Здравейте колеги!
От две години се боря с едно Country и се оказа че за това време само го правя а съм навъртял около 6000км. Купих го от Дупница от частен собственик /може би/ пребоядисано, напудрено, свети. Грабнах го без да го мисля много и това ми беше грешката. Оказа се че харчи по литър масло на 1000км. не върви нито на газ нито на бензин, декоративните лайсни по вратите и калниците паднаха почти веднага/лепени със силикон/, колата завиваше със задницата и хиляди малки дреболии. Смених гумички на клапани, масла, филтри, ремаци, свещи, кабели и половината изпоскателна система- разхода на масло намаля драстично и започна да върви поносимо. Смених тампоните на магарето на задния мост /тия от vw режат глави за тази кола/. Радостта ми от шофиране на нормална кола бързо се помрачи от изпускането на предните амове. Когато ги свалихме се оказа че и двете пружини са счупени. Ходих пак във WV и ми призля. Амове по 670лв.
бройката а пружините са спряни от производство. По размери на амовете се оказа че са като на нормален Голф но по-дълги. Със стругар направихме подложка, втулки, резба и капачка за макферсона и заспа. По външен размер пружините съвпаднаха с такива от пасат дизел. Събрахме, монтирахме и.... греда. Амовете работят екстра но колата легна много към земята и визи като каруца(твърдо). Виско муфата престана да работи. Едвам превърта на лед. Полудях вече, искам да карам
.
Въпроса ми е дали някой знае какви пружини биха паснали или дали мога да си навия по поръчка.
Втория е- Какво да правя с виското? Цените за нов са непонусими.
Поздрави
От две години се боря с едно Country и се оказа че за това време само го правя а съм навъртял около 6000км. Купих го от Дупница от частен собственик /може би/ пребоядисано, напудрено, свети. Грабнах го без да го мисля много и това ми беше грешката. Оказа се че харчи по литър масло на 1000км. не върви нито на газ нито на бензин, декоративните лайсни по вратите и калниците паднаха почти веднага/лепени със силикон/, колата завиваше със задницата и хиляди малки дреболии. Смених гумички на клапани, масла, филтри, ремаци, свещи, кабели и половината изпоскателна система- разхода на масло намаля драстично и започна да върви поносимо. Смених тампоните на магарето на задния мост /тия от vw режат глави за тази кола/. Радостта ми от шофиране на нормална кола бързо се помрачи от изпускането на предните амове. Когато ги свалихме се оказа че и двете пружини са счупени. Ходих пак във WV и ми призля. Амове по 670лв.


Въпроса ми е дали някой знае какви пружини биха паснали или дали мога да си навия по поръчка.
Втория е- Какво да правя с виското? Цените за нов са непонусими.
Поздрави
Коментар