Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

    Като свалиш дюзите за рингове ги снимай и качи снимката тук. Искам да видя нещо . Леглата на дюзите в главата да се прегледат дали не са разбити/овални.
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

    Коментар


    • #47
      От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

      Това беше първото нещо за което гледахме като сменяхме първия път тези гумички, леглата са като нови, не са разбити или овални.

      Старите гумички бяха твърди, но не пускаха нафта в маслото, след смяната започна това покачване на нивото, колата дойде със старо масло, това са фактите.

      Майстора се кълне че няма какво да сгреши, има два големи О-пръстена, с различни дебелини, един малък и една дифтунга, няма как да бъдат разменени, защото на дюзата си има каналче в което влизат, просто няма какво да сбъркаш, а освен това човека го е правил на много такива коли, не е вчерашен.

      Преди качването почисти хубаво нагара в долната част на дюзата, сложи гумичките, намаза с грес, и ги постави, канала на дюзата е конусовиден, и тя си влиза съвсем леко в него, всичко се случи пред очите ми, няма какво да сбърка.

      Ще взема да го отворя още веднъж за гумички, батко Андро е прав, мамка му, всичко смених вече, трябва да заработи.

      Днес ходих при тези дето ми я продадоха, разбрахме се, нямат нищо против да им върна колата, и да ми върнат парите, предложиха ми и да си избера друга за бартер, харесах един ML 280 2007 г. с регистрация, купен от Балканстар, взех го да го пробвам, карах го 70 километра, всичко изглеждаше много добре.

      В момента в който го качих на канала, се уплаших, отдолу течеше или по-скоро валеше моторно масло, от семеринга на коляновия вал, всичко беше в масло, дори гърнето беше оплискано, а преди да я подкарам отдолу беше суха, мотора измит като нов, върнах я, не е моята....
      TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

      Коментар


      • #48
        От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

        Може би трябва да кажеш от коя автокъща си купуваш автомобилите, за да не минаваме по твоя път
        Touareg 2.5 R5 TDI 7L 2005

        Коментар


        • #49
          От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

          Авто къщата се казва Кентавър, изкупуват бракми на безценица, там им карат коли които не стават за нищо, и вече са минали през всички сервизи, пичовете ги купуват, измиват ги хубаво, и ги продават на цените на здравите коли, кой се наиграе си е за негова сметка.

          Днес пак сменихме гумичките при Жоро в Княжево, заедно с болтовете и маслото, това ми е трето масло за последните 200 километра, поне съм спокоен че мотора ми е промит идеално, този път я прави един мой приятел който работи там, специално се постара всичко да стане като по книга.

          Естествено намерихме прещипана гумичка, то беше ясно че ще има нещо гнило там, лично им доставих гумичките, 5 комплекта БОШ, с нови болтове и 10 литра масло.

          Изненадата беше пълна като видяха на дюзите едни алуминиеви пръстени, които са добавяни незнайно защо, точно между двете големи гумички, майсторите не бяха виждали такова нещо, няма никакво обяснение с каква цел са сложени, предишния майстор не е обърнал внимание като е сменял гумичките, или е по-скоро е помислил че трябва да са така, не е имал нужния опит с R5.

          Леглата в главата са наред, след реглажа на дюзите като че ли мотора работи по меко като звук, имам отличен слух, и това го хванах веднага.

          При настъпване по баир колата няма никакви пушаци отзад, понеже карах малко зад нея, и ми направи впечатление че грам не изпушва дори при пълно натоварване.

          Сега пак ще наблюдавам паленето, и нивото на маслото, и ако пак има ядове, вече ще я връщам, не ми се сменя глава, няма да го понеса психически, всичко си има граници.

          Туарега днес погълна нови 450 лева, купих го за 17000, а вече ми струва над 20000, а от Кентавър ми предлагат да си го вземат обратно на 15000, и защо, защото съм го ползвал 20 дни да го водя по сервизи, и да му плащам ремонти за които нямам никаква вина.

          Аз тази кола така и не можах да и се порадвам, досега всичко премина в ремонти, и тестове дали поредния ремонт е бил успешен, веднъж не съм си повозил семейството на нея, все чакам да я оправя и тогава, дори на почивка ходих със старата ми кола, че тая пак беше неразположена .

          Телефона ми е направил малко калпави снимки като фокус, но нямаше как да изнеса всичко на светло, а в халето им е такава тъмница, че се чудя как изобщо работят тези хора.


          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160411_141512.jpg
Прегледи:1
Размер:80.6 КБ
ID:5710500Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160411_141502.jpg
Прегледи:1
Размер:70.7 КБ
ID:5710501Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_20160411_141518.jpg
Прегледи:1
Размер:107.5 КБ
ID:5710502
          Последно редактирано от TOYO; 11-04-16, 18:44.
          TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

          Коментар


          • #50
            От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

            Дано сега ти е на късмет, повече в сервиз само за обслужване да влизаш.
            Имам приятел със същия, за 3г никакви проблеми, купи го на 90х сега гони 200х май.

            Коментар


            • #51
              От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

              За съжаление по моя Туарег са си играли много, навсякъде е бъркано, всичко е ровено, навсякъде са си оставили ръчичките, всякакви некадърни майстори са се мъчили да го оправят, без да имат идея как работи това ДВГ, навсякъде си личи почерка на неуки аматьори, които са работили с нулев бюджет, съсипали са колата в опити да правят с трици маймуни.

              Ако главата все още не е спукана някъде, сега вече трябва да пали идеално, утре ще запаля свещичка в местната църква, дано имам късмет.
              TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

              Коментар


              • #52
                От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

                Как мина паленето тази сутрин?

                Коментар


                • #53
                  От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

                  Приятно зле, запали на няколко цилиндъра, чу се три пъти тръ тръ тръ бръмммм, нямаше изпушване отзад, което показва че все още съм далеч от истината.

                  Следя маслото, засега не се е покачило, но съм минал само 50 километра, което е малко, нивото се покачва след поне 100-150 км, надявам се до неделя да имам резултат.

                  И най-вероятно в понеделник ще я връщам, че вече полудях, всичко вече е сменено, майсторите говорят за спукана глава, и не ми се влиза в този цирк със смяна на глава.
                  TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                  Коментар


                  • #54
                    От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

                    Мислих още в началото да ти кажа да го раскарваш този R5 , ама като видях с какъв хъс и желание го взе, реших да не пиша тук и да не ти чупя хатъра , нищо че вървеше перфектно като го взе от твоите приатели. Те не са виновни , просто този двигател R5 е най-големия КАЛПАВ БУКЛУК които е създаден от VW , искали са да създадат перфектния двигател а са създали перфектния БУКЛУК.

                    Коментар


                    • #55
                      От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

                      Не са виновни,да бе.Все едно не знаели какъв боклук продават!

                      Коментар


                      • #56
                        От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

                        Като виждам какво износване има корпуса на дюзата, ясно ми е и какво е дереджето на леглата в главата. Ако искаш това да стане кола ти трябват нова глава и дюзи. За допълнителните тенекии не ми се и коментира. И не е лоша машината - имам такава и съм и навъртял над 200к без никакви проблеми. Ти си случил на боклук - бъди сигурен, че е на над 500к км.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #57
                          От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

                          Маслото пак се покачва и мирише на нафта, тази сутрин запали със 10-12 секунди въртене, след което цилиндрите запалиха един по един.

                          Утре ще я връщам, не издържам вече, полудях, няма да сменям глава, не ми се занимава, ще си карам Черокито, то ми е без забележки.

                          Ще имам загуба от над 4 500 лева, защото я купих на 17 000, а ще ми я "изкупят" на 15 000, отделно инвестирах към 2500, бил паднал пазара през тези 20 дни, и имало по-ниски оферти на пазара.

                          Все ми е тая, не е моята кола.
                          TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                          Коментар


                          • #58
                            От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

                            Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                            Като виждам какво износване има корпуса на дюзата, ясно ми е и какво е дереджето на леглата в главата. Ако искаш това да стане кола ти трябват нова глава и дюзи. За допълнителните тенекии не ми се и коментира. И не е лоша машината - имам такава и съм и навъртял над 200к без никакви проблеми. Ти си случил на боклук - бъди сигурен, че е на над 500к км.
                            Подкрепям. Като видях на снимката ония алуминиеви пръстени и ми стана ясно какво са се мъчили да закрепят положението.
                            Всеки трети е шести

                            Коментар


                            • #59
                              От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

                              Нямаше как да видя че главата е разбита при покупката, аз се качих на един безупречен стегнат автомобил, с отлична визия, салон като на нова кола, с отлично поведение на пътя, без най-малки признаци на умора и много изминати километри, без течове на масло, отлично ускорение и кондиция за мотор 2.5, като го пробвах за 8-9 секунди вдигна 100 км, което показва че развива пълната си мощност, а това го правят изправните коли.

                              По цял ден карам най-различни коли, вярно само бензинови на газ, това ми е работата, настройвам газови инжекциони, всеки ден карам поне по 10 коли на клиенти, на които се качвам за първи път, и имам добра преценка за умора при автомобилите, затова се зарадвах че тази е отлична, и я купих с удоволствие.

                              В електрониката нямаше никакви грешки, носех си кодочетеца с мен и проверих всички електронни модули в колата, но този проблем електрониката не го отчита, освен това вече всяка авто къща има ауто-ком за чистене на грешки, вярно, компресия не съм мерил, но дори да я бях премерил, нямаше да покаже нищо притеснително, просто нямах никакъв шанс да открия този дефект при покупката.

                              Остава голямата загатка как един толкова добре изглеждаш и стегнат автомобил, може да е на толкова много километри, аз нямам обяснение.

                              Иначе определено ме нагласиха, просто сутрин като отворят веднага я запалват, и след това я гледай колкото си искаш, тя си пали като кибрит, трябваше да спя пред авто къщата да я пазя, и като дойдат пръв аз да си я запаля, това е начина, няма друг.

                              Дори скоро разбрах от тях, че преди да я купя аз, тази кола са я продали на някакъв полицай, той също е минал по моя път, след което я е върнал, няма как да не са на ясно с проблема, те виждат че сутрин не пали, това няма как да остане незабелязано, така че всичко е било с умисъл, което е много грозно.

                              Иначе Туарезите са много приятни за каране, сега гледам един Туарег 3000 V6, произведен 02.2010 година с 239 коня, последните от това купе, казват че били по-добри от R5, колата е на 140 000 км. със сервизна история, почти двойно по-скъпа е от моя, но все още ми е трудно да превъзмогна страха си, ще ми трябва време да преживея случката, наистина се изтощих психически.
                              Последно редактирано от TOYO; 14-04-16, 18:26.
                              TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                              Коментар


                              • #60
                                От: Touareg 2.5 R5 TDI проблем при палене

                                Тоя 3.0 ТДИ с 6 вериги,отврат.
                                Общо взето,такава кола само нова,или с доказана сервизна история.Съжалявам че така се е получило,дано следващата да е по-добра.
                                Иначе гледах обявите на тези от автокъщата,уж имат коли с история,и перфектен вид.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X