Здравейте,колеги попаднах на една Старо загорска фирма,която изработва полиуретанови тампони за всякакъв вид автомобили.Говорих с хората и казаха,че за израбтоката им е нужен носач,да може да премерят размерите.Говоря за селеновите втулки(сайлент втулки) на носачите и за реактивната щанга.Също така,може и за тампоните на раздатката да се направят.Та мисълта ми е за по-мащабна поръчка,хем по-бързо ще стане,хем по-евтно-все пак е групова поръчка.Ако има колеги,който искат да си направят тампони,нека кажат.За изпращане на носач за размерите ще го измислим.Лично аз ще си правя,просто сега нямам горен и долен носач под ръка да ги изпратя за рамери,затова и реших да пусната темата.Ако се съберем повече хора,ще бъде идеално.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Полиуретанови тампони за нива
Свий
X
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Амортисьора барбар с болта и втулките,това и аз мога да го оредя-не е проблем.Задни щанги също мога да изпратя за мостри нищо,че на мен няма да ми вършат работа-ще дам просто да свършим работа.Замислям се и за тампоните на раздатката,но да видим дали ще излезнат още колеги мераклий за полиуретанови тампони.
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
А някой карал ли е нива с полиуретан? Щото на тераното ми ще сменям полиуретана по предницата с оригинални обикновени, гумени тампони. Стабилизиращата щзнга скърца като гламава, въпреки двете смазвания с нарочна от производителя грес. Тампоните на горните и долните носачи - също. Не ги ли смажа на 2-3 месеца, при всеки легнал полицай отпред излизат разни странни звуци.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Евентуално поведението е по-стегнато и евентуално са по-трайни. Ама, в моя случай, оригиналните гумени при нормална експлоатация карат по 100000км, та проблема с трайността май го няма.Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеКакво всъщност е предимството им? Не се омачкват като гумените ли?
Мен обаче скърцането ме влудява!
И за сметка на по-голямата си твърдост, товарят повече останалите възли - носачи, шарнири, кормилни накрайници, кормилна кутия.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Е защо тогава правим това упражнение, особено с нивата. Аз си мислех, че са евентуално по-здрави и по-еластични и затова се слагат. Ако наистина натоварват повече съответните щанги и накрайници, те без това на нивата са прекалено слаби и ще има скъсани уши.Александър
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
По-здрави може и да са. По-еластични твърдо не са.
Както казах, на нива може и да пасват. На тераното предницата ми е с такива от миналото лято. Няма луфтове и прочие, но скърца и ме дразни. Хем я смазвах 3 пъти. А и стана с една идея по-твърда, което е и основната идея на полиуретана.
Просто споделих моя опит, за да нямате прекалено големи очаквания. На мен тераното ми е всекидневното семейно возило, служещо и за леки забежки по гората като ме ухапе мухата. За състезателни джипки казват че е добре, защото това ти дава по-добър контрол върху машината и по-твърдо и предсказуемо поведение. Ама разликата не ще да е от тук до небето. Единственото място, където ще сложа полиуретан, е стабилизиращата щанга. Там си струва да е твърдо, стига щангата и захватите да са достатъчно здрави че да удържат.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Привет,
По отношение на различните каучукови детайли бих искал да внеса нескромно известна яснота.
Най-важният техен параметър (като изключим приложението) е твърдостта (мери се обикновенно в ShoreA, ShoreD или IRDH). Вследствие варирането на този параметър от уретан мога да направя аналог на винкела и в същото време аналог на дунапрена (то е същото де
).
Уретановият каучук е известен с няколко положителни и няколко отрицателни белега:
Положителни: уникатно висока якост на опън, уникатно висока абразивоустойчивост, сравнително добра топло- и озоноустойчивост, не много висока остатъчна деформация.
Отрицателни: уникатно лоша влаго- и водоустойчивост (затуй колегата Sparkybg требе да смазва тампоните), при запалване отделят доста големи количества циановодород (HCN) - газов аналог на цианкалия, ама хич не е подходящ за динамични натоварвания, има кофти устойчивост на раздир, мнооого кофто се преработва (ма туй не е ваш проблем).
Вследствие на това, че повечето неоригинални резервни гумени части се правят от невероятни боклуци (вижая каучуковите смеси) - един уретанов тампон изглежда много добре. За мен един виброабсорбер от естествен каучук, адекватно напълнен и с подходяща вулканизация е мноооого по-добър от тоз модерен хибрид.
За мен става основно за стегнато окачване, което води до бързо разбиване на мноого други части. Най-добре проучете каква е твърдостта на оригиналната част - и търсете резервна част със същата такава. Аз знам за доста - ама питайте конкретно за кое иде реч.
Поздрави.
ДрагоЧерно, мирише и разваля характера!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Добре,че има колеги,който са работили с Полиуретан.На мен ми направи впечатление ето това кратко клипче.Затова и проявих интерес към полиуретана.
http://www.youtube.com/watch?v=e4-P1...layer_embedded
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Да, и? Питай ги колко изкарват шарнирите с оригинален и с полиуретанов тампон. А може да ги питаш и каква е разликата в комфорта, еле пък по нашите хубави пътища.Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнениеДобре,че има колеги,който са работили с Полиуретан.На мен ми направи впечатление ето това кратко клипче.Затова и проявих интерес към полиуретана.
http://www.youtube.com/watch?v=e4-P1...layer_embedded
Ако искаш поведение - полиуретан. Ама всичко си е с цена - скърцане, по-честа смяна на компоненти по окачването и влошен комфорт.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Аз карам с полиуританови сайлънт-блокове вече 3 години. по-устойчиви са на всякакви въздейсктвия, особено на химикалите , които хвърлят, за да се топи снега. Джипът вози по-твърдо. Моите са произведени от една руска компания в Новосибирск и целият комплект струваше около 200лв. Но и досега не са мръднали.Сайтът е www.polyurethan.ru.Разгледайте ги!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Че малко ли е да скъсаш примерно някоя от задните щанги,държащи моста и целия мост да се повие???На мен ми се е случвало това на яз.Камчия и прибирането до вкъщи-/65км./ беше леко приключение.Тъй,че не си правете експерименти с тези неща и си карайте с Руските тампони.При мен отзад те изкарват 60 000км.,което не е малко за типа ми на експлоатация.Само внимавайте,защото на повечето магазини се продават ментета.В Ямбол имаме само един читав магазин за Нива.Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеАз сериозно се замислям за задния мост - там без това няма толкова опасни за скъсване детайли, освен може би ушите на някоя щанга или амортесьор.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар