Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Има ли някой впечатления от VW Passat 1,8 16V G 60 Syncro

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Има ли някой впечатления от VW Passat 1,8 16V G 60 Syncro

    Извинявам се , че може темата да не е за тук , но няма към кого да се обърна за съвет. Става въпрос за VW Passat 1,8 16V G 60 Syncro. Значи предлагат ми един такъв , а нямам никакви впечатления от подобен модел. Пасата е комби 91г. много добре запазен от днес е с нови аморисьори , с ново турбо е , въобще човекът , който го продава е тъй да се каже "табиетлия". Молбата ми е , ако някой има впечатления от подобен а-л , да сподели подробности. Заслужава ли си , или не , проблеми , особености с 4х4 /синхро/ , с двигателя/1,8 - 160 кс / и т.н. Цената му е около 4500лв. Благодаря предварително.

  • #2
    колата е голяма "чикия" - много върви не излиза от пътя абе голям кеф е....и общо взето като добавим сравнително ниската цена това са плюсовете.

    минусите са: много харчи, мотора е малко екзотика - разбирай скъпа подръжка, ходовата част (синхро) е много екзотика и още по-скъпа подръжка, по-горните в съчетание с годините (дъртак е) го правят труден за продаване почти независимо от състоянието = вечно твой.

    заключение: кола за фенове
    "..there is no substitute for cubic inches.."

    Коментар


    • #3
      Ако е нов наистина компресора няма какво да се троши по мотора. С 8 клапана е, а не с 16. Детайлите по окачването отпред са си същите като на обикновения пасат. Задното окачване е различно, но затова пък е зверски здраво и няма какво да се троши. Карах няколко години синхро и не успях да строша нищо от специалните детайли а всеки ден това целях.
      http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

      Коментар


      • #4
        виж тук :

        http://vwclub-bg.org/

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Slick
          виж тук :

          http://vwclub-bg.org/
          Там не вярвам нещо да научи. До скоро не знаеха какво е синхро.
          http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

          Коментар


          • #6
            Оф , знаех си , че няма да ме оставите на произвола на съдбата! За което ви благодаря. Утре ще ходя да му хвърлят едно око на сервиз , там окачване , компресия , едно - друго , и ако се разберем , го вземам. Забравих да кажа - пасата е комби /тъкмо ще събира въдиците/ и за годините си е в много добро външно състояние.
            Йори , защо мисля , че е с 16 клапана тоя мотор? Може и да греша обаче.
            Ами благодаря отново , ако се сетите нещо повече , което ще ми е от полза , казвайте. Ако го взема ще постна някоя снимка да си кажете мнението.

            Коментар


            • #7
              Първоначално публикуван от Тихомир Севов
              Йори , защо мисля , че е с 16 клапана тоя мотор?
              Обикновен 8 клапанов мотор който трошене няма. Трябва обаче да си сигурен че компресора е нов, защото може да е рециклиран а това е кърпеж и ще береш ядове. Аз бих ти препоръчал да вземеш пасат с мотор 2.0 литра 115кс. Той е по добър. По рядко се среща на синхро но си заслужава да потърсиш. И задължително комби. Във вариант седан тая кола е пълна безмислица. И без това е един несъразмерно уголемен голф с отвратителна возия за класа към който я причисляват.
              http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Yordan Kolev
                Първоначално публикуван от Тихомир Севов
                Йори , защо мисля , че е с 16 клапана тоя мотор?
                ....Аз бих ти препоръчал да вземеш пасат с мотор 2.0 литра 115кс. Той е по добър...
                С какво е по-добър ? Ако не те тормозя с въпросите си , обясни ми моля те?

                Коментар


                • #9
                  Доста по приятен е за каране. Като атмосферен мотор със средна кубатура и приличен въртящ момент се кара доста приятно. Онзи с компресора създава лъжливо усещане за голяма мощност и точно когато си мислиш, че ще литне той спира. Карал съм няколко пъти коли с тоя мотор и не ме впечатлиха.
                  http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                  Коментар


                  • #10
                    От четири години карам Passat syncro G-60.Автомобила е бърз,
                    доста устойчив,особено зимата в дълбокия сняг(досега съм сменил две брони) е истинско удоволствие."syncro"е изключително здрава система издържала на множество изтезания.Поддръжката почти с нищо
                    не се различава от базовия модел.Единственото проблемно нещо в тази кола е G-компресора,но щом казваш ,че е нов...
                    sigpic УАЗ-452

                    Коментар


                    • #11
                      Ох ,забравих с 8 клапана е.
                      sigpic УАЗ-452

                      Коментар


                      • #12
                        До сега съм виждал едно единствено Г60 с работещ компресор.
                        След един месец беше челно в дърво.
                        Колата е страхотна обаче доколкото си спомням цената на нов компресор е повече от 4500.

                        Коментар


                        • #13
                          И затова G-компресора се заменя с газова турбина,скъпо удоволствие,
                          но пък нещата стават доста сериозни.
                          sigpic УАЗ-452

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от JC
                            И затова G-компресора се заменя с газова турбина,скъпо удоволствие,
                            но пък нещата стават доста сериозни.
                            Ще дадеш ли малко повече подробности.
                            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                            Коментар


                            • #15
                              Интервенцията не е никак лека-задвижваният от ремък компресор се
                              маха,прави се нов изпускателен колектор,коплирайки се с газовата
                              турбина.Интеркулера се заменя с по-голям,нагнетателните маркучи се сменят също-предвит увеличеното налягане,дюзи,допълнителни неща( казано доста общо разбира се)

                              Има сервизи,в които са направени успешно такива промени.
                              sigpic УАЗ-452

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X