Здравейте колеги интересува ме как се "регулира" горивната помпа на 2lt мотора за да пуска повече гориво?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
LC70 2.4 td Силов тунинг
Свий
X
-
Първоначално публикуван от Ц. Илиев Преглед на мнениеЗдравейте колеги интересува ме как се "регулира" горивната помпа на 2lt мотора за да пуска повече гориво?
-
Отзад на помпата има един болт.
въртиш докато ти хареса.
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Където пише фул лоуд
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
Трябва да има коректор за свръхпълнене при 2LT.
Болта едно на ръка, ама и коректора се пипа, точно за да стане както трябва- да има повече нафта, при по-високо налягане от турбото. За последното пък и турбото се пипа или се сменя с друго. Вероятно и центровката на аванса може да се оптимизира, както статичната, така и изменението и при работа.
Само с болта става, но до определени тесни граници, иначе над тях ще почне много да пуши. За проба става. Нормално тия болтове имат пломба.
-
И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ
Коментар
-
За да стане този мотор ние слагаме други - турбина, кулер, воден радиатор, ауспух, интейк. С неговата си помпа без никакви други елементи, като само малко и баем против уруки. Което и от изброените мероприятия ако не се направи не става. До сега нямаме счупен мотор. А сме направили десетина..
Търтей, учи материалната част докато настигнеш Цецо!Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration
- 1 like
Коментар
-
Какво турбо да избера? Иначе кулера го чакам да го изпратят. Спрял съм се на челен. Защото не искам да режа капака. Ако се наляга ще добавя ел.перка на радятора. За помпата знам, че става елемент от 2.8 на фронтера, но идея си нямам от тия помпи какво как става и как се прави.
Коментар
-
Първоначално публикуван от Ц. Илиев Преглед на мнениеКакво турбо да избера? Иначе кулера го чакам да го изпратят. Спрял съм се на челен. Защото не искам да режа капака. Ако се наляга ще добавя ел.перка на радятора. За помпата знам, че става елемент от 2.8 на фронтера, но идея си нямам от тия помпи какво как става и как се прави.
Ако се чудиш за турбото, първо виж какво е твоето с какъв фланец е и после може да търсиш болт он решения от по-съвременни мотори, това е по-евтиният вариант, по-скъпия е с "къстъм" китове от онлайн кожодери.
Ако ще слагаш допълнителна перка, по-добре си вземи воден кулер, по-компактна и ефективна система е, има къси турбопътища и минимален лаг. Освен това е ефективен и когато не се движиш с висока скорост а на бавни в гората.Последно редактирано от Juiced; 04-02-22, 09:26.Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
Ford Fiesta 1.4 Tdci
- 1 like
Коментар
-
Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнениеКъдето пише фул лоуд
Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин
Коментар
-
Здравейте колеги. По джипа вече направих някой подобрения: турбо td04, 12мм елемент, челен кулер.Получих доста задоволителен ефект, но имам проблем с охлаждането! Идеята ми е да сложа или по-голям воден радиатор или същият като стоковия но алуминиев. Моля за съвет!
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар