Колеги,здравейте яви ми се следния проблем.Тръгвам да ускорявам от четвърта стигам до 120 и турбото все едно спира и колата става атмосфер. Спирам гася колата паля и се оправя ..Колата пали на четвърт ,няма прекъсване тресене,или някакви лампи да светят..Някаква насока към този проблеми понеже ми развиват теории за дюзи помпи..
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Забива при 120 пасат б5 1.9тди.. помпа дюза
Свий
X
-
Блокирала геометрия, клапана управляващ геометрията или маркучи около вакуумната система.
Коментар
-
Имал съм същият проблем с Пасат 116 к.с. само че малко преди да достигне 120.
Някъде около 90/100.
Оказа се Мап сензор.
Свалям го и почиствам с чистител-спрей.
След това всичко си идва по местата.
Оказа се ,че турбото не е в много добро състояние и го цапа.
Предполагам това е проблема и при теб.
Коментар
-
На диагностика би показало,ако има проблем нали? Освен,ако ,не е за чистене турбината.А тая геометрия как се чисти сваля се турбото,и се рециклира или? А по-принцип проблем ли е да се кара така докато се намери проблема ,ще има ли някакви последствия за турбото или за мотора
Коментар
-
Геометрия се вижда дали е спекла или не с просто око.При подаване на газ /промяна на обороти рязко ,плавно да се движи лоста който я управлява респективно дали работи клапана който я управлява.
Мисля си ,че симптомите при неработеща геометрия да други,но нека не гадаем.Почисти си Мапа и пробвай ще ти отнеме 5 минути-намира се на въздуховода над горивния филтър и се закрепва с две рапидки.Диагностика също ще е от полза.
Коментар
-
Нищо и няма на колата-иска си каране.Не пипай турбото-диагностиката ще покаже,че пренадува.И на жената редовно го прави това след няколко месеца градско каране в ниски обороти.Искарай го извън града и го покарай 100-150 километра на по високи обороти и ще се оправи-гарантирам ти
Отначало ще забива често(не спирай всеки път-гаси и пали в движение),после ще почне да разрежда и така докто се изчисти.Просто си искат по-агресивно каране от време на време,за да се прочистват геометриите-това е.
Коментар
-
Колеги ,здравейте имам следното питане..От няколко дни насам се появи едно просвирване ,и си мисля ,че идва от турбината.При подаване на газ от 1700 до към 2000об се чува това просвирване ,и след това изчезва или заглъхва.При отворен прозорец, и каране в движение,не се чува на място също ,не се чува чува се само на затворен прозорец вътре в купето..това свирене..Пушеци няма,мощност има,разход на масло няма..
Коментар
-
Маркуч след турбо или интеркулер може да погледнеш. Трудно се хваща че понякога се отваря и затваря цепката и не можеш да разбереш. Имах такъв случай.Sent from my Nokia s fenerche
Коментар
-
При затягане на скобата на маркуча от турбото към въздоховода ли как се води намаля драстично,и в момента някои път се чува някои път не.В момента имам един обтегач на ролка за сменяне ,при пистовия ремък,но едва ли ще издава звука на турбо тази ролка..
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Диагностиката ще го хване ли мап сензора ,ако е той
Коментар