Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Молба за помощ за ТЛК 70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Молба за помощ за ТЛК 70

    Колеги,препоръчайте ми сервиз в който да закарам колата си(ТЛК 70)в който могат да ми обърнат внимание,а не само да ми вземат парите.
    Малко предистория:купих колата от колега от форума преди година.От тогава до сега не съм имал някакви особени проблеми с нея.Използвам я предимно за лов и малко за каране по града.
    Та сега към проблема:преди месец се запалих от късо съединение при акумулатора по моя грешка.(правих нови захвати за акумулатора и от вибрациите по черни пътища се допряха 2 метални шпилки на + и - и така...).От тогава ми се получи някакъв проблем който се изразява в следното:Колата пали трудно и като запали от ауспуха излиза дим все едно си запалил локомотив.Също така няма мощност,при най малък наклон трябва да минавам на по-ниска предавка и яко дим.Забелязах също че започна да вдига температура,но никога не съм я оставял да мине в червено.Радиатора ми е чисто нов от магазин,с антифриз в системата.
    Преди 20 дни я закарах на майстор,като до сега е сменен само горивния филтър и е свален капака на ангренажа да се провери центровката.
    Все си мисля че проблема не е толкова голям,за човек който разбира,но ми трябва някой който има опит с подобни коли.
    Аз съм от Добринище и варианта е,да я закарам до сервиз със пътна помощ.Горе-долу разстоянието Добринище-София и Добринище-Пловдив е почти еднакво така,че няма значение в коя посока ще ми вземат парите.Въпроса е да се свърши работа че ми писна от шуро-баджанащина.
    Поздрави на всички.

  • #2
    От: Молба за помощ за ТЛК 70

    А с какъв ДВГ е тая ТЛК? Ако е дизел 2LT, или 1KZ? ГНП с електрически изп. механизми, или механични? Снимка на ГНП.

    Коментар


    • #3
      От: Молба за помощ за ТЛК 70

      двигател 2lt. Механична помпа.Снимки не мога да кача ,защото колата е при майстора.

      Коментар


      • #4
        От: Молба за помощ за ТЛК 70

        Кажи на майстора да види работи ли системата за подгряване. Това относно "трудното палене". Относно "нямането на мощност" - кажи му да види работи ли турбото. Ако не работи, вероятно от там идва и загряването. После пиши.

        Коментар


        • #5
          От: Молба за помощ за ТЛК 70

          турбото работи,но явно е сменен механичния клапан от някакъв донор.Мерихме го,и работеше а 0.5 бара.Понатегнахме го и сега работи на 0.9 бара.
          Дали е възможно да е издухала главата?

          Коментар


          • #6
            От: Молба за помощ за ТЛК 70

            Това чудо има ли комп? Мисля, че стои в таблото, над жабката ако има. ... Въпреки, че не би трябвало да се обърка от едно закъсяване на акумулатора...
            Една молба: когато откриете точно какво е, ще се радвам да споделиш тук.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • #7
              От: Молба за помощ за ТЛК 70

              Първоначално публикуван от bendji Преглед на мнение
              турбото работи,но явно е сменен механичния клапан от някакъв донор.Мерихме го,и работеше а 0.5 бара.Понатегнахме го и сега работи на 0.9 бара.
              Дали е възможно да е издухала главата?
              Нещо много станаха проблемите! Първо се беше "запалил", сега пък излезна че е "барано турбото", "издухала главата"! Кой знае още какво си спестил! Така не се прави! Или си казваш едно към едно нещата, или се оправяш сам!

              Коментар


              • #8
                От: Молба за помощ за ТЛК 70

                Добре,нека започна от началото.
                Преди година купих колата от форума.Окачването беше сменено с OME +2,5" и горни стопове,всичко друго по колата оригинално по думите на предишния собственик.
                След като я купих веднага смених цилиндърчетата на задните спирачки,агренажен ремък,обтяжната ролка и маслото в двигателя.По купето беше пробила ръжда,която пемахнах с цялостно изкърпване и боядисване на автомобила.След време се получи омасляване на капака на главата и веднага гарнитурата беше сменена с нова.
                През лятото замених релето за зареждането със електронно такова на HUKO.(прочетох няколко теми във форума и имаше добри отзиви на колеги)Защото прецаках почти нов акумулатор Banner 100Ah.И така цято лято не съм имал проблеми със колата,само нафта и газ по гората.Радиатора ми сълзеше отгоре,но не правеше капка,а само влажно по периферията.Една сутрин видях мокро под колата и установих че радиатора е сдал багажа.Питата беше повредена в долния край.И след като се набутах със 100лв.за радиатор втора употреба,който беше запушен,защото колата започна да загрява на първия малък наклон,реших,че е най-добре да си купя нов от магазаин.Сложих го и колата започна да работи нормално,както си беше и преди.
                В началото на ловния сезон смених семеринг на предния мост защото се беше повредил.Сложих ново масло и грсирах главините.Смених и акумулатора с нов Monbat 75Ah.И така не можах да и се порадвам и 2 дни.На прибиране след един лов,от вибрациите по горски пътища,акумулатора беше дал на късо(моя грешка)и от капака започна да излиза дим.Спрях,отворих капака и видях че има пламък.Изгасихме го,свалих акумулатора,изолирах изгорелите кабели колкото да се прибера и на утрешния ден ги подмених с нови.
                От закъсяването беше се прецакало релето за зареждане HUKO което бях сложил преди.Сложих си пак старото реле и мислех че проблемите са решени.Да ама не!Колата малко по малко започна да пали все по-трудно и да няма мощност.Започна да вдига температура при изкачване, но никога не е прегрявана.
                Закарах я при един майстор.Там видаях че механичния клапан на турбото е сменен с някакъв донор.Мерихме налягането и показа 0.5 бара.Вдигнахме го на 0.8-0.9 бара, но подобрение няма.И така до днес.
                Трябваше да си направя тема още след като купих колата и да описвам подробно всичко което съм правил за нея(а то не е малко),но за жалост не го направих.
                И така,ако има някой който може да даде компетентно мнение ще съм много благодарен.
                Поздрави.

