Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Просвирва при потегляне

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Просвирва при потегляне

    Колата е на 27 000 км. Сменени са двата ремъка - на хидравликата и генератора. Натегнати са достатъчно, т.е. 1 см. провисване при натиск. От време на време при потегляне нещо от пред просвирва. Покарах известно време, около 600 км. да се поразтегнат и натегнах този на хидравликата. Другият си беше добре. Но свиренето си остана. Няма теч на масло от хидравликата. Сменена е водната помпа с такава марка "Fenox". Друга не намерих по магазините. Къде да търся проблема?
    Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

  • #2
    От: Просвирва при потегляне

    Погледни си пак ремъците, ако като изфорсираш двигателя свиренето изчезне е ремък. Хидравликата свири само като въртиш геврека ако има въздух във системата.
    Ремък свири ако е хлабав или имаш голямо натоварване на генератора или хидравликата.
    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
    0878 79 20 61 Борис

    Коментар


    • #3
      От: Просвирва при потегляне

      Пробвай на място, като запалиш подай газ. Ако просвири най-вероятно е ремъка на генератора. Провери дали шайбата на водната помпа се върти свободно. Ако запъва е за смяна.
      ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

      Коментар


      • #4
        От: Просвирва при потегляне

        Ей сега я припалих на място в гаража. Значи паля без газ и няма свирене. Изфорсирах на два пъти и двата пъти просвири. На третото форсиране се оправи. При смяна на водната помпа шайбата ми се видя читава и не съм я сменял.
        Малко предистория.
        Неотдавна в Румъния от пред в дясно започна едно метално чукане. Помислих, че е лагер на генератора. Не са светвали никакви лампички и колата не започна да прегрява и за това не предположих, че може да е водна помпа. И така на връщане от Букурещ започна да тече и на моста стрелката удари на границата на червения сектор. Не е прегрявана но свиреше яко и без прекъсване. Двата ремъка не бяха за смяна но така и така я разглобих за смяна на водна помпа и проверка на генератора, че ги смених. От водната помпа си течеше директно върху генератора.
        Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

        Коментар


        • #5
          От: Просвирва при потегляне

          Свали ремъците и завърти генератора на ръка, ако има нещо по лагерите трябва да го усетиш на ръка.
          По принцип лагерите трябва да са 2Z и не би трябвало да се влиаят от мокрене, но знае ли човек.
          Пиши и огледай да не е хидравликата да товари при първоначално палене на двигателя.
          Ако можеш направи и друг опит запали колата запали като спре да свири я угаси и запали пак да се види дали ще просвири веднага.
          За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
          0878 79 20 61 Борис

          Коментар


          • #6
            От: Просвирва при потегляне

            Утре на хладно ще го направя. Значи просвирва при форсиране, гася, паля отново и ако свири, къде да търся проблема? Мисля да откача ремъка на хидравликата да видя, какво ще стане. На принципа на елиминирането. Другия ремък е по-голяма играчка.
            Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

            Коментар


            • #7
              От: Просвирва при потегляне

              И моята така се държи, на 40 000 е, сутрин като я запаля за около 10 сегунди просвирва, и после спира. При мен сигурно е от ремъците, затова не се притеснявам.... И при теб вероятно е така ... натегни ги малко още и ще спре, може да свири, ако някъде някой от ремъците е изцапан с масло или антифриз, или ако има някъде деформация и на определени обороти и натоварване на влиза в резонанс

              Коментар


              • #8
                От: Просвирва при потегляне

                Първоначално публикуван от fireman160 Преглед на мнение
                ... "Fenox"... Друга не намерих по магазините.
                Може и това да е проблемът. Иначе, натегни ремъците още малко.

                Коментар


                • #9
                  От: Просвирва при потегляне

                  водната помпа не може да дава такъв проплем.смени си ремъка с друг.по някога и новите ремъци свирят.него натягай повече от необходимото защото щи има други аварии.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Просвирва при потегляне

                    Първоначално публикуван от fireman160
                    Утре на хладно ще го направя. Значи просвирва при форсиране, гася, паля отново и ако свири, къде да търся проблема? Мисля да откача ремъка на хидравликата да видя, какво ще стане. На принципа на елиминирането. Другия ремък е по-голяма играчка.
                    Ако свири се търси по ремъците, ако не свири се търси какво товари при палене.
                    За всеки ден прекаран в риболов господ дава по два
                    0878 79 20 61 Борис

                    Коментар


                    • #11
                      От: Просвирва при потегляне

                      Запалих без газ тази сутрин и няма свирене. Изфорсирах, просвири и се оправи. Забелязах съвсем малък луфт на водната помпа при разклащане на шайбата. Нова помпа, това нормално ли е? Не капе антифриз. Да натягам ремъците, ще разбия лагерите. Поне тук съм убеден, че са натегнати колкото трябва. И в една друга тема, че Нивите били чупливи. Те стават чупливи, когато се смени нещо по тях и съответната част в скоро време покаже проблем или води до странични проблеми. При мен проблемите започнаха веднага. Започна свирене, чукане и т.н. Преди време смених свещите с NGK произведени във Франция. Имаха и холограмен стикер и купени от реномиран магазин. Влоши се работата на двигателя. Е и, сега пак съм си с руските оригинални от завода. И официалните дилъри и вносители продават ментета. Аз от такъв доставчик купих хебел и водна помпа и резултата е на лице. Мисля да покарам така и да следя водната помпа. Почне ли да капе, там е проблема. Почти съм убеден.
                      Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Просвирва при потегляне

                        Колега относно помпите на "Фенокс" мога от опит да ти споделя,че са едни от най-НЕкачествените продавани на пазара.Те и парите са им толкова,ама каква ли файда като при мен водната ми помпа издържа 20 000км.Ползвал съм и други работи на "Фенокс" преди в Жигулито си и също съм крайно разочарован.Препоръчвам ти да избягваш тази фирма.Вече доста километри ползвам водни помпи марка "HEPU" и на Нивата,и на Жигулито и съм много доволен.Тук в Ямбол преди бяха 45лв. и ги водят Немски.Колко са Немски не зная,но определено са качествени.За сегашната ти водна помпа мога да ти кажа само едно:ако си решил да я караш до последно е много желателно често да и проверяваш луфта на лагерите-/хващаш шайбата и клатиш/,тъй като вече има няколко случая с напълно рухнали лагери в движение с последващо изхвърчане на шайбата и пръскане на радиатора.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Просвирва при потегляне

                          Благодаря колеги за съветите! Предполагах, че производството на резервни части за руски автомобили е главно в Украйна и Беларус. Не ми е минавало през ума, че и немци ги произвеждат.
                          Случайността е съвпадение на обстоятелства, предварително обмислени и организирани!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Просвирва при потегляне

                            Първоначално публикуван от fireman160 Преглед на мнение
                            Благодаря колеги за съветите! Предполагах, че производството на резервни части за руски автомобили е главно в Украйна и Беларус. Не ми е минавало през ума, че и немци ги произвеждат.
                            Голяма част от детайлите на руските автомобили са унаследени от западни родоначалници, а там в него период е имало известна неформална стандартизация. В по-новите изменения заводът също избягва специфичните части. В частност, водната помпа, генераторът, стартерът, съединителят, елементи спирачната уредба и окачването, фаровете, термостатът и някои други са съвместими с много коли по света и могат да се намерят с най-различна марка. Със по-стари италиански коли има даже още повече съвпадения.

                            За простите детайли като лагери и семеринги - то си е ясно и предварително, такива със същите размери се влагат в стотици хиляди различни машини по света.

                            Специфични за Нива части се правят навсякъде по света, защото има пазар за тях. Включително - някои по-добри от оригиналните.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X