Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

    Здравейте колеги!`Преди две седмици си купих третият 4х4,Фолксваген Каравел синхро 1.9 бензин!Доста време се чудих да пиша ли /все пак не е джип/но си е 4х4!И щом е Фолксваген,значи е за този форум!
    Е идва ред и за въпроса!Как се демонтира предната втулка на стартера,която е набита в кожуха на съединителя?Благодаря ви предварително!Поздрави!

  • #2
    До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

    Първоначално публикуван от горския Преглед на мнение
    Здравейте колеги!`Преди две седмици си купих третият 4х4,Фолксваген Каравел синхро 1.9 бензин!Доста време се чудих да пиша ли /все пак не е джип/но си е 4х4!И щом е Фолксваген,значи е за този форум!
    Е идва ред и за въпроса!Как се демонтира предната втулка на стартера,която е набита в кожуха на съединителя?Благодаря ви предварително!Поздрави!
    С много остър секач или заточена отверка . С чукане срязваш старата втулка и тя вече излиза лесно. После само се набива новата. Ако върти бавно може и да не е от стартера- тия боксери правят аксален луфт на коляновия вал и лекичко почват да затягат

    Коментар


    • #3
      До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

      Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
      С много остър секач или заточена отверка . С чукане срязваш старата втулка и тя вече излиза лесно. После само се набива новата. Ако върти бавно може и да не е от стартера- тия боксери правят аксален луфт на коляновия вал и лекичко почват да затягат
      Благодаря за бързия отговор,колега!Но нямам въэможност да да чукам,едва извадих стартера,пречи привода на блокажа на дифа!И да попитам,мога ли от шайбата на кол.вал да проверя за акс.луфт вала?И в какви граници трябва да е той!Эащото наистина стартера върти бавно!

      Коментар


      • #4
        До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

        Първоначално публикуван от горския Преглед на мнение
        Благодаря за бързия отговор,колега!Но нямам въэможност да да чукам,едва извадих стартера,пречи привода на блокажа на дифа!И да попитам,мога ли от шайбата на кол.вал да проверя за акс.луфт вала?И в какви граници трябва да е той!Эащото наистина стартера върти бавно!
        Надявам се че съвета ми да си направиш приспособление с медчик е ти е помогнало да извадиш втулката.Точно от шайбата на коляновия вал се усеща аксиалния луфт.Намери някой фен на боксер моторите и той с едно "пипане" ще ти каже дали луфта е в нормални граници.Ако не е, тъкмо ще имаш повод да отвориш двигателя
        Разстъргва се тунела на ремонтен размер лагери (външно удебелени) и ако се налага се стърже и коляновия вал.Тогава ти трябва примерно първи ремонт външно удебелени и първи ремонт вътрешно удебелени.Ако не се лъжа външните ремонтни размери са на 0.50 а вътрешните на 0.25.Поне едни сегменти му пусни а ако мислиш да го караш дълги години нови бутала и цилинди.Прегледай основно главите, от дългите години работа се повяват язвички а от прегряване и пукнатини. Много често охлаждането е с вода вместо антифриз и вътре е... боза, а от водата много изтъняват шпилките и се късат.Ако някоя от шпилките не ти хареса не се колебай да я смениш, цена на 1 бр. - 15-18 лв.Задължително напасване на клапаните а ако ти се занимава смяна на водачите.Нови гарнитури и опръстени навсякъде, включително и нови гумички на "кавалите".Това се сещам на прима-виста

        ПС
        Относно бавното въртене, не се колебай да му направиш една профилактика.Нови четки, проверка на намотките, почистване на колекторите.Почисти добре обувките на кабелите и сложи нови гайки.
        DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
        Skype: pach_bs

        Коментар


        • #5
          До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

          Първоначално публикуван от PACH Преглед на мнение
          Надявам се че съвета ми да си направиш приспособление с медчик е ти е помогнало да извадиш втулката.Точно от шайбата на коляновия вал се усеща аксиалния луфт.Намери някой фен на боксер моторите и той с едно "пипане" ще ти каже дали луфта е в нормални граници.Ако не е, тъкмо ще имаш повод да отвориш двигателя
          Разстъргва се тунела на ремонтен размер лагери (външно удебелени) и ако се налага се стърже и коляновия вал.Тогава ти трябва примерно първи ремонт външно удебелени и първи ремонт вътрешно удебелени.Ако не се лъжа външните ремонтни размери са на 0.50 а вътрешните на 0.25.Поне едни сегменти му пусни а ако мислиш да го караш дълги години нови бутала и цилинди.Прегледай основно главите, от дългите години работа се повяват язвички а от прегряване и пукнатини. Много често охлаждането е с вода вместо антифриз и вътре е... боза, а от водата много изтъняват шпилките и се късат.Ако някоя от шпилките не ти хареса не се колебай да я смениш, цена на 1 бр. - 15-18 лв.Задължително напасване на клапаните а ако ти се занимава смяна на водачите.Нови гарнитури и опръстени навсякъде, включително и нови гумички на "кавалите".Това се сещам на прима-виста

