Обява

Свий
Няма добавени обяви.

тлк 100 или 120?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • тлк 100 или 120?

    извинявам се, ако някъде е писано по темата, дълго рових, не открих. От поне 10 години карам 90 D4D и съм безкрайно доволен - никакви ремонти. Но ме плашат, че купето е почнало да прогнива. Та мисля да го заменя. 100 или 120 е по-здраво се чудя. И при двата варианта ще си търся бензин, Стотицата ми харесва повече, че май е по - голям

  • #2
    105.... https://offroad-bulgaria.com/forum/%...%B0-toyota-105
    На нас клиренс ни трябва , не скорост

    Коментар


    • sonda
      sonda коментира
      Редактиране на коментар
      Не четеш:

      ..И при двата варианта ще си търся бензин,...

  • #3
    Първоначално публикуван от Delian69 Преглед на мнение
    ….100 или 120 е по-здраво се чудя…..
    200
    Technical Rescue Direct - life lies in courage
    http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

    Коментар


    • #4
      до aldr, под "здрав", разбирам автомобил, на който се сменя само масло, не кола за блъскане в скали. до icerunner, бюджета е до към 40 хиляди българска лева. иначе бих взел 300

      Коментар


      • #5
        Като механика, особено трансмисията, 200 превъзхожда и 120 и 100… също рамата безусловно е по-тежка. 300 не мисля, че от към здравина има нещо с което да превъзхожда. По-лека е с над 10 %, което ако не е за сметка на рама или силов агрегат, може и да доведе до по-голям ресурс… но не знам дали е така.

        Извън обективните характеристики… 200 серия е на 15 години… масовия пазар трябва да е на над 10 годишни автомобили… да не може да се купи добре запазен такъв за 40к лв. е голямо изкривяване на пазара, но е факт.
        Technical Rescue Direct - life lies in courage
        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

        Коментар


        • #6
          100 и 120 са съвършено различни автомобили.
          Едната е тежка серия(100) другата е лека серия(120).
          За бензинов вариант - 100, но с двойния ванос и 282к.с. Такива 100 са рядкост (2006г), никой не иска да ги продава и са на цената на 200.
          За 120 4,0 е добър, както и Лексуса GX450 с V8, но и за Лексуса важи същото като за 100(282к.с).
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • #7
            Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
            100 и 120 са съвършено различни автомобили.
            Едната е тежка серия(100) другата е лека серия(120)...
            100 % си прав, но като достатъчно навътре познаващ и 100 и 200, имаш ли съмнение, че градацията по "тежест" е 120 - 100 - 200 (нямам предвид килограмите, където градацията със сигурност е тази, а по здравина на рама, трансмисия и окачване?
            Technical Rescue Direct - life lies in courage
            http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

            Коментар


            • rusev
              rusev коментира
              Редактиране на коментар
              100 й 200 са почти еднакви. На 200 вече предния диф е направен както трябва. 120 е слаба ракия в сравнение с 100 и 200.

          • #8
            90,120 и 150 , в мн краища на света , се продават за Prado . И аз тъй го разбирам : хем са Ланд Крузъри , ама са Прадо
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X