Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LC70 2.4 td Силов тунинг

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • LC70 2.4 td Силов тунинг

    Здравейте колеги интересува ме как се "регулира" горивната помпа на 2lt мотора за да пуска повече гориво?

  • #2
    Първоначално публикуван от Ц. Илиев Преглед на мнение
    Здравейте колеги интересува ме как се "регулира" горивната помпа на 2lt мотора за да пуска повече гориво?
    тоА прЪтвец само с повече гориво няма да го засилиш, най-много да окадориш махалата още толкова. Като цяло 2lt е дал, каквото е имал да дава за времето си. Ако е поддържан добре, с читави разпръсквачи, стендовани инжектори и помпа върви толкова, колкото си може. С щатните гуми и по-бавни диференциали си е иделано за такъв тип автомобил. За всичко останало или 3.0 тойота или 3.0 БЕ ЕН ВЕ.

    Коментар


    • #3
      Няма да тръгне повече ако това ти е идеята
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #4
        Дали? Гледам добре ги правят с кулер, радиатор и турбо. Руси също има какво да каже по въпроса.

        Коментар


        • rusev
          rusev коментира
          Редактиране на коментар
          Тук толкова разбирачи, че аз не мога да се меря. Мога само да кажа - много поздрави от мен.
          Ако колата е след 90г става мнооого добре, до степен да не отстъпва на 1kz-t. Ако преди 90г става само добре.

        • BENZBOSS
          BENZBOSS коментира
          Редактиране на коментар
          Само с регулиране на помпа няма да стане,е виж долу,за другото не споря никак

      • #5
        Отзад на помпата има един болт.
        въртиш докато ти хареса.
        ​​​​​​
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • rusev
          rusev коментира
          Редактиране на коментар
          Само с този болт не става. Трябва гориво, когато се вдигне налягането на турбото.

        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          То и друг радиатор и интеркулер ще кажеш че трябва?

      • #6
        Където пише фул лоуд

        Натиснете снимката за да я уголемите  Име:1394987253548.jpg Прегледи:0 Размер:87.5 КБ ID:6814252
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • rusev
          rusev коментира
          Редактиране на коментар
          Тази помпа е 2L. Намери такава от 2LT.

        • turtey
          turtey коментира
          Редактиране на коментар
          Сериозно ли е от 2л?
          Аз па да не знам

        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Трябва да има коректор за свръхпълнене при 2LT.
          Болта едно на ръка, ама и коректора се пипа, точно за да стане както трябва- да има повече нафта, при по-високо налягане от турбото. За последното пък и турбото се пипа или се сменя с друго. Вероятно и центровката на аванса може да се оптимизира, както статичната, така и изменението и при работа.
          Само с болта става, но до определени тесни граници, иначе над тях ще почне много да пуши. За проба става. Нормално тия болтове имат пломба.

      • #7
        cecoa1

        То и елемента може да се смени ))))
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • cecoa1
          cecoa1 коментира
          Редактиране на коментар
          Може, ама няма смисъл. А изредените неща са само с регулировки, включително турбото може да се натегне за малко по-високо налягане.

      • #8
        Главата издържа ли? Цилиндровата.

        Коментар


        • #9
          За да стане този мотор ние слагаме други - турбина, кулер, воден радиатор, ауспух, интейк. С неговата си помпа без никакви други елементи, като само малко и баем против уруки. Което и от изброените мероприятия ако не се направи не става. До сега нямаме счупен мотор. А сме направили десетина..

          Търтей, учи материалната част докато настигнеш Цецо!
          Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

          Коментар


          • #10
            Какво турбо да избера? Иначе кулера го чакам да го изпратят. Спрял съм се на челен. Защото не искам да режа капака. Ако се наляга ще добавя ел.перка на радятора. За помпата знам, че става елемент от 2.8 на фронтера, но идея си нямам от тия помпи какво как става и как се прави.

            Коментар


            • #11
              Първоначално публикуван от Ц. Илиев Преглед на мнение
              Какво турбо да избера? Иначе кулера го чакам да го изпратят. Спрял съм се на челен. Защото не искам да режа капака. Ако се наляга ще добавя ел.перка на радятора. За помпата знам, че става елемент от 2.8 на фронтера, но идея си нямам от тия помпи какво как става и как се прави.
              Ти ще пратиш двете помпи при помпаджия и той ще я прави, реално взема само главата с елемента , по-голям елемент винаги е по-добре, защото може да изкара повече нафта през по-малки инжектори, като не се налага да се удължава времето на впръскване(причината да пуши колкото и голямо турбо да имаш).
              Ако се чудиш за турбото, първо виж какво е твоето с какъв фланец е и после може да търсиш болт он решения от по-съвременни мотори, това е по-евтиният вариант, по-скъпия е с "къстъм" китове от онлайн кожодери.
              Ако ще слагаш допълнителна перка, по-добре си вземи воден кулер, по-компактна и ефективна система е, има къси турбопътища и минимален лаг. Освен това е ефективен и когато не се движиш с висока скорост а на бавни в гората.
              Последно редактирано от Juiced; 04-02-22, 09:26.
              Hyundai TERRACAN J3 2,9 CRDI 200HP 2" lifted on 31" Cooper Discoverer AT3 4s
              Ford Fiesta 1.4 Tdci

              Коментар


              • #12
                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                Където пише фул лоуд

                Натиснете снимката за да я уголемите Име:1394987253548.jpg Прегледи:0 Размер:87.5 КБ ID:6814252
                На 2lt е доста по-различна. Някой има ли такава схема, но за 2lt 90 к.с. Рових много в нета, но не открих. Ще съм благодарен.
                Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                Коментар


                • #13
                  Явно никой няма! А темата е интересна!
                  Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                  Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                  Коментар


                  • rivan
                    rivan коментира
                    Редактиране на коментар
                    Това ли е?

                • #14
                  Honda CRV-1998 г. 128 к.с. продадена
                  Honda CRV- 2004 г. 150 к.с. бензин

                  Коментар


                  • rivan
                    rivan коментира
                    Редактиране на коментар
                    Странно, до вчера схемата се отваряше, днес вече не.

                • #15
                  Здравейте колеги. По джипа вече направих някой подобрения: турбо td04, 12мм елемент, челен кулер.Получих доста задоволителен ефект, но имам проблем с охлаждането! Идеята ми е да сложа или по-голям воден радиатор или същият като стоковия но алуминиев. Моля за съвет!

                  Коментар


                  • rusev
                    rusev коментира
                    Редактиране на коментар
                    Oсвободи интйека(поне Ф60) и сложи шнорхел за да смуче студен въздух , сложи ауспух поне Ф60(къс) и алуминиев радиатор(има налични в Гараж 31). Ако е стария 2,4 преди 90г , турбото няма да изкара дълго ако е на буст над 1,1 бар. Ако е новия 2,4 надувай на 1,5 и няма дерт.

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X