Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Rav4 фарове

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Rav4 фарове

    Здравейте,
    Купихме си въпросния автомобил Rav 4. 2007г. За момента се представя мн добре като изключим фаровете. Светят изключително слабо и на близо. Моля, ако някой е сменял, подобрявал или .... Каквото е правил да сподели опит.
    Извинявам се на модераторите, ако не съм намерил вече съществуваща тема по въпроса.
    Поздрави
    SUBARU FORESTER 2.0XT '03
    УАЗ

  • #2
    Аз......кой друг ги прави тия магарии

    На Тойота,малко по-голяма,но беше със същия проблем.

    Крушките на кьсите са ти 9006 модел, 50 или 55 вата
    Купуваш си свестни крушки модел 9005 които са 65 вата

    Грабваш един скалпел и модифицираш по показания долу начин.Ако си смел и ти се рискува може да купиш 80 ватови,моите кабели все още държат на това извращение,за твоите не гарантирам обаче.

    http://www.angelfire.com/d20/hcivic8...onversion.html

    Може са си почистиш и полираш фаровете,продават се китове за целта,стават като нови.



    Последно редактирано от BENZBOSS; 28-01-20, 04:10.
    TOYOTA SEQUOIA ‘11
    W140 S420 '99

    Коментар


    • #3
      Ако е с 9006, по-добрият вариант е от тях да се мине на 9012. Пак трябва да се изпили малко от едното перо, но HIR (9012) вадят повече лумени и имат по-дълъг живот и от 9005, и от 9006, също са халоген и имат същия размер, така че си идват на същото място в рефлектора. Нямат обаче боядисана непрозрачна "шапчица" на върха на крушката, за да не заслепява насрещно, така че е добре фарът ти фабрично да има такава пластмасова.
      Малко по-скъпи са - по ~35лв на крушка, но удълженият живот ги избива, а значително увеличената светлина си заслужава.

      За 9005, които обикновено са на дългите, има 9011.

      Коментар


      • #4
        Не е по-добре,на 9006 се преправя на 9005 от дьлгите
        На мястото на дьлгите 9005 слагаш HIR1,по спомени 22.50 крушката от Амазон,Филипс
        TOYOTA SEQUOIA ‘11
        W140 S420 '99

        Коментар


        • #5
          Не си прав, Boss-е.
          1. 9005 (от дългите) е 73W, 9006 (оригиналната) е 62W, 9012 е 60W
          2. По-важното - лумените - 9005 е 1700, 9006 е 1000(!), 9012 е 1875
          9011 65W/2500 лумена

          Тия цифри са от Osram Original Line, не ми се вадят цифри от всички производители, но разликите в мощност и лумени са г/д аналогични

          Крузерът е със същата комбинация 9005/9006 (HB3/HB4) - ih8mud отдавна са открили топлата вода, вече поне 15 пъти, кои са най-подходящите крушки заместители.

          Коментар


          • #6
            Цифрите ги знам,като сложиш ХИР2 и свети къде си иска,замени крушката с 80 ватова 9005 и пак сравни кое колко свети- или поне моето око това вижда.

            От къде и как се намират свестни ХИР2 е още един въпрос по който може да се мисли.

            иначе на цифри съм съгласен напълно с теб,моя фар обаче друго казва
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #7
              Ами аз съм ги въртял и трите, само 9011 (HIR1) не съм имал още.
              С 9012(HIR2) на мястото на 9006(HB4) се вижда супер рязко изрязването на рефлектора и свети точно където трябва. Като сила е общо взето колкото дългите, но с изрязване на светлината за къси. Не знам RAV-каджийския фар как е, може би е по-смотан и няма шапчица, която да реже светлината като хората.
              Като светна дългите, които са си 9005, те светят с видимо същия интензитет, просто пръснат по-високо, като за дълги.
              Та посочените от мен 9012 светят поне колкото, ако не и по-силно от дългите, а консумират по-малко ток.

              Както казах, няма нужда да откриваме ние за 16ти път топлата вода, в случая американците са го направили много пъти още преди 10+ години вместо нас. Ей тук са сравнени на дълго и на широко 9005, 9006 и замяната им помежду им и с 9011, 9012.

              За намирането - за момента съм с OSRAM, защото в БГ се намират най-лесно. То и като цяло в Европа са най-много и навсякъде. Philips-ите, дето си ги имате в щатите тука са редки, скъпи и обикновено само в LL (Long Life) версията, която има много (1000 часа?) живот, но свети колкото обикновената като сила. Силваниите също са трудни за добиване.

              Коментар


              • #8
                Благодаря за инфото.
                Фаровете не са перфектни, но не са особено потъмнели.
                Дългите са в пъти по-добри. Светят нормално, не са като ледовете, но са ок.
                Ще направя накоя конверсия и ще пиша.
                Поздрави
                SUBARU FORESTER 2.0XT '03
                УАЗ

                Коментар


                • #9
                  Най-големият плюс между другото на HIR1/2 е, че имат средно 2 пъти по-дълъг живот от ярък HB3/4. Има и такива, който светят колкото обикновената, но с 4 пъти по-дълъг живот.

                  Коментар


                  • #10
                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:BE05C391-B1B0-4A94-B342-1C3A535EA205.png
Прегледи:461
Размер:205.6 КБ
ID:6553682
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #11
                      На теория както казах много става,по тая причина си взех преди година и нещо и такива като оправях фаровете на комбито.Нещо не ми харесаха как светят и плеснах 80 ватови,ми разликата я виждам и то сериозна.

                      Вьобще не коментирам какво имаше оригинално на колата,тия ги псувах преди година и няма да се повтарям.
                      TOYOTA SEQUOIA ‘11
                      W140 S420 '99

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X