Вчера по камънака на Осоговска планина срязах гума. Нямах друг избор, освен да сложа малката стандартна патерица, с ясно съзнание за възможните щети по трансмисията. На всичко отгоре беше и мека... Избрах възможно най краткият маршрут, не бях минавал от там- оказа се доста хард. На места слизах да проверявам с тояга дълбочината на калта и водата, но връщането по обратния път означаваше +15 км. Както и да е, минах. По асфалт до нас-още 15 км. Със свито сърце се ослушвах за паразитни шумове,карах съвсем бавно. На няколко пъти спирах да се охлади виското, въпреки това се появи гадно потропване от време на време, придръпване. Пред нас смърдеше яко на загрято, бях почти сигурен , че се е опекла муфата.
След ремонта на гумата с облекчение установих, че няма шумове, виското работи нормално напред и назад. (Свалям шапка на швабската техническа мисъл) Мисълта ми е: къде мога да нося нормална резервна гума? Багажникът е много малък. Кънтрито си има поставка, обаче тя се хваща за рамата...Единствено разумно ми се вижда на покрива на колата. Има ли някакви готови конструкции, които да се слагат като допълнителен багажник отгоре и да стават за целта?

Коментар