Здравейте колеги, намерих изгодна оферта за такъв бус без скоростна кутия, преди няколко дни намерих и скоростна кутия за него (AHF).
Сега остават няколко въпроса преди да се впусна в начинането
1.Има ли някой наблюдения как се представя на офф такъв бус.
2.Здраво ли е окачването за подобни изпълнения и "разходки"
3.Гледам че има 3 копчета за блокиране,я дайте малко повече информация какъв тип е задвижването.
4.Като гуми какво може да му се сложи за да е по-стабилен, дали ще може да носи големи агресивни гуми без да потроши дифове, скорости, раздатки ...
5.Ако се сетите нещо друго което не съм засегнал, също може да го дабавите.
Благодаря предварително за помоща и съветите
Сега остават няколко въпроса преди да се впусна в начинането

1.Има ли някой наблюдения как се представя на офф такъв бус.
2.Здраво ли е окачването за подобни изпълнения и "разходки"
3.Гледам че има 3 копчета за блокиране,я дайте малко повече информация какъв тип е задвижването.
4.Като гуми какво може да му се сложи за да е по-стабилен, дали ще може да носи големи агресивни гуми без да потроши дифове, скорости, раздатки ...
5.Ако се сетите нещо друго което не съм засегнал, също може да го дабавите.
Благодаря предварително за помоща и съветите
в практически условия как се справя ?
Имам 6 Фолксвагена
Преди да се стигне дотам обаче трябва да бъде изминат дълъг път, тъй като се налагат сериозни промени и преустройства по каросерията и различните агрегати. Благодарение на по-дълбоко изрязаните калници и променения под е освободено място за агрегатите от силовото предаване и 16-цоловите колела. Стандартната предавателна кутия също се нуждае от специално свързване с карданния вал, водещ към предния мост, който на свой ред трябва да бъде модифициран, за да поеме диференциала и задвижващите полуоси. С цел повишаване на проходимостта двата моста са снабдени с блокируеми диференциали, а за смяната на предавките се грижи полуавтоматичната трансмисия на „костенурката” с преобразувател на въртящия момент. Защитата на намиращите се на 300 милиметра над земята под и силово предаване на пълноприводната версия се осигурява от специални стоманени предпазители. Въпреки отличната проходимост и поведение в пресечен терен обаче времето за серийно производство на версията 4х4 на Transporter все още не е назряло.
Steyr-Daimler-Puch се оказва отличен партньор не само в разработката, но и в производството на новите модели, тъй като реномираната австрийска фирма разполага с дългогодишен опит в производството на всъдеходи. Взето е решение вместо система с принудително включване на предния мост да се премине към съвременна система с постоянно двойно предаване.
Цялата система за двойно предаване води до увеличение на собственото тегло на автомобила с около 140 килограма, а височината му остава под границата от два метра. Вследствие на увеличеното тегло Volkswagen ограничава максимално допустимия полезен товар при движение в пресечена местност до 800 килограма. В списъка с допълнително оборудване могат да се открият блокируеми диференциали на предния и задния мост, допринасящи за увеличаване на проходимостта. Клиентите могат да поръчат и специален пакет „лоши пътища”, включващ усилени маншони и полуоси, елементи за подсилване на структурата на каросерията, както и специален амортизатор на напреженията, възникващи в силовото предаване. Така оборудваният Syncro разполага с възможности за справяне с доста тежък терен - клиренс от 235 милиметра, ъгъл на предния надвес 22 градуса и ъгъл на рампата 24 градуса.
Със своите две различни междуосни разстояния и по-ниско разположеното си и поради това по-достъпно товарно пространство, новият Transporter предлага принципно нови предимства и възможности. Позицията на водача вече е зад предния мост, което на свой ред позволява позицията на волана да прилича много повече на тази при леките автомобили. Към всички тези промени е адаптирана и пълноприводната версия Syncro, която не е толкова високопроходима, колкото предшественика си вследствие на по-дългото междуосие и липсата на допълнителната къса предавка, но за сметка на това системата за двойно предаване работи практически неусетно и осигурява оптимално сцепление с настилката във всеки един момент от ежедневието.
Навлизането на по-мощни двигатели и преди всичко на електронната програма за стабилност ESP, налагат употребата на нова технология за 4x4. Подходящото за новите условия решение бързо е намерено в лицето на Haldex-съединителя, който по това време вече се използва изключително успешно при леките автомобили с двойно предаване на Volkswagen. Тъй като новият Transporter разполага серийно с 16-цолови колела и 6-степенна предавателна кутия, възможностите му в пресечен терен се завръщат на равнището на тези на прародителя му T3 и позволяват на новия модел да възроди славата на легендарния 16-цолов Syncro.
От Барселона към Дакар в малко по-забързано темпо се движат други два Transporter 4MOTION. Те придружават двете бъгита от белгийския тим на Стефан Енрар, участващи в рали Дакар. Двата сервизни автомобила обикновено преминават по различни отсечки от състезателните болиди, но за сметка на това те се стараят да пристигнат първи на местата за пренощуване. По правило организаторите на рали Дакар дават разрешения за сервизни автомобили само на всъдеходи и камиони, но двата Т5 доказват, че могат да се справят със своите задачи дори в най-трудните етапи.


.
Коментар