Искам да споделя с колегите "Нивоводи",в какво приключение ме вкара "Ламята Спаска" вчера.Значи не ще да върви и това е.Баира на хотел "Хемус" го качва само на втора и пак трудно.И вчера решавам най-после да я оправя.Почвам с най-лошото-дали не сдуха мотора тая мръсница.Меря компресията-всичко е наред.Отдъхвам си и продължавам.Сега центровката-добре си е,форсира се.Викам си,пак спирачки са блокирали.(това е ставало неведнъж).Въртя колелата на крик-бе въртят си се,нищо им няма.И случайно-въртейки предно дясно установявам,че колелото се клати.Ама не малко,като от шарнирен болт,а яко.Бре!Свалям го и виждам нещо,което досега не съм виждал.Ламарината,която пази и охлажда диска-издраскана.Значи колелото бие яко.Поглеждам гайката на главината-отишла на края на резбата.Хващам я и я отвивам НА РЪКА!
Оттам ви е ясно.Разкачвам всичко,свалям главината с диска и виждам следното:Външния лагер-на кайма,главината-и тя на нищо.Вътрешния лагер-стои си на мястото,леко син.Значи Ламята е вървяла три дни с един лагер-и най странното:нямаше някакво яко тракане и се управляваше нормално.Ако не беше загубила мощност да се усетя-не ми се мисли-заварен лагер и блокирало предно колело и оттам в трапа.(питайте Quadra,той го е минал това упражнение,без трапа)
Купих 4 лагера и 4 семеринга + една главина-общо 82 лева и след 3 часа бях готов.(смених лагерите и семерингите и на другота колело)
Не знам дали някой от вас го прави,но веднъж годишно трябва да се свалят капачките и да се поглеждат гайките.Аз не съм го правил 14 години и си платих за гяволъка(по ниската тарифа).
ОБИЧАМ ТАЯ КОЛА !
И един съвет към колегите "нивоводи":никога не купувайте лагери от магазин за руски авточасти.Преди са били добри, но сега не струват.Купувайте български лагери от магазин за лагери.Освен качеството са и по-евтини(не всички,разбира се)
Оттам ви е ясно.Разкачвам всичко,свалям главината с диска и виждам следното:Външния лагер-на кайма,главината-и тя на нищо.Вътрешния лагер-стои си на мястото,леко син.Значи Ламята е вървяла три дни с един лагер-и най странното:нямаше някакво яко тракане и се управляваше нормално.Ако не беше загубила мощност да се усетя-не ми се мисли-заварен лагер и блокирало предно колело и оттам в трапа.(питайте Quadra,той го е минал това упражнение,без трапа)
Купих 4 лагера и 4 семеринга + една главина-общо 82 лева и след 3 часа бях готов.(смених лагерите и семерингите и на другота колело)
Не знам дали някой от вас го прави,но веднъж годишно трябва да се свалят капачките и да се поглеждат гайките.Аз не съм го правил 14 години и си платих за гяволъка(по ниската тарифа).
ОБИЧАМ ТАЯ КОЛА !
И един съвет към колегите "нивоводи":никога не купувайте лагери от магазин за руски авточасти.Преди са били добри, но сега не струват.Купувайте български лагери от магазин за лагери.Освен качеството са и по-евтини(не всички,разбира се)
Коментар