Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Нива на газ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Нива на газ

    Имам Лада Нива 1.7 I, километри малко над 50 000, газов инжекцион, Easy Jet. От известно време прекъсва и на бензин и на газ. Ходих в сервиз - филтъра на газта го изчистиха, но продължава да прекъсва. Къде може да е причината и какво мога да направя
    Силата на вълните е в тяхното постоянство.

  • #2
    От: Проблем с Нива на газ

    Първоначално публикуван от juli.nik Преглед на мнение
    Имам Лада Нива 1.7 I, километри малко над 50 000, газов инжекцион, Easy Jet. От известно време прекъсва и на бензин и на газ. Ходих в сервиз - филтъра на газта го изчистиха, но продължава да прекъсва. Къде може да е причината и какво мога да направя
    В ниските обороти или във високите ти прекъсва ? Нашата даваше същия проблем, но сменихме филтъра и се оправи, но при теб щом е баран и филтъра..
    За Лада НиВа--->Имам СаМо ДвЕ ДуМи---->НяМаМ ДуМи....!!
    Honda Dominator 650
    088ЧЧ93979-->Борис
    0878956Ч38-->Борис

    Коментар


    • #3
      От: Проблем с Нива на газ

      Сърбах я тая попара. Колкото и да си доказвах зодията "Овен" и да правих самоинициативи (при мен проблемът бе по-отчетлив на газ и затова бъзиках газовата уредба, но резултатите бяха със "затихващ успех", сиреч моментно се оправя, но в дългосрочев план затъвам все повече и повече), все пак съветите на колегите от форума бяха вярни. Ето тяхното обобщение:

      Стъпка 1: Проверяваш свещите дали са читави... или направо ги сменяш с нови;

      ако не, то

      Стъпка 2: Късно вечер отваряш капака и гледаш дали случайно от кабелите не пълзят мълнийки. Ако никога не си ги сменял досега - най-вероятно това е проблема (стандартно живота им е 70 000 км);

      ако не, то

      Стъпка 3: Направи центровка на двигателя;

      ако не, то

      Стъпка 4: Водиш я в сервиз...


      При мен се оказа и центровка на двигателя и кабели едновременно.

      Коментар


      • #4
        От: Проблем с Нива на газ

        Той центровка няма как да направи, или поне не без смяна на фърмуера на контролера на двигателя. Проблемът е почти категорично във високото напрежение.

        Коментар


        • #5
          От: Проблем с Нива на газ

          точно така и ще направя, ще следвам 4-те стъпки и вкрайна сметка пак на сервиз. Направо ми скъсва нервите докато набере скорост казвам ви...и на 3500 оборота вече не се усеща толкова, но в началото ме побърква...
          А можете ли да ме посъветвате какви свещи и кабели да си взема
          Силата на вълните е в тяхното постоянство.

          Коментар


          • #6
            От: Проблем с Нива на газ

            Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
            Той центровка няма как да направи, или поне не без смяна на фърмуера на контролера на двигателя. Проблемът е почти категорично във високото напрежение.
            Поне на Пасата на баща ми чат пат го закачат към лаптоп и бъзикат разни параметри. При Нивата не е ли същата работа?

            Първоначално публикуван от juli.nik Преглед на мнение
            А можете ли да ме посъветвате какви свещи и кабели да си взема
            Кабели взех Tesla за 18 лева комплекта. В никакъв случай няма как да твърдя, че са читави, защото карам с тях отскоро. По съвети от други хора - НЕ взимай Bosch и Champion в никакъв случай.

            Свещи - карам вече година с Brisk и нямам никакви грижи. Евтини са и очевидно държеливи. Пробвал съм Bosch - с тях също нямаше грижи за краткия период, в който ги ползвах, но определено първоначалното запалване беше по-тегаво.

            Коментар


            • #7
              От: Проблем с Нива на газ

              Първоначално публикуван от philipp Преглед на мнение
              При Нивата не е ли същата работа?
              Същата е, но се очаква да са го направили адекватно от завода и да не се променя до края на експлоатацията. Поради което се прави крайно рядко и обикновено - без нужда.

              Коментар


              • #8
                От: Проблем с Нива на газ

                Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                Същата е, но се очаква да са го направили адекватно от завода и да не се променя до края на експлоатацията. Поради което се прави крайно рядко и обикновено - без нужда.
                Да, ама то се очаква и да се кара на бензин, а не на газ. То от там на VW-то ни дойдоха проблемите. Ту ниски обороти на свободната газ на бензин, ту високи при каране на газ. Настроиш го веднъж, ама зимата нещата пак тръгнат на зле. И чат-пат се правят настройки.

                Коментар


                • #9
                  От: Проблем с Нива на газ

                  Проблемите не са от газа, а от леворъкия газовик.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Проблем с Нива на газ

                    Да, това е напълно очевидно и безспорно. Само, че си поставен вече пред свършен факт, нали?

                    Коментар


                    • #11
                      От: Проблем с Нива на газ

                      колеги, аз свещите не съм ги сменял откакто съм я купил ладата и сега ги базикам докато чакам да пишете....та така като гледам май ще да е от свещите а....
                      Силата на вълните е в тяхното постоянство.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Проблем с Нива на газ

                        Не ги бъзикай, а ги смени. Също и кабелите.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Проблем с Нива на газ

                          точно това и ще направя. мерси много, за сега това е...ако не е от това пак ще пиша
                          Силата на вълните е в тяхното постоянство.

                          Коментар


                          • #14
                            От: Проблем с Нива на газ

                            Що се отнася до центровката-/начален ъгъл на подаване на искрата/ е хубаво,когато си на газ-/пропан-бутан/ тя да е с 3-5 градуса по-голямо предварение спрямо нормалната-/по ръководство/ на бензин.За целта аз си направих датчика на коляновия вал на подвижна стойка и така си глася центровката.На газ съм го преместил с 1.5см. по-напред спрямо заводското му положение и колата върви значително по-добре.Другия-/традиционен/ вариант е да си купуваш аванс процесор,но той не е от най-евтините работи и така.Скоро правих една друга кола,която е на метан също с подвижен датчик и човекът остана много доволен-спести си паричките за аванс-процесор и машината стана доста по-пъргава и леснопалеща от преди интервенцията.
                            Последно редактирано от Янко Желязков; 19-09-10, 14:18.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Проблем с Нива на газ

                              Що се отнася до свещите,особено щом си още с Руските е крайно време да ги смениш.Аз откакто съм взел книжка,т.е. вече 8 години и 250 000км. никога не съм слагал други свещи различни от NGK-BP-6ES.През това време съм карал само Ладови мотори и съм доста доволен от въпросните свещи.Сменям ги на 25-30 000км.Тази Зима стартирах Нивата с тях на 1500м.н.в. и температура -25гр.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X