..кое се чупи първо, когато всичките кончета ритнат заедно ?
В твоя вариант или скоростите или раздатката ако е на асфалт или пък някоя полуоска или диф ако е на почва.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Гледам и не вярвам на ушите си ! Направо щях да припадна
Тея кардани от глина ли ги правят ве, пууууууу. Добре че стана днес а не преди това. Тамън пристигнах след 2500 км пътуване, на няма и 30км отгоре ужасния шум и тресене на смъртта.. Добре че не стана някъде в Румъния да се чудя кой овчар ще ми слага нов кардан.
Ей тва не трябваше да го казваш.
Преди една година имахме див спор с Куадра.
Тои твърдеше че Туарег и Кайен навиват полуоските като прани гащи.
Нищо де. Един път и тои да е прав.
Ми виж, то причини за почти всичко могат да се намерят в един чип, в случая въпреки че е възможно, силно се съмнявам да е причината. От сервиза казаха, че това е срещано при големите двигатели и на туарег и на кайен (както и kinex споменава). Просто возилата са много тежки а двигателите са без прошка, ефекта е брутално количества въртяща сила и съответно огромна съпротива върху предавките и кардана.
Хубавото е, че се отървах в крайна сметка относително лекичко. Ако беше трансмисия щеше да трябва да извършвам поръчково обийство за да си позволя ремонта. Там говорим за 10 00 евро нагоре само за части.
Коментар