Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Забива при 120 пасат б5 1.9тди.. помпа дюза

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Забива при 120 пасат б5 1.9тди.. помпа дюза

    Колеги,здравейте яви ми се следния проблем.Тръгвам да ускорявам от четвърта стигам до 120 и турбото все едно спира и колата става атмосфер. Спирам гася колата паля и се оправя ..Колата пали на четвърт ,няма прекъсване тресене,или някакви лампи да светят..Някаква насока към този проблеми понеже ми развиват теории за дюзи помпи..

  • #2
    Блокирала геометрия на турбото ? Проверете го дали работи както трябва.

    Коментар


    • #3
      Блокирала геометрия, клапана управляващ геометрията или маркучи около вакуумната система.
      Не чета коментари и не отговарям на такива.

      И коментаторите...

      Коментар


      • #4
        Имал съм същият проблем с Пасат 116 к.с. само че малко преди да достигне 120.
        Някъде около 90/100.
        Оказа се Мап сензор.
        Свалям го и почиствам с чистител-спрей.
        След това всичко си идва по местата.
        Оказа се ,че турбото не е в много добро състояние и го цапа.
        Предполагам това е проблема и при теб.

        Коментар


        • #5
          На диагностика би показало,ако има проблем нали? Освен,ако ,не е за чистене турбината.А тая геометрия как се чисти сваля се турбото,и се рециклира или? А по-принцип проблем ли е да се кара така докато се намери проблема ,ще има ли някакви последствия за турбото или за мотора

          Коментар


          • ogimaster
            ogimaster коментира
            Редактиране на коментар
            Не е проблем, ама е неприятно, особено при изпреварване.
            Отиди на диагностика - там ще ти кажат какво да правиш.

        • #6
          Геометрия се вижда дали е спекла или не с просто око.При подаване на газ /промяна на обороти рязко ,плавно да се движи лоста който я управлява респективно дали работи клапана който я управлява.
          Мисля си ,че симптомите при неработеща геометрия да други,но нека не гадаем.Почисти си Мапа и пробвай ще ти отнеме 5 минути-намира се на въздуховода над горивния филтър и се закрепва с две рапидки.Диагностика също ще е от полза.

          Коментар


          • dabeda
            dabeda коментира
            Редактиране на коментар
            Ясно Благодаря много Диагностиката ще го хване ли мап сензора ,ако е той

        • #7
          Ще го хване -или може би ще ви насочи къде да търсите проблема.
          Те понякога не са много конкретни-диагностиките..

          Коментар


          • #8
            Нищо и няма на колата-иска си каране.Не пипай турбото-диагностиката ще покаже,че пренадува.И на жената редовно го прави това след няколко месеца градско каране в ниски обороти.Искарай го извън града и го покарай 100-150 километра на по високи обороти и ще се оправи-гарантирам ти Отначало ще забива често(не спирай всеки път-гаси и пали в движение),после ще почне да разрежда и така докто се изчисти.Просто си искат по-агресивно каране от време на време,за да се прочистват геометриите-това е.

            Коментар


            • dabeda
              dabeda коментира
              Редактиране на коментар
              По принцип може ,и да си прав колега.Това нещо стана след като заредих на една бензиностанция.До преди това нямаше абсолютно никакъв проблем,след зареждането на тази бензиностанция се появи този проблем..Изхабих горе долу нафтата ,и допълних от друга бензиностанция ,и малко се подобри работата...

          • #9
            Същите симптоми в октавия 1.9 PD, оказа се изгнил актуатор

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X