Да се похваля колеги, сдобих се с Toyota Land Cruiser миналата седмица. Пускам и снимки. В неделя беше вкарана в калта между Плана и Долни Окол и колата много ме зарадва! Макар, че няма блокажи на мостовете, благодарение на големите гуми и вдигането не закъсах никъде (еее освен на една рекичка със счупено мостче, но там и колегата с блокажите хвърли лебедка), а бе с две думи много ми хареса колата! По този повод си продавам старата джипка - Сузуки витара, който иска може да погледне - http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=28675
Но... с новата кола и новите проблеми! Оказа се, че джантите са престъргвани за да се побере главината и в резултат стената при гайките е изтънена много и се е понадула та не може да се качат гумите за баланс, а колата тресе доста при над 60км/ч. Освен това някои от резбите на задните фланци са разбити и половината болтове са само за украса.
Реших да сложа нови джанти с офсет 30мм и да изхвърля фланците, намерих джанти в Мотоекперт за прилични пари, но и тук изникна проблем - шпилките на предните колела са сменяни и резбата им е къса за новите джанти, да не говорим че и самите шпилки са по-големи и подмяната им с оригинални също не става. Търсих шпилки с по-дълга резба, но не можах да намеря!
Някакви идеи как да се справя с проблема?
Но... с новата кола и новите проблеми! Оказа се, че джантите са престъргвани за да се побере главината и в резултат стената при гайките е изтънена много и се е понадула та не може да се качат гумите за баланс, а колата тресе доста при над 60км/ч. Освен това някои от резбите на задните фланци са разбити и половината болтове са само за украса.
Реших да сложа нови джанти с офсет 30мм и да изхвърля фланците, намерих джанти в Мотоекперт за прилични пари, но и тук изникна проблем - шпилките на предните колела са сменяни и резбата им е къса за новите джанти, да не говорим че и самите шпилки са по-големи и подмяната им с оригинални също не става. Търсих шпилки с по-дълга резба, но не можах да намеря!
Някакви идеи как да се справя с проблема?
Коментар