Здравейте случайно станах собственик на голф 3 синхро 1.8 моно,но този мотор нещо не ме кефи като нагазя във вода и понякога започва да прекъсва.Позамислям се да сложа дизелов мотор тди,знам че трябва да сменя цялата инсталация с компа.Искам да разбера скоростната кутия ще пасне ли на AFN мотора или ще трябва и скоростна кутия и раздатка да сменям.Не говорим за предавателното число то не ме интересува а само механичното съвпадение.Вероятно бензиновата кутия ще се яви по бавна за дизеловият мотор но това ще го компенсирам с по-големи гуми.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Смяна на мотор на синхро
Свий
X
-
От: Смяна на мотор на синхро
Здрасти това е мн здрав мотор стига да не го прегряваш!!Тук един приятел имаше голф2 синхро 1,8 карб и му сложи двигател 1,6 Д но само съединителя сменява и радиатора и там лапите за хидравликата!!3ката е еднаква но АФН е по сложен много работа си отвориш комп кабели интеркулери ако нямаш донор афн не се захващаи !!Другия вариант е 1,9 тд мисля че е мн по лесно за слагане!!Опел Корса В 1,4 82 коня
Пасат 1,9 ТДИ 90-ка
Ямаха ХТ 600Е
Симсон SR 49 1959 г. :D
0898234666:D
Коментар
-
От: Смяна на мотор на синхро
Да знам че да поставя турбо тизел е много по лесно но AFN е много по-издръжлив преди карах Венто с такъв мотор и за 150 000 км не пипнах нищо по мотора освен една водна помпа.То може и АФН мотор да го преправя със механична помпа и е готов но ще идва слаб за синхроо и затова искам да е поне АФН.0885719173-Красимир
Коментар
-
От: Смяна на мотор на синхро
С голяма вероятност скоростните кутии на бензиновите и дизеловите са съвсем различни-характеристиките на двата двигателя като обороти и тяга се разминават много. Ще бъде голямо приключение...по-добре си търси направо дизелов.Животът е харизан кон според мен...
Теди
Коментар
-
От: Смяна на мотор на синхро
Ето един полезен сайт за това, което Ви интересува: http://www.doppel-wobber.de/wbb2/VW-...rmationen.html ако се справяте с английският добре ще си отговорите на много въпроси, другото, което може да се направи е да се види заводски какви двигатели се слагат на синхро тройката, тъй като ако експериментирате с по-мощен двигател някой от възлите да Ви стане консуматив, а при синхро това не е много приятно. Преди време успях да докарам дълбоки и високооборотни скорости на джета2 само със смяна на кутия, 1-70км/ч;2-110км/ч;3-170км/ч и така нататък, пълнил съм километража до 220 и си ги поддържаше, Двигателят Ви не е лош, но аз лично не харесвам моноизпълненията, съвета ми е да се сложи пълна инжекция и малко тунинг на двигателя, поне се знае на какво е вложено в него и дали има някакви проблеми, успех
Коментар
-
От: Смяна на мотор на синхро
Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнениеНяма ли кой да даде по-конкретна информация или трябва да си правя опити))
Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
АСК Ален Мак
Коментар
-
От: Смяна на мотор на синхро
Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнениеКолега,правихме Голф2 Синхро1,8 бензин на 1,9ТДИ 110кс.Скоростната кутия се преправя за да върви нормално и да не товари мотора.Другия вариант е да търсиш скоростна кутия от Голф3 1,9ТДИ.0885719173-Красимир
Коментар
-
От: Смяна на мотор на синхро
Първоначално публикуван от Красимир Канев Преглед на мнениеА на всяка кутия ли е възможно да се закрепи раздатката???То и сега съм с хидравличен съеденител като прии тди.Помогни си сам,за да могат и другите да ти помогнат.
АСК Ален Мак
Коментар
-
От: Смяна на мотор на синхро
Първоначално публикуван от vetsi71 Преглед на мнениеЗабравил съм да поесня Голф3 Синхро 1,9ТДИ.До колкото знам кутийте са различни.Но не съм сигурен.0885719173-Красимир
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар