Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Не е за тук, ама да питам - леко чукане в съединителя (VW)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Не е за тук, ама да питам - леко чукане в съединителя (VW)

    Не е за този форум, ама като виждам че има разбиращи хора тук...
    Купихме днес един Пасат от 2000 с 1.9 ТДИ Дюза Помпа и т.н.
    Върви като самолет, само че ми направи впечатление че има една лека вибрация като почукване по съединителя докато се кара. Изобщо не съм свикнал да карам дизели и колата ми е много несвойствена още, но ми се струва, че не е съвсем нормално. Можете ли да ми дадете някакви насоки? Да се притеснявам ли, и ако да, какво да направя?

  • #2
    Обясни по-подробно кога го прави.

    Коментар


    • #3
      Първоначално публикуван от kinex
      Обясни по-подробно кога го прави.
      Ами замислих се за това като го писах, но сякаш го прави постоянно, като си държа крака на него, но включително и като го натискам. Отнякъде се предават някакви вибрации на педала, които се усещат като много финно отчетливо чукане. Нищо не се чува, това само се усеща по педала, и сякаш е през цялото време докато се кара колата. Става въпрос за нещо слабо и фино, но определено е там. Никога не съм усещал нещо подобно на бензиновите коли, които съм карал досега.

      Коментар


      • #4
        Чукането с еднаква честота ли е.
        Ако не - кога се променя.

        Коментар


        • #5
          Имам известно подозрение че е някое от перата на притискателния диск, бута по аксиалния лагер, той по вилката и от там по жилото или по течността та до педала... Ама може и да греша.
          Като го натиснеш пак ли се усеща?
          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

          Коментар


          • #6
            Усеща се и при натискане. Сякаш е общо взето равномерно. Днес го карах само около половин час. Утре ще го карам цял ден и вечерта ще напиша по-точно описание. Като цяло обаче май има нещо притеснително в това, а?

            Коментар


            • #7
              Мдам. Грубо казано ще правиш съединител. Но нищо страшно. Рутинна операция

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Паджеровод
                Мдам. Грубо казано ще правиш съединител. Но нищо страшно. Рутинна операция
                Той обаче съединителя държи яко... или това няма значение..?

                Коментар


                • #9
                  "Притеснителното" е че честотата на вибрацията не се променя пропорционално на оборотите на двигателя.
                  За първата дума се пошегувах.

                  Коментар


                  • #10
                    Може да държи, но самия лагер явно по някаква причина "мята" и ще трябва да се види. По-добре е спешно, че може да стане каша...

                    Коментар


                    • #11
                      Аха, аз така стигнах до Варна навремето и там се наложи смяна на съединител в полеви условия на супернеприятна скоростна кутия...
                      Иначе всички "разбирачи" казваха: "нищо му няма, още мнооого ще кара"
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        колега аз карам бора тди 110коня с asv мотор , проблема при фолксвагените е че маховика е с денфер, който след 200 000 почва да се разбива, това води до чукането на педала, разбиване на притискателния диск и т.н.
                        приготви си 850лева, толко е комплект маховик и съединител, или карай докато може!
                        Disco II td5
                        2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
                        planed: air locker, rear D44bumper

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от ivanomir
                          колега аз карам бора тди 110коня с asv мотор , проблема при фолксвагените е че маховика е с денфер, който след 200 000 почва да се разбива, това води до чукането на педала, разбиване на притискателния диск и т.н.
                          приготви си 850лева, толко е комплект маховик и съединител, или карай докато може!
                          Честито...Виж ако не си платил колата гледай да си ги приспаднеш от цената...
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            иначе VW са много"евтини" за поддръжка.....
                            Disco II td5
                            2" OME,Safari snorkel, front D44bumper, 9500winch,chip, Fedima 265/70/16
                            planed: air locker, rear D44bumper

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от ivanomir
                              колега аз карам бора тди 110коня с asv мотор , проблема при фолксвагените е че маховика е с денфер, който след 200 000 почва да се разбива, това води до чукането на педала, разбиване на притискателния диск и т.н.
                              приготви си 850лева, толко е комплект маховик и съединител, или карай докато може!
                              Ами дано да не е това. Колата по всички признаци е под 100 000 - от средата на 2001 и определено е карана малко... Днес ще се опитам да определя какво точно се случва.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X