Здравейте,колеги попаднах на една Старо загорска фирма,която изработва полиуретанови тампони за всякакъв вид автомобили.Говорих с хората и казаха,че за израбтоката им е нужен носач,да може да премерят размерите.Говоря за селеновите втулки(сайлент втулки) на носачите и за реактивната щанга.Също така,може и за тампоните на раздатката да се направят.Та мисълта ми е за по-мащабна поръчка,хем по-бързо ще стане,хем по-евтно-все пак е групова поръчка.Ако има колеги,който искат да си направят тампони,нека кажат.За изпращане на носач за размерите ще го измислим.Лично аз ще си правя,просто сега нямам горен и долен носач под ръка да ги изпратя за рамери,затова и реших да пусната темата.Ако се съберем повече хора,ще бъде идеално.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Полиуретанови тампони за нива
Свий
X
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Амортисьора барбар с болта и втулките,това и аз мога да го оредя-не е проблем.Задни щанги също мога да изпратя за мостри нищо,че на мен няма да ми вършат работа-ще дам просто да свършим работа.Замислям се и за тампоните на раздатката,но да видим дали ще излезнат още колеги мераклий за полиуретанови тампони.
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
А някой карал ли е нива с полиуретан? Щото на тераното ми ще сменям полиуретана по предницата с оригинални обикновени, гумени тампони. Стабилизиращата щзнга скърца като гламава, въпреки двете смазвания с нарочна от производителя грес. Тампоните на горните и долните носачи - също. Не ги ли смажа на 2-3 месеца, при всеки легнал полицай отпред излизат разни странни звуци.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеКакво всъщност е предимството им? Не се омачкват като гумените ли?
Мен обаче скърцането ме влудява!
И за сметка на по-голямата си твърдост, товарят повече останалите възли - носачи, шарнири, кормилни накрайници, кормилна кутия.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Е защо тогава правим това упражнение, особено с нивата. Аз си мислех, че са евентуално по-здрави и по-еластични и затова се слагат. Ако наистина натоварват повече съответните щанги и накрайници, те без това на нивата са прекалено слаби и ще има скъсани уши.Александър
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
По-здрави може и да са. По-еластични твърдо не са.
Както казах, на нива може и да пасват. На тераното предницата ми е с такива от миналото лято. Няма луфтове и прочие, но скърца и ме дразни. Хем я смазвах 3 пъти. А и стана с една идея по-твърда, което е и основната идея на полиуретана.
Просто споделих моя опит, за да нямате прекалено големи очаквания. На мен тераното ми е всекидневното семейно возило, служещо и за леки забежки по гората като ме ухапе мухата. За състезателни джипки казват че е добре, защото това ти дава по-добър контрол върху машината и по-твърдо и предсказуемо поведение. Ама разликата не ще да е от тук до небето. Единственото място, където ще сложа полиуретан, е стабилизиращата щанга. Там си струва да е твърдо, стига щангата и захватите да са достатъчно здрави че да удържат.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Привет,
По отношение на различните каучукови детайли бих искал да внеса нескромно известна яснота.
Най-важният техен параметър (като изключим приложението) е твърдостта (мери се обикновенно в ShoreA, ShoreD или IRDH). Вследствие варирането на този параметър от уретан мога да направя аналог на винкела и в същото време аналог на дунапрена (то е същото де).
Уретановият каучук е известен с няколко положителни и няколко отрицателни белега:
Положителни: уникатно висока якост на опън, уникатно висока абразивоустойчивост, сравнително добра топло- и озоноустойчивост, не много висока остатъчна деформация.
Отрицателни: уникатно лоша влаго- и водоустойчивост (затуй колегата Sparkybg требе да смазва тампоните), при запалване отделят доста големи количества циановодород (HCN) - газов аналог на цианкалия, ама хич не е подходящ за динамични натоварвания, има кофти устойчивост на раздир, мнооого кофто се преработва (ма туй не е ваш проблем).
Вследствие на това, че повечето неоригинални резервни гумени части се правят от невероятни боклуци (вижая каучуковите смеси) - един уретанов тампон изглежда много добре. За мен един виброабсорбер от естествен каучук, адекватно напълнен и с подходяща вулканизация е мноооого по-добър от тоз модерен хибрид.
За мен става основно за стегнато окачване, което води до бързо разбиване на мноого други части. Най-добре проучете каква е твърдостта на оригиналната част - и търсете резервна част със същата такава. Аз знам за доста - ама питайте конкретно за кое иде реч.
Поздрави.
ДрагоЧерно, мирише и разваля характера!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Добре,че има колеги,който са работили с Полиуретан.На мен ми направи впечатление ето това кратко клипче.Затова и проявих интерес към полиуретана.
http://www.youtube.com/watch?v=e4-P1...layer_embedded
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнениеДобре,че има колеги,който са работили с Полиуретан.На мен ми направи впечатление ето това кратко клипче.Затова и проявих интерес към полиуретана.
http://www.youtube.com/watch?v=e4-P1...layer_embedded
Ако искаш поведение - полиуретан. Ама всичко си е с цена - скърцане, по-честа смяна на компоненти по окачването и влошен комфорт.Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Аз карам с полиуританови сайлънт-блокове вече 3 години. по-устойчиви са на всякакви въздейсктвия, особено на химикалите , които хвърлят, за да се топи снега. Джипът вози по-твърдо. Моите са произведени от една руска компания в Новосибирск и целият комплект струваше около 200лв. Но и досега не са мръднали.Сайтът е www.polyurethan.ru.Разгледайте ги!
Коментар
-
От: Полиуретанови тампони за нива
Първоначално публикуван от axlastro Преглед на мнениеАз сериозно се замислям за задния мост - там без това няма толкова опасни за скъсване детайли, освен може би ушите на някоя щанга или амортесьор.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар