Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Откъде се пуска печката - Touareg 7L

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Откъде се пуска печката - Touareg 7L

    Е може и за 200 кинта....аз на Пежото за 200 сложих

    Коментар


    • #17
      От: Откъде се пуска печката - Touareg 7L

      Първоначално публикуван от дядо владо Преглед на мнение
      При толкова нова кола, най-вероятно управлението е интегрирано с климатроника и общата температура на колата.
      Да така е и точно за това управлението на "печката" не поже да се манипулира особено за автомобили при автомобили при които данните от датчиците и управляващите сигнали се пренасят по CAN линия.

      С VW нямам опит но ако това ще е от полза мога да обясня как стоят нещата с BMW. Нещата едва ли са много различни.

      1. Фабрично при дизелите има "печка" VEBASTO" която се включва автоматично при стартиране на двигателя при температури под +3 DegC (бензиновите задължително имат активирано принудително стартиране (таймери) или рдио управление. Топлия въздух спомага за по-бързото загряване на антифриза в малкия кръг (преди да отвори термостата) и въздука в купето до температурата до която е настроен климатика.
      2. Като фабрична "екстра" е предвидено управлението на "печката" при неработещ двигател, като стартирането е посредством таймери интегрирани в управлението на климатика (2 бр. например сутрин в 07:00 когато тръгваш на работа и вечер в 18:00 когато си тръгваш обратно), радио контрол с обхват около 1 км. (между другото в София почти покрива това разстояние) или управление през мобилен телефон (при това колата трябва да е оборудвана и с GSM модул - управлява се чрез SMS през вградения мобилен телефон в колата). Освен това са различни MID-a (мулти информачионен дисплей или дисплея на навигацията), управлението на климатика и антенния модул за дистанционното отключване на колата - там е вграден и приемника за радио-контрол на "печката".
      3. За да се стартира дистанционно "печката" модула за управление трябва да получи сигнали за:
      - количеството гориво в резервоара;
      - заряда на акумолатора;
      - външна температура и температура в купето
      4. Ако един или повече от сигналите са извън зададените минимални стойности "печката" не се включва и се получава обратна индикация на дистанционното или на мобилния телефон през който се управлява. Ако тези стойности за бензин и заряд на акумолатора паднат по време на работа или до 20 мин, не се достигне задавената от климатроника температура в купето "печката" изключва автоматично. Освен това ако колата има функция "комфорт" модула разпознава с кой ключ е отключена колата и ползва настройките на климатика така като са оставени от притежателя на съответния ключ.

      Производителя VEBASTO доставя само механичната част на печката и съответните фирми производители на автомобили правят сами управлението за съответната марка и модел и го интегрират в цялостното управление на всички модули по автомобила. В случая VEBASTO не може да помогне с каквито и да е софтуерни промени по управлението, не защото не иска а защото доставя само това което е поръчал прозводителя на автомобила и няма нито информация нито опит с интегрирането към цялостното оборудване и управление.

      Както се вижда системата е достатъчно сложна за да може с елементарно "преправяне" да се получи нещо работещо.

      При BMW се предлаат китове за ъпгрейд на автомобили без печка на които да се постави печка (самата печка, допълнителна електрическа водна помпа, изпускателна система, горивопроводи, изпускателна система, окабеляване, модулули зауправление и т.н.) но не знам да има предвидено фабрично активиране на принудително / дистанционно управление.
      Дори да се направи това, трябва да се "каже" на GM (General Module), че колата има тази екстра, за да се активира и съответно да се управлява.

      Най-добре е първо да се види какво точно управлява цялата система при VW, да се видят какви възможности има за управление, да се види кои модули са различни или липват въобще, какво окабеляване трябва и тогава да се реши струва ли си ценово да се прави всичко това.
      Иначе от всяка друга страна си струва повярвате!

      Коментар


      • #18
        От: Откъде се пуска печката - Touareg 7L

        Първоначално публикуван от tsb_bg Преглед на мнение
        Да така е и точно за това управлението на "печката" не поже да се манипулира особено за автомобили при автомобили при които данните от датчиците и управляващите сигнали се пренасят по CAN линия.

        С VW нямам опит но ако това ще е от полза мога да обясня как стоят нещата с BMW. Нещата едва ли са много различни.

