Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Volkswagen Tiguan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Volkswagen Tiguan

    Първоначално публикуван от tiguan Преглед на мнение
    Изчетох цялата тема и мога да поспоря с доста от написано вътре. Tiguan e SUV 1, СФ е SUV 2 незнам кой къде гледа, да не говорим, че част от вносителите в България си слагат колите в който клас искат, свтовното деление не е точно като това в бг.
    Мина се на коман-рейл по простата причина, че за да се направи помпа-дюзата EVRO 5 излиза много скъпо предвид, че само VW Group я ползва, а цялта рейка всички други и себестойността и е мн по-ниска. И сега пак VW са едни гърди напред с пиезо инжекторите, по-високото налягане, и 5 броя впръсквания на гориво( цитирам по памет, че не ми се рови из документацията). А и едно допълнение евро 5 и еуро 5 не се давам само за това че двигателят ти отговаря на определени екологични норми, има също и изисквания за безопасност и т.н., защо мислиш че като влязохме в ЕУ фиестите и другите малки колици им скочиха цените- защото трябваше да ми се сложат серийно ABS и за водача и за пътника до него и т.н.
    п.п Снатафето го сравняваи с СУВ 2, където е и дали освен цената по нещо друго печели?!?!?!?!!?!

    Тоя спор се води в пет различни теми,айде стига вече. Както казах в една друга тема, поедно повежда СФ,по друго Тигуан. Каквото ти харесва повече взимаш. А фейслифтът на Санта Фе ще дойде догодина с 2.0CRDi двигател със 170 коня. И шест степенна трансмисия,за която беше казано (не от Хюндай) ,че е най-добрият автоматик за последните 5(или нещо такова) години.
    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
    Volkswagen Bora AKL

    Коментар


    • #92
      До: Volkswagen Tiguan

      Първоначално публикуван от tiguan Преглед на мнение
      Изчетох цялата тема и мога да поспоря с доста от написано вътре. Tiguan e SUV 1, СФ е SUV 2 незнам кой къде гледа, да не говорим, че част от вносителите в България си слагат колите в който клас искат, свтовното деление не е точно като това в бг.
      Мина се на коман-рейл по простата причина, че за да се направи помпа-дюзата EVRO 5 излиза много скъпо предвид, че само VW Group я ползва, а цялта рейка всички други и себестойността и е мн по-ниска. И сега пак VW са едни гърди напред с пиезо инжекторите, по-високото налягане, и 5 броя впръсквания на гориво( цитирам по памет, че не ми се рови из документацията). А и едно допълнение евро 5 и еуро 5 не се давам само за това че двигателят ти отговаря на определени екологични норми, има също и изисквания за безопасност и т.н., защо мислиш че като влязохме в ЕУ фиестите и другите малки колици им скочиха цените- защото трябваше да ми се сложат серийно ABS и за водача и за пътника до него и т.н.
      п.п Снатафето го сравняваи с СУВ 2, където е и дали освен цената по нещо друго печели?!?!?!?!!?!
      Малииии, каква каша ти е в главата, колега. Толкова фундаментални грешки само в десетина реда текст, ужас.

      VW се отказаха от помпа-дюзата не само защото е скъпа, не може да се справи с нормите за вредни емисии, защото е ужасно шумна и двиагтеля работи като редосеялка. Много други фактори са, ама не е моя работа да те образовам. Системата помпа-дюза е ужасно бъгава и определено си беше грешка. Това си го признават без бой даже самите конструктори на Холцваген. Пък и в пресата излязоха твърде много материали, дори и в АутоБилд, който по принцип винаги е удрял едно рамо на концерна ВАГ.

      За да не съм голословен:















      същата работа и с Пасата:

      http://mail.dir.bg/~tkm_digital/passat.pdf

      В тотална грешка си и за броя на впръскванията, и за пиезоинжекторите (там Холцваген не само не са с едни гърди напред, ами са в ролята на догонващи), а па за EURO 5 - това си е просто норма за вредни емисии и няма нищо, ама нищо общо със сигурността и/или "ABS и за водача и за пътника до него"(цитат).

      http://en.wikipedia.org/wiki/Europea...sion_standards

      Тва, дето си дочул, ама недоразбрал, са звездите, които се дават от European New Car Assessment Programme (Euro NCAP) и са звезди (вярно е, дават се пак 5) - и няма нищо общо с нормите за вредни емисии. И там, колкото и да ти е странно, в момента най-добре се представят франсетата и по-специално Рено.

      http://en.wikipedia.org/wiki/NCAP_crash_testing

      Без лоши чувства, но преди да пишеш такива неща, е добре поне малко да се ограмотиш. Интересно какви тестове правите, щом като бъркате нормите за вредни емисии със звездите при краштестовете.
      Последно редактирано от Carburettor; 14-08-09, 02:53.
      ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
      Volvo XC90 D5 Executive '12
      Volvo XC60 D5 Summum '11
      Alfa Romeo Spider 2.0 '90

      Коментар


      • #93
        До: Volkswagen Tiguan

        Брей тоз Тигуан свръх технологичен бре. Абс за водача и пътника до него. Сигурно въздушните възглавници са четири канални и с разпределение на усилието по фасона на колата. А това,че ПД беше нерентабилна е повече от ясно. Добра система,като идея, но трудна за осъществяване. Като комунизЪма. Неосъществими...
        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
        Volkswagen Bora AKL

        Коментар


        • #94
          Не съм се обидил, след като съм бил 3 години менджър за даден регион на тази марка съм видял някой неща отвътре не в платени публикации в autobild. Сега няма да почна да развивам теории и да пращам линкове от уикипедия. Само ще кажа, че това за турана са пълни глупост, имам туран ан 70км за нито едно от изброените неща не е влизал в сервиза. И ред други неща мога да кажа и да упровергая писанато и сцанираното от теб. Но явно тук се гледа повече на статия в списания и чул от комшията. Euro 5 Evro 5 ако не бъркам изписването са двете неща виж

          п.п.Не говорех са краштестовете и звездите от него, ама кой да разбере все запознати тук с всичко. Да там сам допуснал грешка в структурата на изречение, вкараите мисъл малко преди да почване да сипете наред бисер след бисер. Отностно турана с 2,0 TDI пасат-а, голф-а, джетата, еос-а не са ли и те с такъв мотор?!?!
          Последно редактирано от cveti; 18-08-09, 21:22.

          Коментар


          • #95
            До: Volkswagen Tiguan

            ЕЙ,Жоре не се пали толкова.Все някога и колегите ще покарат 100 000км VW и ще разберат за какво говориш.Не искам да засегна никого,но имам личен опит и мога да ви уверя,че VW са много дорби,бих казал отлични автомобили/като качество и издържливост/.
            Откъм твърдостта на возене за мен е въпрос на вкус/примерно не ми се кара Мерцедес,твърде много "се гъне" /
            За изминати 120000км+ със моето Caddy 1,9TD 105к.с. освен сервизите /масла и филтри/ досега ми се е обадил само един заден десен лагер и това е.Тези,които ме познават знаят,че колата се кара всеки ден и то "мъжката",дори преди да си "сътворя" "Кроки" ходех на риболов и лов с нея по същите пътища по които ходя и с джипа/естествено няма тази проходимост,не мога да я вкарам в калта до праговете,но е достатъчно висока /.
            Та така недейте спори излишно.Всеки автомобил си има своите плюсове и минуси.
            Моторът на моята кола ,въпреки че е само 105к.с. си изстрелва колата с около 180км/ч и без проблем си нося по 1тон.въглища на 50км.разстояние на всеки 2 седмици.Разходът ми е около 6лт/100км дизел смесено каране.Е какво да искам повече от тази кола?!
            Чавдар Владимиров
            0887/912075
            Ленд Ровър Диско 1
            Самуад в проект

            Коментар


            • #96
              До: Volkswagen Tiguan

              моите впечатления от двете марки /ФВ и Хюндай/ са, че откъм удобство при шофиране, пътно поведение и т.н. ФВ са доста напред, обаче като надеждност и цена на обслужване Хюндай е по-добре...
              На кола под 100 000 км да се късат маншони, маркучи да се пукат и т.н. не е нормално... Последно охладителя за маслото ми дефектира и над 1л антифриз влезе в маслото и стана боза... Преди това карах "турско" рено меган - и то даваше по-малко дефекти от Пасата... Колкото и да е невероятно... и двете "кучи марки" са с двигатели БЕТОН - абсолютно без никакви интервенции... На реното на 5-тата година смених една обтягаща ролка... На лагера пишеше "Койо-Жапан" и се оказа същия като на Мицубиши Лансер.

              Последен пример от миналата седмица:
              - ангр. ремък, ролки, водна помпа и труд за ФВ 1.9ТДИ = 1000лв
              - ангр. ремък, ролки, съединител комплект и труд за СФ 2.0ЦРДИ = 1170лв

              Не подценявайте АутоБилд - за да е водещо списание за автомобили в такава държава, явно има защо... За съжаление немците не са вече толкова надеждни като преди 20 - 30 години...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #97
                До: Volkswagen Tiguan

                Вярно смяна ремъци,водна помпа и масла на 120 000 км -1140лв.
                Но наистина не мога да се оплача,само нафта и газ това е.Дори на тези километри не ми се е налагало да правя предница
                Ще се амбицирам и ще направя Кадито 4х4,не че няма заводско такова.След това ще пиша как се държи извън пътя.
                Чавдар Владимиров
                0887/912075
                Ленд Ровър Диско 1
                Самуад в проект

                Коментар


                • #98
                  До: Volkswagen Tiguan

                  Да авторитетно ама колко платени публикации има вътре? Както казах имаме 3 VW-та 2 голф-а и 1 Touran 2.0 TDI вече е на 72000 км и нищо от изброено в статия на autobild. А турана се кара навсякаде както чаро кара кадито и до сега само масла и филтри, изключвам датчика за маслата, но там го отнесхме в една нива в комплект с кората под двигателя и това за година и малко. Auto Motor und Sport е много по обективно в сравненията както и Top Gear.

                  Коментар


                  • #99
                    До: Volkswagen Tiguan

                    Първоначално публикуван от tiguan Преглед на мнение
                    Да авторитетно ама колко платени публикации има вътре? Както казах имаме 3 VW-та 2 голф-а и 1 Touran 2.0 TDI вече е на 72000 км и нищо от изброено в статия на autobild. А турана се кара навсякаде както чаро кара кадито и до сега само масла и филтри, изключвам датчика за маслата, но там го отнесхме в една нива в комплект с кората под двигателя и това за година и малко. Auto Motor und Sport е много по обективно в сравненията както и Top Gear.
                    Да де,само че си се объркал кой на кого плаща
                    Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                    Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                    Volkswagen Bora AKL

                    Коментар


                    • До: Volkswagen Tiguan

                      Ами определено за тази статия не е плащало VW, а някой от кокуренцията

                      Коментар


                      • Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                        ...Не подценявайте АутоБилд - за да е водещо списание за автомобили в такава държава, явно има защо... За съжаление немците не са вече толкова надеждни като преди 20 - 30 години...
                        Eдно списание,както добро,така и много зле. С такива огромни пропуски по някой път,че направо... Пък може и нарочно да са. Две неща,за които се сещам сега са: BlueLion и Airdream еко-знаците на Пежо и Ситроен. Пише,че ВСЯКО Пежо/Ситроен с емисии на СО2 под 140г/км е с този знак. Дрън-дрън. Трябва да е с емисии под 130г/км,да е произведено в завод с сертификат ISO 14000 от не знам коя година,да е 90% рециклируемо и за производството на колата да не се изразходват повече СО2 от не знам си какъв пробег на същата. Другото нещо е пак за ПСА - САМО Ситроен С1 бил имал HDi дизелов двигател. ПХУДАХУАХУАХУАУХ. Поредните глупости- HDi дизеловия двигател се предлага за всичките (107,С1,Айго). Да не говорим за тестовете,в които Тигуан е по-добър от Кайен,МЛ,Форестър,Х–Трейл и др.

                        Първоначално публикуван от tiguan Преглед на мнение
                        Ами определено за тази статия не е плащало VW, а някой от кокуренцията

                        Ето затова говоря,колеги!!! Едно ФВ се развалило,писали го в списание и айде-платена статия. И защо пък да не се развали,да си чувал за вечни или неразвалщи се неща??? Защо пък да не са платени статиите,където Тигуан излиза по-проходим от Форестър,а тази да е реална???

                        Edit: Oууу,извинявам се. ЗА ТАЗИ не е плащало ФВ,но за другите-да. Трябва да се чете „между редовете“.
                        Последно редактирано от cveti; 18-08-09, 21:23.
                        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                        Volkswagen Bora AKL

                        Коментар


                        • До: Volkswagen Tiguan

                          Колега от какво се издържа едно автомобилно списание реклама и такива статий. Как се прави като искаш хубава статия сабирашги всичките журналисти качваш ги на 6-7 коли колко са необходими правиш им една разходка с преспиване в гърция примерно и накрая като се върнат в бг има раздаваш папките с материалиалите. Позво лими да знам малко повече по тази тема. Дадох този пример защото така беше направене представянето на тигуан в бг. 3 дни разходка софия-гърция-софия. Всички ахкаха и охкаха като се върнаха и казаха до сега това само на вън са го правили евала вдигнахте летвата за кокуренцията. После имаше и на морето с друг модел в адмирал мисля нощуваха за голф 6. тоуарег-а като по парзаляха в пампорово по пистите мисля( за това разоравене там няма да коментирам колко пари вземаха)
                          Това, че няма нищо вечно е вярно, но от тия турани който съм продал как ни един не дойде за такива ремонти?!?!?!?! Истинския проблем рпи тях бяха CD-а да една определена бройка и там се видя, че проблема идва от производителя на самите CD-а и след смяна с нов нямаха проблем.

                          Коментар


                          • До: Volkswagen Tiguan

                            Едно истинско списание трябва да се издържа от тираж и реклама,а не от платени статийки. Представянето на каквато и да е кола е много скъпо,това е ясно. А определено едно по-хумористично настроено списание като TG е далеч по-добре от немското. Просто имат един тънъ хумор,освен важните неща. Това също се цени от читателите. Не е само плюачета и минусчета на някакви графи,дето уж пише фактор на необвързаност.
                            Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                            Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                            Volkswagen Bora AKL

                            Коментар


                            • До: Volkswagen Tiguan

                              Точно това имам предвид колега, че при TG няма пристрастия, там се пише това което е с леко понякога шеговит тон. Защото това с чупенето е много относително, давам пример пред седмица някъде един клиент с тоуарег се заби в една локва и направи воден удар, а там дълбочината не беше нещо кой знае какво предвид, че от там минаваха и леки коли. Просто в случай задкормилното устройство влязало на пълна газ, че нали е с жипка и там си остана или по-точно на въже и в сервиза.

                              Коментар


                              • До: Volkswagen Tiguan

                                Първоначално публикуван от tiguan Преглед на мнение
                                Точно това имам предвид колега, че при TG няма пристрастия, там се пише това което е с леко понякога шеговит тон. Защото това с чупенето е много относително, давам пример пред седмица някъде един клиент с тоуарег се заби в една локва и направи воден удар, а там дълбочината не беше нещо кой знае какво предвид, че от там минаваха и леки коли. Просто в случай задкормилното устройство влязало на пълна газ, че нали е с жипка и там си остана или по-точно на въже и в сервиза.
                                Абсолютно си прав,че и задкормилното устройство е важно,но не мисля че Джеръми Кларксън ги жали също. http://www.youtube.com/watch?v=h_KIqdS1SO0 Ясен пример затова какво искам да кажа. Интересното е от 8:06 нататък.
                                Последно редактирано от Dino; 18-08-09, 19:17.
                                Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                                Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                                Volkswagen Bora AKL

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X