                Коментар


                • #9
                  От: Молба за помощ за ТЛК 70

                  Относно трудното палене си провери първо подгрева , той е доволно сложна схема състояща се от 4 свещи две релета , канталово съпротивление в смукателния колектор , температурен датчик и допотопен контролер зад жабката . А невървенето и греенето най вероятно се дължи на бедна горивна смес , като за начало огледайте дали не са пострадали вакуумните пътища около горивната помпа . И според мен не може да вдигате налягането на турбото над 0.6 колкото е заводското без да корегирате цикловата порция гориво на този дизел .
                  2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                  ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                  Коментар


                  • #10
                    От: Молба за помощ за ТЛК 70

                    Дизела забрави да грее от "бедна смес". Сега си намерих снимките от ремонт на 70-сетка с 2LT. Не виждам кое може да се обърка по помпата и турбото вследствие на "пожара", та кошницата да не върви. По подгрева по може, ама не трябва да има връзка с вървенето. По скоро е съвпадение с друг генерален проблем, или някой е барал и не се казва, или човека не знае. Да се види центровката на ГНП и да се мери компресия. Ама първо да се види да не е блокирало някое колело.

                    Коментар


                    • #11
                      От: Молба за помощ за ТЛК 70

                      ,:Така и така съм започнал да си стягам 'кошницата",ще започна цялостно рециклиране на всички по-основни агрегати :ГНП,турбо,динамо,водна помпа.Главата вече е свалена и в понеделник ще пътува за София за рециклиране освен ако не е издухала.Но това ще проверят в сервиза.ГНП-то също трябва да отпътува тези дни.
                      Не съм знаел,че системата за подгрева е толко сложно нещо.Кои са двете релета отговорни за нея?Също не знаех че налягането в турбото трябва да е 0.6 бара.
                      Освен споменатите от мене неща в по-горния пост,аз не знам за нещо друго което да е правено по колата.

                      Коментар


                      • #12
                        От: Молба за помощ за ТЛК 70

                        Не знам от къде идва това 0,6? На тая ТЛК по горе лично съм мерил и вдигаше 0,9. Вярно, че имаше някакво часовниче вътре и вероятно (не помня) при 0,9 е било в червената зона. Помпата си беше в настройки по книга. Избързали сте със свалянето на главата, трябваше да премерите компресията. Сега, щом искаш да я правиш както трябва ДВГ долу и ако износването е в норми, нови лагери, сегменти и челосване на блока. Дюзите също да вървят с помпата.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Молба за помощ за ТЛК 70

                          Ами пише си го , ако търси човек винаги си намира информация . Андро ти като виден диагностик не би следвало да се изказваш неподготвен и да говориш наизуст
                          Натиснете снимката за да я уголемите

Име:без име.jpg
Прегледи:1
Размер:102.3 КБ
ID:5542389
                          Последно редактирано от 75 turbodelta; 01-12-13, 16:54. Причина: допълнение
                          2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                          ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                          Коментар


                          • #14
                            От: Молба за помощ за ТЛК 70

                            Първоначално публикуван от 75 turbodelta Преглед на мнение
                            Ами пише си го ............ ............... .............

                            А кои 2 релета са отговорни за подгрева на свещите?
                            Последно редактирано от CarTest™; 01-12-13, 21:01.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Молба за помощ за ТЛК 70

                              Я-тВа са снимки на бившето ми добиче, Андро-веднък си го познах!
                              Вярвам, че е случило с новия си собственик-дано не се е втурнал да сменява ангр. ремък и съпътстващите ролки!
                              Помня, че мери налягането на турбината с допълнително закачен манометър и показвал 0.8-0.9атм.Така съм я карал 4 години и 60 000км. без проблем.
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X