Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Свий
Темата е затворена.
X
X
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Че той мотора си е от Селика, има ресурс за простотии, окачването обаче няма."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Аз като младши в играта да кажа нещо.. Като обикалях да търся тойоти, гейки и витари, ей така ми грабна окото една равка.. Хубава много, лъскава.. Оглеждам я аз качвам се, но предварително човека, който продава коли е приятел и ми каза, ако ще гледам рав-ка, по-добре да си карам комбито, щото това било лека кола..
Склонен съм да му вярвам понеже сме наистина близки и това дали ще взема нещо от него не му бе приоритет..
В последствие почетох малко теми специално за рав4 и тотално се отказах..
За кафеджийка и гъзарийка става, с големите джапанки и едно шнорхелче, примерно..
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
На РАВа му трябват и бавни,иначе съединителя ще бъде консуматив,а няма как да му се сложат.До някъде могат да бъдат заместени от автоматик.Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Защото лифтът на независимо окачване е път с много скрити мотики, които ще те праскат по челото, когато започнеш да ги настъпваш.Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнениеИ защо да не се занимавам?Защото е по-добре Самурай ли?Аз пък може да искам РАВ4 и бих отделил някакви средства за да му повиша офроуд възможностите и не само.
А дори и някак да стане (лифтът де), после ще е добре да си приготвил "някакви средства" за поддържане на така тунингованото возило в движение ...
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Как разбра че нямат грижи?Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнениеАз като гледам в чужбина си ги карат без никакви грижи с около 40-50мм лифт ... само спирачните маркучи ги пускат малко по-дълги за над 40мм.
Поредната тема в която има питане и доста обоснователни отговори от изявени и доказани членове на форума.
Да попитам аз сега. Защо питате ако няма да ползвате капацитета на форума? Информацията от 3 ръка е по достоверна явно.
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Колега аз съм начинаещ в материала и съм повдигал джип с независимо окачване с информация от интернет и форума без да знам много много какво се случва. В последствие разбрах че тези промени водят до много изменения които пречат на окачването (и някои неща около него) да работи правилно и дори може да те нарани или най-лошото. Няколко човека бяха свидетели как се откъсна кормилен накрайник на същия джип и добре че се случи в гората.
Особено в твоя случай, има много малко информация за хора които са пробвали да повдигат такъв автомобил и наистина ли ти искаш да си опитната мишка с която да разберем става ли лифт на лека кола или не?
Ако все пак ината ти наделее, ти препоръчвам това нещо да не го караш по пътищата а само в гората където ще е опасно само за теб.
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Като гледаш в чужбина как си ги карат безгрижно - бъркай се за един лифт кит на ОМЕ (Гладиатор в Пловдив продават продуктите на тази фирма), ръгай максимално големи гуми, които можеш да побереш и карай. Парите са си твои.Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнениеАз като гледам в чужбина си ги карат без никакви грижи с около 40-50мм лифт ... само спирачните маркучи ги пускат малко по-дълги за над 40мм.
Пък после кажи какво става. Може и наистина да караш без грижи.
Ние не сме неутрални!
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Колега, не съм отявлен офроудаджия...
За съвсем кротки разходки из планината ползвам Кашкая (механиката като на Х-трейл), който е практически аналог на РАВ-ката....
Обмислял съм докъде бих го натоварвал и какво може да се добави за да има положителен резултат.
Никога не ми е идвало на ума да тормозя екстремно машинката - ами тя си е паркетник като РАВ-ката...
Не ме мори просвета (20см), нито защитата на картера - на нисана картера е наврян с около 5см над долните рогове, а вместо трошливите пластмасови кори от бронята под роговете до края на моторния отсек съм сложил 1мм неръждавейка (никога не съм я удрял)...
Проблема за по-сериозен офроуд е липсата на бавни скорости - мъчил съм се по пътя (не гората) от хижата на Ком към Петрохан по едни големи камъни - просвет има, проходимост - също (при подходящ опит по рибарски пътеки
) но за да се движа равномерно трябва да съм или на 1000об/мин (никаква мощност когато ти потрябва), или на полусъединител....
