява дебелината на основния слой - 10мм...
Някой знае ли колко квадрата ще ми трябва за целия под + багажника и вратите?
Така на око си мисля че 4 кв.м. може и да стигнат, но все пак някой който е правил нека каже.
Мисля да направя комбинация от 2 изолиращи материи - 10 мм основен слой и 1.5 мм вибро и шумоизолация отгоре.
За основния слой ще използвам звуко и топлоизолиращ материал.Представлява пласт от полиетиленова пяна и лепило. Поради “затвореният” тип на пяната, материалът е и водоустойчив.
За покривния слой ще използвам Вибропласт - битумен материал покрит с фолио. Вибро и звуко изолиращ, поглъща резонанси.
Добре ли съм се насочил? Малко ме притеснява дебелината на основния слой - 10мм...
йно!
).Достатъчно е хубаво измиване с водоструйна машина - те сега са евтини,макар че,евтините са боклуци(корпусът на помпата е пластмасов и се пука лесно при редовна употреба),пълно изсъхване(затова се правят лятото тия работи и на обърната кола),две ръце грунд и две ръце "Боди 930" или кой каквото си харесва.И така..
Коментар