Колеги изкажете мнение за Passat-чето 1.9TDI 131 кончета 6 скорости. Извинявам се ако има подобна тема, търсих и не намерих затова пуснах нова.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
VW Passat 5
Свий
X
-
От: VW Passat 5
Ако имаш в предвид Passat b6 който започва от 2005г. той няма мотор 110к.с. а е помпа дюза 1,9 тди 105 коня или 2,0 тди 140 коня от които 1,9 е по здрав и с доста нисък разход.А ако имаш в предвид Passat b5 или b5.5 си търси 1,9 тди 110к.с. който е доста здрав лесен и евтин за подръжка както е споменал колегата.
Коментар
-
От: VW Passat 5
Първоначално публикуван от _mitaka_ Преглед на мнениеКолеги изкажете мнение за Passat-чето 1.9TDI 131 кончета 6 скорости. Извинявам се ако има подобна тема, търсих и не намерих затова пуснах нова.
Недостатък-евтини пластмаси в купето.
Коментар
-
От: VW Passat 5
За този модел става на въпрос:
Ускорението е страхотно да, карал сам на един приятел (при него кола не се задържа много дълго и отива за части).
Първоначално публикуван от biboqn Преглед на мнениеИмах такъв.Много съм доволен от него.Сега е учебна кола и не съм чул да е имало проблеми.Много добро ускорение,нисък разход.
Недостатък-евтини пластмаси в купето.Mitsubishi Lancer Station Wagon 1.6 GLXI 16V 4WD
Коментар
-
От: VW Passat 5
Първоначално публикуван от _mitaka_ Преглед на мнениеЗа този модел става на въпрос:
[ATTACH=CONFIG]716456[/ATTACH]
Ускорението е страхотно да, карал сам на един приятел (при него кола не се задържа много дълго и отива за части).
Колега какъв му е разхода, че на тоя пич градско му излизаше към 11/12л (поне така казва)
Коментар
-
От: VW Passat 5
На В5.5 1,9 ТДИ моторите са 105 и 130 к.с. помпа дюза. По - мощния вариант има различни дюзи и по - голямо турбо.
При мен комби 4х4 с 130 к.с. мотора (същото като на снимката - Хайлайн) разхода е: градско най - много 8,4-8,5 с климатик лятото или принудително подгряване зимата, а извънградско - 6,2-6,4 по магистрала и до 4,9 по нормални пътища.
Скоростната кутия на 130 к.с. е шестстепенна, като на версията 4х4 първата е доста бавна, т.е. шеста се включва на 70-80 км/ч.Не бързай ако искаш да стигнеш
__________________________________
Discovery II TD5 10P
Коментар
-
От: VW Passat 5
Пасата от снимката е 5.5, фейстлифт на 5, по-различни брони, светлини, стопове. Почти невъзможно е за този модел да се намери 1.9 ТДИ - 110 кс, двигателите са 1.9 ТДИ - 101, 105, 116 и 131 кс, като най-препоръчван е 131 кс с 6 ст. СК. Успех при търсенето!
Коментар
-
От: VW Passat 5
Да 101 коня е, грешката е моя.
Ако имаш интерес към модела може да дадеш един имейл на ЛС да ти пратя един pdf файл на руски с представяне на модела, двигателите и др. подробности.
А можеш да го намериш и сам на www.vwts.ru.Не бързай ако искаш да стигнеш
__________________________________
Discovery II TD5 10P
Коментар
-
От: VW Passat 5
Първоначално публикуван от нихорлиев Преглед на мнениеПасата от снимката е 5.5, фейстлифт на 5, по-различни брони, светлини, стопове. Почти невъзможно е за този модел да се намери 1.9 ТДИ - 110 кс, двигателите са 1.9 ТДИ - 101, 105, 116 и 131 кс, като най-препоръчван е 131 кс с 6 ст. СК. Успех при търсенето!
Освен изброените от теб, последните години на производство (2004 - 2005) се среща и един странен хибрид 2.0 TDI / 8V - 136 к.с. Визуално прилича на "долнище" (блок и кинкалерия" от 2.0 и "горнище" (глава и подробности" от 1.9, но може и да не е така...
Коментар
-
От: VW Passat 5
Здравейте колеги, да се включа и аз, защото говорите за моята кола. Имам пасат Б5.5 101 коня, 74кв се води, комфортлайн вариант /комби/. Изключително здрава машина е. На близо 300.000 км е няма грешка, няма пушек, минимално харч на масло /при тези км е учудващо/. Разход: извънградско съм го докарвал до 4.7, както е в характеристиките му, с 80км/час средна скорост, градско 6.5 /има градско и градско
/, смесено ми харчи около 5.5. Широка удобна семейна кола, с много място за багаж, удобна е и комфортна при дълъг път, наподобява нещо между 3-та серия на БМВ, може би малко по-добре да вози.
Чести проблеми:
1. Вода в купето: има едни отводнителни каналчета под акумулатора, дето със времето се запушват и почва да влиза вода вътре в краката на шофьора.