Другия негатив на РАВ-ката и Кашкая е слабото задно предаване - муфата е електрическа със съединители... Да - включва когато трябва, но колко ще издържи такава крехка муфичка - не бих се хващал на бас (в книжките пише, че автоматично ще се изключи за да си почива ако позагрее)...
Особено зимата е приятно - комфортно, рови снега (особено като се изключи ESP - нисана има ABLS - Active brake limited slip - изкуствена блокировка на диференциалите чрез ползване на спирачките)... Но нищо повече от това не може да се иска..
Затова обмислям за горите да взема нещо (пък било то и евтино), което е с механично 4х4 и блокировки, и да държи на бой...
Както се казва - всяка жаба да си знае гьола - паркетника не е за тази работа... Не че не можеш да го навреш в батака... То за това много акъл не се иска, но няма да издържи много там...
Това - ако не си готов да конструираш нов автомобил де.... То и от трабанта можеш да направиш 500к.с. офроуд машина, ама $+$+$ и мноооого труд...Вече съм неактивен в този форум и не го следя.
Но съм насреща през алтернативни средства за комуникация (други форуми, телефон), ако има въпроси по обсъжданите тук теми.
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Къде ги тези обосновани отговори?Аз питам за РАВ4 ... колко с лифтнати РАВ4 ми отговориха?Само общи приказки колко са зле ... и в малко по-късен етап ще ми се предложи ВитараПървоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнениеКак разбра че нямат грижи?
Поредната тема в която има питане и доста обоснователни отговори от изявени и доказани членове на форума.
Да попитам аз сега. Защо питате ако няма да ползвате капацитета на форума? Информацията от 3 ръка е по достоверна явно.
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Като пуснат питане за космоса само космонавти ли да пишат или може и обикновени физици?"...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Не ми трябва да карам лифтнат Рав,за да видя някои очевадни непригодности за офроуд,които са ти изброени по горе.Не случайно в подписа ми има втора кола.Иначе и аз бих държал в гаража едно желязо,вместо две.Първоначално публикуван от Vangelis84 Преглед на мнениеКъде ги тези обосновани отговори?Аз питам за РАВ4 ... колко с лифтнати РАВ4 ми отговориха?Само общи приказки колко са зле ... и в малко по-късен етап ще ми се предложи Витара
Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
Враца
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Още по-гот е когато в свободно достъпен форум някой обяснява кой да му отговаря и кой - не.Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнениеКато пуснат питане за космоса само космонавти ли да пишат или може и обикновени физици?
----
А ще ви кажа на какво прилича темата. Прилича на обичайна тема от разделчето за Лада Нива.
Като се изключат някои очевидни различия (например цена, външен вид, удобство, качество на изработка и някои второстепенни технически решения) Рав4 е на практика същото, което и Нива - лека кола с условно повишена проходимост, самоносеща конструкция и независимо окачване с крайно умерени ходове. Този факт на жигулската дружина най-редовно убягва и води до най-различни гротески от рода на лифтнати рязани Ниви с блокажи отпред и отзад.
При Тойота обаче, поради по-голямото разнообразие от модели, даже и най-големите фанатици на Марката лесно увират, че Рав4 е бебевозът на жената, а за сериозни работи си има Ленд Круизър с всякакви цифрички зад името, както и по-едри машини. Ами ето на, дойде време да има и такава тема.
Честито на раздела Тойота.
Коментар
-
От: Лифтвал ли е някой РАВ4 и с колко?Колко просвет има и коя е най-ниската точка?
Рав 4ката е толквоа джип колкото С2ка, има и смарт лифтнат с огромни гуми, ама за да стане рав 4ката на джип трябва да откачиш емблемата отпред и отзад и м/у тях да поставиш самурай примерно
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Коментар