          ПС
          Относно бавното въртене, не се колебай да му направиш една профилактика.Нови четки, проверка на намотките, почистване на колекторите.Почисти добре обувките на кабелите и сложи нови гайки.
          Здравей!Ако трябва да се прави такъв ремонт,направо отивам на смяна на двг с 1,9ТДИ,А на стартера всичко което си изредил го направих!Антифриза е чист,а аксиално какво го държи кол. вал?Няма ли и акс.лагери на някой основен лагер?

          Коментар


          • #6
            До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

            Първоначално публикуван от горския Преглед на мнение
            Здравей!Ако трябва да се прави такъв ремонт,направо отивам на смяна на двг с 1,9ТДИ,А на стартера всичко което си изредил го направих!Антифриза е чист,а аксиално какво го държи кол. вал?Няма ли и акс.лагери на някой основен лагер?
            1.9 ТДИ не е лоша идея, ако решиш да предприемеш тази стъпка пиши да ти помагам.И моя бус беше с бензинов боксер ама сега е 1.9 ТД
            Последния лагер се води аксиален, постепенно се износва и от там се получава луфт. Аксиалния луфт се регулира с подложни пластини но това е до време, после си иска подмяна
            DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
            Skype: pach_bs

            Коментар


            • #7
              До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

              Тд би трябвало да става сравнително лесно ,защото има и заводски такива изпълнения само че с 1,6 мотор(ама блока е еднакъв). Ама за ТДИ трябва да му мислиш нещо за интеркулера . Аз не мога да си го представа къде ще го сложиш отзад

              Коментар


              • #8
                До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

                Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                Тд би трябвало да става сравнително лесно ,защото има и заводски такива изпълнения само че с 1,6 мотор(ама блока е еднакъв). Ама за ТДИ трябва да му мислиш нещо за интеркулера . Аз не мога да си го представа къде ще го сложиш отзад
                Да ама моя беше боксер бензин Докато стане дизел има заигравки.Проблема при ТДИ не е интеркулера а електрониката, взема се с ключа за запалване, електронния педал за газта и компютъра.Филма е доста по-голям
                DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                Skype: pach_bs

                Коментар


                • #9
                  До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

                  картер и помпа от 1.6 д

                  Коментар


                  • #10
                    До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

                    Първоначално публикуван от FLY_FREE Преглед на мнение
                    картер и помпа от 1.6 д
                    Първо намираш гредичките за закрепяне на двигателя от дизелов модел, после вземаш от такъв двигател привода и смукателя на маслената помпа, картер, скоростна кутия от дизелов модел защото "камбаната" е различна , трябва ти още стартер и маховик от дизелов бус 1.6 - 1.6ТД. Мисля че нее много удачно на TDI да сложиш помпа от обикновен дизел, направо го скопяваш, и накрая ти тябва ауспух от ТД.
                    DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                    Skype: pach_bs

                    Коментар


                    • #11
                      До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

                      маслена

                      Коментар


                      • #12
                        До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

                        Първоначално публикуван от superMAX Преглед на мнение
                        С много остър секач или заточена отверка . С чукане срязваш старата втулка и тя вече излиза лесно. После само се набива новата. Ако върти бавно може и да не е от стартера- тия боксери правят аксален луфт на коляновия вал и лекичко почват да затягат
                        Тази вечер проверих има ли акс.луфт коляновия вал!Да има,0.12мм.,мисля че е нормален!Как мислите вие?Не съм проверил масата на двигателя,може и от там да върти бавно!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

                          Първоначално публикуван от горския Преглед на мнение
                          Тази вечер проверих има ли акс.луфт коляновия вал!Да има,0.12мм.,мисля че е нормален!Как мислите вие?Не съм проверил масата на двигателя,може и от там да върти бавно!
                          .........!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Е като е Фолксваген......и синхро,значи е за този форум!?!?

                            Първоначално публикуван от горския Преглед на мнение
                            .........!
                            Допустим аксиален луфт: 0.04 - 0.16 мм.
                            Това го дават за боксер с въздушно охлаждане, мисля че и на водния ще е същият луфт.
                            DJ Иван Тодоров, Вашият парти диджей: http://djivantodorov.com/
                            Skype: pach_bs

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X