Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Една НИВА 2

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Една НИВА 2

    С риск и тази тема да бъде заключена като първата ще продължа . Лично на мен такава тема би ми била страшно полезна . Смятам , че всеки джип си има както преимуштества така и недостатъци . Аз изкам да знам за недостатъците на мойта и ваште Ниви за да мога да ги отстраня преди да са се появили или да знам как да го направя след като се появят . От предишната тема видях поне четири бих ги нарекал кусура на които бих обърнал внимание . Не се засягам на джипка . Нивата си ми харесва и изкам да знам всичко за нея , както добро така и лошо .

  • #2
    От: Една НИВА 2

    има толкова много теми в раздела, че не знам. Има всичко което ти е необходимо.
    Има и подобна тема някъде по странциите.
    Защо не се разчетеш

    Поздрави

    Коментар


    • #3
      От: Една НИВА 2

      те недостатаците са много.всичко това е писано в темите лифт на нива;как да подготвя нивата за оффроуд и темата на явор-дорзи започвам една нива.трябва само да търсиш и четеш.

      Коментар


      • #4
        От: Една НИВА 2

        Първоначално публикуван от токарев Преглед на мнение
        те недостатаците са много.всичко това е писано в темите лифт на нива;как да подготвя нивата за оффроуд и темата на явор-дорзи започвам една нива.трябва само да търсиш и четеш.
        Тук не говорим само за недостатъци . Но и така да е мисля , че можем да ги съберем в едно пък ще видим къде ще му излезе края .

        Коментар


        • #5
          От: Една НИВА 2

          Първоначално публикуван от cernia.1977 Преглед на мнение
          Тук не говорим само за недостатъци . Но и така да е мисля , че можем да ги съберем в едно пък ще видим къде ще му излезе края .
          Те недостатъците излязоха на яве още преди 30 години и с лекото модернизиране на модела някои от тях се отстраниха,но за съжаление на тяхно място се появиха нови.За мен основни са:липса на рама-/усеща се много,когато колата надхвърли 10 години,а понякога и по-рано/,много шумна,даже и при нормални шосейни скорости,висок разход на гориво съпоставен към обема на двигателя-/най-вероятно е поради постоянното 4х4/,невъзможност за придвижване по тъжък терен-дълбока кал,коловози,сняг,поради независимото окачване отпред и /за мен/ недостатъчния клиренс-/това се оправя донякъде с лифт+по-големи гуми/,изключително слаба 5ст.кутия,която в немалка степен орони престижа на марката от 1992г. насам-/т.е. при вграждането и/,много кратък живот на задното каре на кардана.-/П.П.За разхода на гориво имам на предвид най-вече модела 2121,който е с карбуратор и по-бавни дифове,но и 1.7 не бих казал че е икономичен.Общо взето това е от мен за 70 000км. с Нива-може би има и още,но това го споделям от личен опит.
          Последно редактирано от Янко Желязков; 15-10-10, 09:11.

          Коментар


          • #6
            От: Една НИВА 2

            Доста често ми гасне заден ляв габарит . Доста евтин и нисполучлив начин е измислил руснака или не знам там кой да е . Това крушката деректно да контактува с меките писти е доста несигорен начин за свръзка .

            Коментар


            • #7
              От: Една НИВА 2

              Колега,решението е ВД/WD40.Напръскваш и забрвавяш за проблемите,на мен пък мигача даваше ядове.И друг подобен "контакт"спрей можеш да позлваш

              Коментар


              • #8
                От: Една НИВА 2

                Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                Колега,решението е ВД/WD40.Напръскваш и забрвавяш за проблемите,на мен пък мигача даваше ядове.И друг подобен "контакт"спрей можеш да позлваш
                Според мен не става с wd . Просто фасонката има много голями хлабини който трйбва да се уплатнят за да дава крушката хубав контакт . Аз постигнах това с треска , временно . Вичко временно е за постояно както казват някой .

                Коментар


                • #9
                  От: Една НИВА 2

                  Първоначално публикуван от cernia.1977 Преглед на мнение
                  Според мен не става с wd . Просто фасонката има много голями хлабини който трйбва да се уплатнят за да дава крушката хубав контакт .
                  Слагаш част от пружинка на химикалка и въпросът е решен-/с малко гресчица на пъпката крушката за да залепне пружинката към нея,колкото да не падне при поставянето/.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Една НИВА 2

                    Първоначално публикуван от Янко Желязков Преглед на мнение
                    Слагаш част от пружинка на химикалка и въпросът е решен-/с малко гресчица на пъпката крушката за да залепне пружинката към нея,колкото да не падне при поставянето/.
                    Пъпката упира , луфта отстрани е по-голям и понякога не дава маса затова го уплатних с треска . Това имах в момента засега свети като угасне ще му мисля .

                    Коментар


                    • #11
                      От: Една НИВА 2

                      Първоначално публикуван от cernia.1977 Преглед на мнение
                      Пъпката упира , луфта отстрани е по-голям и понякога не дава маса затова го уплатних с треска . Това имах в момента засега свети като угасне ще му мисля .
                      Луфта отстрани и при мен го имаше и ми правеше същите чалъми-уплътних го с парче от подострена кибритена клечка.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Една НИВА 2

                        Вчера след оглед на канала забелязах 3 развити гайки . Една на раздатка/скоростна кутия 8мм , и по една на двата кардана 8мм . Хем имат гумена защита против развиване . За това ги смених с американки + контрагайки .

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X