        1. Фабрично при дизелите има "печка" VEBASTO" която се включва автоматично при стартиране на двигателя при температури под +3 DegC (бензиновите задължително имат активирано принудително стартиране (таймери) или рдио управление. Топлия въздух спомага за по-бързото загряване на антифриза в малкия кръг (преди да отвори термостата) и въздука в купето до температурата до която е настроен климатика.
        2. Като фабрична "екстра" е предвидено управлението на "печката" при неработещ двигател, като стартирането е посредством таймери интегрирани в управлението на климатика (2 бр. например сутрин в 07:00 когато тръгваш на работа и вечер в 18:00 когато си тръгваш обратно), радио контрол с обхват около 1 км. (между другото в София почти покрива това разстояние) или управление през мобилен телефон (при това колата трябва да е оборудвана и с GSM модул - управлява се чрез SMS през вградения мобилен телефон в колата). Освен това са различни MID-a (мулти информачионен дисплей или дисплея на навигацията), управлението на климатика и антенния модул за дистанционното отключване на колата - там е вграден и приемника за радио-контрол на "печката".
        3. За да се стартира дистанционно "печката" модула за управление трябва да получи сигнали за:
        - количеството гориво в резервоара;
        - заряда на акумолатора;
        - външна температура и температура в купето
        4. Ако един или повече от сигналите са извън зададените минимални стойности "печката" не се включва и се получава обратна индикация на дистанционното или на мобилния телефон през който се управлява. Ако тези стойности за бензин и заряд на акумолатора паднат по време на работа или до 20 мин, не се достигне задавената от климатроника температура в купето "печката" изключва автоматично. Освен това ако колата има функция "комфорт" модула разпознава с кой ключ е отключена колата и ползва настройките на климатика така като са оставени от притежателя на съответния ключ.

        Производителя VEBASTO доставя само механичната част на печката и съответните фирми производители на автомобили правят сами управлението за съответната марка и модел и го интегрират в цялостното управление на всички модули по автомобила. В случая VEBASTO не може да помогне с каквито и да е софтуерни промени по управлението, не защото не иска а защото доставя само това което е поръчал прозводителя на автомобила и няма нито информация нито опит с интегрирането към цялостното оборудване и управление.

        Както се вижда системата е достатъчно сложна за да може с елементарно "преправяне" да се получи нещо работещо.

        При BMW се предлаат китове за ъпгрейд на автомобили без печка на които да се постави печка (самата печка, допълнителна електрическа водна помпа, изпускателна система, горивопроводи, изпускателна система, окабеляване, модулули зауправление и т.н.) но не знам да има предвидено фабрично активиране на принудително / дистанционно управление.
        Дори да се направи това, трябва да се "каже" на GM (General Module), че колата има тази екстра, за да се активира и съответно да се управлява.

        Най-добре е първо да се види какво точно управлява цялата система при VW, да се видят какви възможности има за управление, да се види кои модули са различни или липват въобще, какво окабеляване трябва и тогава да се реши струва ли си ценово да се прави всичко това.
        Иначе от всяка друга страна си струва повярвате!
        Звучи много авторитетно, но не е съвсем вярно!
        Чисто и просто производителя ФВ иска или не иска последващо да продаде едно просто дистанционно с приемник, на цена от 50Е за 1280лв. С елементарен монтаж и готова инсталация. Пробвано и работи!
        в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
        Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

        Коментар


        • #19
          От: Откъде се пуска печката - Touareg 7L

          Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
          Звучи много авторитетно, но не е съвсем вярно!
          Това е "съвсем вярно" за BMW и съвсем ясно съм написал, че нямам опит с VW и описвам само принципа който би трябвало в основата си да е еднакъв.
          Как VW решава каква да е подготовката (вкл. окабеляване, модули и т.н) за допълнително оборудване (екстри), дали е еднакво за различните модели и пазари и дали е предвиден софтуерен ъпдейт за конкретната екстра не знам и не твърдя да имам опит.
          Като писах горния пост се стараех да съм точен и полезен с информацията, а не да "звучи авторитетно"

          Първоначално публикуван от tsb_bg Преглед на мнение
          ... С VW нямам опит но ако това ще е от полза мога да обясня как стоят нещата с BMW....

