Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Обръщане джанти от нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Обръщане джанти от нива

    Колеги, някой обръщал ли е джанти от нива. Взех едни джанти с надеждата да ги обърна като изпиля заварките, но като свалих гумите от тях видях, че са с някаква точкова заварка на 10 места. Дали има някой представа само на струг ли може да я разделя или има и друг начин. Нямам претенции за някаква точност, защото джантите ще се ползват единствено за в гората, с гуми тракторки 7.50 x 16.
    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
    http://www.facebook.com/JeepBG
    LZ1GGC

  • #2
    От: Обръщане джанти от нива

    Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
    Колеги, някой обръщал ли е джанти от нива. Взех едни джанти с надеждата да ги обърна като изпиля заварките, но като свалих гумите от тях видях, че са с някаква точкова заварка на 10 места. Дали има някой представа само на струг ли може да я разделя или има и друг начин. Нямам претенции за някаква точност, защото джантите ще се ползват единствено за в гората, с гуми тракторки 7.50 x 16.
    Един колега от форума обръща джанти..Можеш да потърсиш темата, може там да пише за точновите заварки..
    Би трябвало на струг да стане, щом са точнови, но може да се опита по стрария начин:
    1) Заварките се разпробиват с Бормашина.
    2) На струг ги режеш.
    3) Обръщаш борда, центроваш, заваряваш и така
    Последно редактирано от Борис Хаджиценев (bob4oo); 26-03-11, 19:13.
    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

    Коментар


    • #3
      Re: Обръщане джанти от нива

      Разпробиваш точковите заварки на бормашина после ги разделяш с чук и по тъп секач.На струг само се центроват.

      Коментар


      • #4
        От: Re: Обръщане джанти от нива

        На Нивата не знам как са но имах подобни джанти с такъв тип заварка от ГАЗ 16 цолови и там просто няма никакъв шанс да вкараш бормашина да разпробиеш заварките

        Коментар


        • #5
          От: Re: Обръщане джанти от нива

          Първоначално публикуван от eti Преглед на мнение
          На Нивата не знам как са но имах подобни джанти с такъв тип заварка от ГАЗ 16 цолови и там просто няма никакъв шанс да вкараш бормашина да разпробиеш заварките
          Има начин... защо не питаш Има ъглови бормашини... и аз имам такава Киро от видин е обръщал нивови попитаите го
          Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

          Коментар


          • #6
            От: Обръщане джанти от нива

            Ако некой е обръщал моля да сподели или ми пише защото да не набия тая седмица 200 лв за фланци ей така
            Лудак

            Коментар


            • #7
              Re: Обръщане джанти от нива

              Първоначално публикуван от dany.1 Преглед на мнение
              Да обръщането е още по елементарно,особенно на уазовите,на бормашина развърташ точковите заварки избиваш "паницата"обръщаш
              разминаваш дупките които са се получили центроваш и лепиш през
              дупките и отвън и от вътре и .............ГАААЗ....
              Това е цитат от ето тази тема http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...58#post1084258

              Сега я видях пък и колегата гледам се занимава с разширяване и обръщане, предполагам че на нивовите е аналогично на уазковите.

              Единствено ако някой има представа нека каже с какъв размер бургия е добре да се разпробият заварките, че ме е страх да не направя много широки дупките.
              Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
              http://www.facebook.com/JeepBG
              LZ1GGC

              Коментар


              • #8
                Re: Обръщане джанти от нива

                Ето и малко снимки от моите опити с разглобяването на нивова джанта. Разпробих джантата с бургия 14 (незнам дали с такава трябваше), като вътрешната част не я пробих цялата, получи се нещо такова. Ринга видя доста бой докато излезне, даже му сипах малко нафта, че нямах WD, между ринга и обръча.

                Натиснете снимката за да я уголемите

Име:300320111939.jpg
Прегледи:1
Размер:119.8 КБ
ID:5265631Натиснете снимката за да я уголемите

Име:300320111941.jpg
Прегледи:1
Размер:140.7 КБ
ID:5265632Натиснете снимката за да я уголемите

Име:300320111943.jpg
Прегледи:1
Размер:141.2 КБ
ID:5265633Натиснете снимката за да я уголемите

Име:300320111944.jpg
Прегледи:1
Размер:120.2 КБ
ID:5265634Натиснете снимката за да я уголемите

Име:300320111937.jpg
Прегледи:1
Размер:110.9 КБ
ID:5265635

                После сложих ринга на обратно и се получи изнасяне с около 30 мм. Сега ми предстои да я заваря и ако става за нещо ще направя и другите.
                Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                http://www.facebook.com/JeepBG
                LZ1GGC

                Коментар


                • #9
                  От: Обръщане джанти от нива

                  Добре се получава,няма ли наблизо бор-машина,че с тая дрелка ще падне много пот!
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар


                  • #10
                    Re: От: Обръщане джанти от нива

                    Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                    Добре се получава,няма ли наблизо бор-машина,че с тая дрелка ще падне много пот!
                    Прав си, доста мъчно се пробива, ако имах и една преса колко работа щях да си спестя, ама такива са ни условията за съжаление. Около час ми отиде да го разпробия и още поне половин да избием ринга. И хич не е леко, без подходящи условия си е мъчение, но за опита става
                    Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                    http://www.facebook.com/JeepBG
                    LZ1GGC

                    Коментар


                    • #11
                      От: Обръщане джанти от нива

                      При поставянето на ринга,е добре да стоплиш джантата с горелка,намери подходяща подложка(някое подравнено на струг трупче)и пускаш ринга,при истиването си остава там и ще имаш абсолютна повторяемост на процеса,успех!
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Обръщане джанти от нива

                        Добре показано..... поздравления!
                        Ще е полезно ... тъкмо имам втори комплект джанти за проба.
                        Благодаря !

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Обръщане джанти от нива

                          То набиването на ринга беше лесно при мен, обаче ваденето незнам дали щото джантата е доста ръждясала или просто си е така. Според мене хубаво да се сложи нещо преди самото избиване, примерно WD-40 или нафта или нещо друго, за да може по лесно да се избие ринга. Ако има преса ще е най лесно. Иначе ми се върти като идея изрязването на вътрешен кръг на лазер, така ще може да се получи още по голямо ЕТ, както и че джантите ще могат да придобият строго индивидуален вид.
                          Jeep Wrangler YJ 5.9 МТ 1990/Suzuki Samurai 1.6 MT 1990/Chevrolet M1028 6.2D AT 1984/Jeep Cherokee XJ 4.0 AT 1997/Jeep Grand Cherokee WK 5.7 AT 2005
                          http://www.facebook.com/JeepBG
                          LZ1GGC

                          Коментар


                          • #14
                            От: Re: Обръщане джанти от нива

                            Първоначално публикуван от gogosi Преглед на мнение
                            То набиването на ринга беше лесно при мен, обаче ваденето незнам дали щото джантата е доста ръждясала или просто си е така. Според мене хубаво да се сложи нещо преди самото избиване, примерно WD-40 или нафта или нещо друго, за да може по лесно да се избие ринга. Ако има преса ще е най лесно. Иначе ми се върти като идея изрязването на вътрешен кръг на лазер, така ще може да се получи още по голямо ЕТ, както и че джантите ще могат да придобият строго индивидуален вид.
                            Колега, какво стана с джантите ? получи ли се нещо ?

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X