Колеги,препоръчайте ми сервиз в който да закарам колата си(ТЛК 70)в който могат да ми обърнат внимание,а не само да ми вземат парите.
Малко предистория:купих колата от колега от форума преди година.От тогава до сега не съм имал някакви особени проблеми с нея.Използвам я предимно за лов и малко за каране по града.
Та сега към проблема:преди месец се запалих от късо съединение при акумулатора по моя грешка.(правих нови захвати за акумулатора и от вибрациите по черни пътища се допряха 2 метални шпилки на + и - и така...).От тогава ми се получи някакъв проблем който се изразява в следното:Колата пали трудно и като запали от ауспуха излиза дим все едно си запалил локомотив.Също така няма мощност,при най малък наклон трябва да минавам на по-ниска предавка и яко дим.Забелязах също че започна да вдига температура,но никога не съм я оставял да мине в червено.Радиатора ми е чисто нов от магазин,с антифриз в системата.
Преди 20 дни я закарах на майстор,като до сега е сменен само горивния филтър и е свален капака на ангренажа да се провери центровката.
Все си мисля че проблема не е толкова голям,за човек който разбира,но ми трябва някой който има опит с подобни коли.
Аз съм от Добринище и варианта е,да я закарам до сервиз със пътна помощ.Горе-долу разстоянието Добринище-София и Добринище-Пловдив е почти еднакво така,че няма значение в коя посока ще ми вземат парите.Въпроса е да се свърши работа че ми писна от шуро-баджанащина.
Поздрави на всички.
Малко предистория:купих колата от колега от форума преди година.От тогава до сега не съм имал някакви особени проблеми с нея.Използвам я предимно за лов и малко за каране по града.
Та сега към проблема:преди месец се запалих от късо съединение при акумулатора по моя грешка.(правих нови захвати за акумулатора и от вибрациите по черни пътища се допряха 2 метални шпилки на + и - и така...).От тогава ми се получи някакъв проблем който се изразява в следното:Колата пали трудно и като запали от ауспуха излиза дим все едно си запалил локомотив.Също така няма мощност,при най малък наклон трябва да минавам на по-ниска предавка и яко дим.Забелязах също че започна да вдига температура,но никога не съм я оставял да мине в червено.Радиатора ми е чисто нов от магазин,с антифриз в системата.
Преди 20 дни я закарах на майстор,като до сега е сменен само горивния филтър и е свален капака на ангренажа да се провери центровката.
Все си мисля че проблема не е толкова голям,за човек който разбира,но ми трябва някой който има опит с подобни коли.
Аз съм от Добринище и варианта е,да я закарам до сервиз със пътна помощ.Горе-долу разстоянието Добринище-София и Добринище-Пловдив е почти еднакво така,че няма значение в коя посока ще ми вземат парите.Въпроса е да се свърши работа че ми писна от шуро-баджанащина.
Поздрави на всички.

Коментар