          Коментар


          • #20
            От: Откъде се пуска печката - Touareg 7L

            Първоначално публикуван от tsb_bg Преглед на мнение
            Това е "съвсем вярно" за BMW и съвсем ясно съм написал, че нямам опит с VW и описвам само принципа който би трябвало в основата си да е еднакъв.
            Как VW решава каква да е подготовката (вкл. окабеляване, модули и т.н) за допълнително оборудване (екстри), дали е еднакво за различните модели и пазари и дали е предвиден софтуерен ъпдейт за конкретната екстра не знам и не твърдя да имам опит.
            Като писах горния пост се стараех да съм точен и полезен с информацията, а не да "звучи авторитетно"
            Не е съвсем вярно", защото всеки, който се интересува може да провери и закупи и монтира, допълнителен кит с дистанционно и приемник към съществуващата му печка. И то без да нарушава инсталацията и управлението от компютъра на автомобила/вкл.БМВ/. Единствено е необходимо минимално захранване да се предвиди преди ключа /контакта/. Тази "екстра" позволява да вкл/изкл и програмиране от разстояние и или от програматор в автомобила/примерно седмичен, дневен/. Печката работи и загрява само малкия кръг и при достигане на определени параметри се включва, съответно изключва автоматично. Помпата в печката си върти водата и ....т.н.
            Останалото описано от колегата е вярно и коректно!
            Всеки може да потърси съответната екстра за своя автомобил в ибей, спрямо съответния модел на печка. Не е във връзка с автомобила, конкретно, а само за печката. И още ограниченията по отношение на горивото и напрежението на акумулатора си остават. Възможно е автомобил със слаб акумулатор да не позволи на системата да работи или после да не може да запали, също и за количеството гориво.
            в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
            Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

            Коментар


            • #21
              От: Откъде се пуска печката - Touareg 7L

              Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
              Не е съвсем вярно", защото всеки, който се интересува може да провери и закупи и монтира, допълнителен кит с дистанционно и приемник към съществуващата му печка. И то без да нарушава инсталацията и управлението от компютъра на автомобила/вкл.БМВ/.
              Това съм написал:

              "При BMW се предлаат китове за ъпгрейд на автомобили без печка на които да се постави печка (самата печка, допълнителна електрическа водна помпа, изпускателна система, горивопроводи, изпускателна система, окабеляване, модулули зауправление и т.н.) но не знам да има предвидено фабрично активиране на принудително / дистанционно управление.
              Дори да се направи това, трябва да се "каже" на GM (General Module), че колата има тази екстра, за да се активира и съответно да се управлява."

              Коментар


              • #22
                От: Откъде се пуска печката - Touareg 7L

                Аз порових в нета, и попаднах на тази обява, този човек се занимава с такива печки и е на ясно, мисля да звънна да питам, но все не ми остава време. http://duratorq.snimka.bg/radio-amat...5.21851750.big

                Интересно ми е, понеже в ИБей има доста обяви в които проават отделно дистанционни на "Фолксваген" за такива печки, дали печката в колата ми си има приемник, и ми трябва само да купя дистанционното, или ще трябва да се монтира приемник който да комуникира с дистанционното.

                Ако е първия вариант си заслужава да се купи едно дистанционно, разбира се ако и цената е прилична, че в Ибея са малко скъпички, при втория не бих се захванал с монтаж на приемник.
                TOYOTA RAV 4 HYBRID 2016 г. бензин 2500, 155 k.c. + Hybrid 200 k.c., LPG OMVL 64 Litra

                Коментар


                • #23
                  От: Откъде се пуска печката - Touareg 7L

                  Първоначално публикуван от TOYO Преглед на мнение
                  Аз порових в нета, и попаднах на тази обява, този човек се занимава с такива печки и е на ясно, мисля да звънна да питам, но все не ми остава време. http://duratorq.snimka.bg/radio-amat...5.21851750.big

                  Интересно ми е, понеже в ИБей има доста обяви в които проават отделно дистанционни на "Фолксваген" за такива печки, дали печката в колата ми си има приемник, и ми трябва само да купя дистанционното, или ще трябва да се монтира приемник който да комуникира с дистанционното.

                  Ако е първия вариант си заслужава да се купи едно дистанционно, разбира се ако и цената е прилична, че в Ибея са малко скъпички, при втория не бих се захванал с монтаж на приемник.
                  Явно не си гледал внимателно!
                  Приемника се монтира към печката за около 5/пет/секунди. Изключва се управляващия куплунг, на негово място се включва приемника и в него откачения.
                  Дистанционното си друга бира. Но е скъпичко-факт.
                  в общия случай, питащия, приема за точен и коректен,само отговора който е очаквал.....
                  Land Rover Discovery 4 & VW Touareg 3.0TDI

                  Коментар


                  • #24
                    От: Откъде се пуска печката - Touareg 7L

                    Първоначално публикуван от marinco Преглед на мнение
                    Явно не си гледал внимателно!
                    Приемника се монтира към печката за около 5/пет/секунди. Изключва се управляващия куплунг, на негово място се включва приемника и в него откачения.
                    Дистанционното си друга бира. Но е скъпичко-факт.
                    Горе долу каква е цената, и не може ли да се измисли нещо от ибей ?
                    Touareg 2.5 R5 TDI 7L 2005

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X