2. От първият проблем следва и 2-рият, който също се лекува: проблеми с осветлението във купето: плафоните на вратите не светят, сигнала за забравени фарове не работи, интериорното осветление не работи при отваряне на вратата, не отчита на дисплея, че вратата е отворена, централното се заключва след 30 секунди, поради не отчитане че вратата е отворена/затворена и т.н. Всичко това се причинява поради навлизането на вода във краката на шофьора, където се намира и комфорт модула, той управлява всичките тези неща, плюс прозорците. Намокря се и дава накъсо. Сваля се лесно почиства се, отпушват се каналчетата и е готово. Или има и друг вариант, мести се целият комфорт модул под кората под волана, там няма начин да се намокри втори път.
3. Също някои от тези проблеми може да се породят поради повреда във бравата на вратата, най-често шофьорската. От вибрациите при шофиране спойките на платката и микроключетата във бравата, които отчитат кога вратата е отворена или затворена, се разбиват, т.е. се отлепват от платката. Решението: нови микроключета /голяма играчка е/ или нова брава за 60-70лв и проблема е решен.
4. Тандем помпата и един щуцер, който след време се разбива /в по-ранните модели, мисля че беше до 2003-та/ не е със резба и се разбива, след което следва да се купи нова помпа, която струва 650 лв или един колега от форума на фолксваген беше писал, че просто я омотал с поксипол и така я застопорил, интересно решение.
5. Окачване: като цяло добро и стабилно, но разбие ли се едно, трябва да се смени, защото се отразява и на останалите. Ако не се смени, то се усеща доста добре че еразбито вътре в купето при по-голяма дупка
6. Мотор: изключително издръжлив и безпроблемен. На -25 съм го палил без подгряващото устройство и пали от раз, все едно е лято, а е на почти 300.000 км. Винаги оставям колата да поработи 1-2 мин преди да тръгна и след като спра преди да я загася, така двг както е стартирал, така загасва. Малко суеверно звучи, но така съм свикнал, като загрявката преди тренировка.
7. Бравата на задната врата /при комбитата/ не действа, най-често са замърсени клемите, отваря се и се почиства.
8. Съединител: разбира се бързо и демпферния маховик. При смяна на съединител, сменяш и маховика.
9. Скорости:има много оплаквания от автоматика, ако купуваш, гледай да е ръчни скорости
Мисля, че това е за сега. Това се сещам като информация от първа ръка. Проблемите са дребни и се оправят, частите са евтини, пък ако и знаеш леко как да си я направиш ти сам, може да стане още по-евтино. Проблеми с двигателите нямат, проблеми със скоростите нямат, това е най-важното.
Надявам се информацията ми да е помогнала в избора. Нямат кой знае какви екстри, но са удобни, широки, комфортни, икономични /дизелите/, здрави двигатели и скоростни кутии, евтини за поддръжка и евтини като цена за закупуване.
Успех и поздрави!
Коментар
-
passat b5.5
Дизеловите двигатели на пасат Б5.5 са следните
1.9тди, AVB, 74kW 101 HP, 4 цилиндров, помпа-дюза, производство: 2000-2005
1.9тди, AVF, 96kW 131 HP, 4 цилиндров, помпа-дюза, производство: 2000-2005 /310 нютон метра, вътрящ момент 1900 об./
1.9тди, AWX, 96kW 131 HP, 4 цилиндров, помпа-дюза, производство: 2000-2005 /285 нютон метра, вътрящ момент 1700-2500 об./
2.0тди, BGW, 100kW, 136hp, 4 цилиндров, помпа-дюза, производство: 2003-2005 /има филтър за твърдите частици/
2.5тди, АКН, 110Kw, 150hp, 6 цилиндров, помпа-дюза, производство: 2000-2003 /24V/
2.5тди, BDG, 120kW, 163hp, 6 цилиндров, помпа-дюза, производство: 2003-2005
2.5тди, BDH, 132kW, 180hp, 6 цилиндров, помпа-дюза, производство: 2003-2005
моят е тип AVB 101 коня.
Колега, ако ти трябва за работна кола с по-малък харч, взимай като моя двигател. Ако обичаш по-бързите коли, по-бързо ускорение и т.н. взимай по-мощната версия от 131 коня. При мен момента е, че колата ми трябваше да е семейна и не ми трябват толкова коне. 2.000 оборота ги прави на около 100км/час. По магистралата със 120 не се усеща, 130 почвам да усещам леко напрежение в двигателя.
Коментар
-
От: passat b5.5
Първоначално публикуван от sszzs Преглед на мнение...
2.5тди, АКН, 110Kw, 150hp, 6 цилиндров, помпа-дюза, производство: 2000-2003 /24V/
2.5тди, BDG, 120kW, 163hp, 6 цилиндров, помпа-дюза, производство: 2003-2005
2.5тди, BDH, 132kW, 180hp, 6 цилиндров, помпа-дюза, производство: 2003-2005...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар