От: Защо ли бунтовниците в Либия карат Тойота ?
Под вола не теле, а цяла кравеферма търсиш
Африка винаги е била лакмус за това кое е най-здравия автомобил за даден момент. По това какви автомобили срещаш по пътищата им можеш много лесно да изчислиш най-доброто съотношение цена/качество. Чисто и просто. Няма диктатори, няма обвързване.
Ако позяпаш някой по-старичък филм или репортаж за африканските градове, села и пътна мрежа примерно до края на 70те, най-вероятно ще видиш изобилие на Пежо (малко 403, много 404 и особено 504, и тук-таме някоя 505-ца от най-първите). Както и всякакви видове техни вариации (пикапи, комбита...). Просто бяха безумно здрави машини за времето си.
След края на 70те - всичко минава на японски машини, поради естествената промяна на хранителната верига "най-здрав <> най-калпав". Няма какви други скрити или открити политически тенденции да търсиш. Просто естественият механичен подбор си казва думата.
Първоначално публикуван от elbgt
Преглед на мнение
Под вола не теле, а цяла кравеферма търсиш
Африка винаги е била лакмус за това кое е най-здравия автомобил за даден момент. По това какви автомобили срещаш по пътищата им можеш много лесно да изчислиш най-доброто съотношение цена/качество. Чисто и просто. Няма диктатори, няма обвързване.
Ако позяпаш някой по-старичък филм или репортаж за африканските градове, села и пътна мрежа примерно до края на 70те, най-вероятно ще видиш изобилие на Пежо (малко 403, много 404 и особено 504, и тук-таме някоя 505-ца от най-първите). Както и всякакви видове техни вариации (пикапи, комбита...). Просто бяха безумно здрави машини за времето си.
След края на 70те - всичко минава на японски машини, поради естествената промяна на хранителната верига "най-здрав <> най-калпав". Няма какви други скрити или открити политически тенденции да търсиш. Просто естественият механичен подбор си казва думата.
Коментар