Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дали някой знае

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Дали някой знае

    Преди седмица се запознах с някакъв мъж на около 60-65 години,който беше на гости на един от големите собственици на сервизи в Кърджали,турчин от КОНЯ(перфектен немски и разбираем английски),оказа се ,че е работил почти целия си живот в лаборатория за изследване на моторни и други масла в Германия и всякакви течности за автомобили.На въпроса ,кое е според него най-доброто масло,което е изследвал отговора беше "ФУКС"???? Дори почна да ми изброява имената от които запомних само Титан 9000-дори и не зная моторно ли е диференциално или за нещо друго.Добави също и че най -тежките машини в Германия се зареждат с такова масло-разни Коматцута,Катерпилари,дизел локомотиви,шлепови влекачи и тласкачи-срещата беше съвсем Джак-Даниелска и не мисля,че е правил скрита или явна реклама,поради което моля знаещите по въпроса да се изкажат,ако думите му са верни защо да се харчат повече пари за по-ниско качество,според него цена -качество на Фукс било супер изгодно. Благодаря Ви колеги.
    Последно редактирано от tuni; 17-05-10, 08:42. Причина: дописване

  • #2
    До: Дали някой знае

    Има такова масло и си е съвсем прилично!
    У нас не е много известно,наистина,което не е критерий,разбира се.
    Виждал съм тук-там да се продава,но не беше евтино,което си зависи от вносителя само.
    Ако ти изпадне някъде изгодно купувай смело!
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #3
      До: Дали някой знае

      Да,понеже малко се маниача с маслата все си купувам Политрон 5W40 и давам за смяна по 250 лева с филтъра за 80-тката.Ааа,като видя моя "кораб" човечето каза,че няма по-добро произведение създадено от Тойота все още и винаги е мечтал за нова 80-тка,но не успял да намери и затова кара една малка 60-тка ,която купил на 27К км.от някаква OMMA("баба"-нем.).

      Коментар


      • #4
        До: Дали някой знае

        Въпроса няма един отговор. Fuchs са известни немски масла, но най-...
        Като кой е най-якия джип... И така до следващия разговор на чашка с друг изследовател, който е работил в лаборатории с Castrol примерно.

        Конкретно за 80-тката и друг път е ставало дума. Не се втелясвай толкова какви са маслата. Аз лично не виждам смисъл от 5W40, но това си е мое мнение. Кое и да е хубаво масло 10W40 на всеки 5.000км., това е.

        Коментар


        • #5
          До: Дали някой знае

          Ауто+ са официалните вносители на Фукс,но не съм слагал такова.Това,което съм чувал е ,че е добро и толкоз.То с такова разнообразие на пазара вече трудно стана да се избира.

          Коментар


          • #6
            До: Дали някой знае

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            Въпроса няма един отговор. Fuchs са известни немски масла, но най-...
            Като кой е най-якия джип... И така до следващия разговор на чашка с друг изследовател, който е работил в лаборатории с Castrol примерно.

            Конкретно за 80-тката и друг път е ставало дума. Не се втелясвай толкова какви са маслата. Аз лично не виждам смисъл от 5W40, но това си е мое мнение. Кое и да е хубаво масло 10W40 на всеки 5.000км., това е.
            Яро,в лабораторията му са тествани ВСИЧКИ видове масла,не само Фукс,а аз се втелясвам,понеже ми идва скъпо 10ВЕ40 на 5000,предпочиотам Политрон 5ВЕ40 за 20К км(независимо,че им дават 25К.Освен това,човека каза,че Фукс били евтини масла а сега погледнах цените в България и изобщо не съм съгласен с цената им,явно политиката на прекупвача е в действие като антикризисна мярка,те и Политрона го вдигнаха с 5 лева за литър преди 3 месеца,дивашка работа.
            Последно редактирано от tuni; 17-05-10, 09:50.

            Коментар


            • #7
              До: Дали някой знае

              Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
              Яро,в лабораторията му са тествани ВСИЧКИ видове масла,не само Фукс,а аз се втелясвам,понеже ми идва скъпо 10ВЕ40 на 5000,предпочиотам Политрон 5ВЕ40 за 20К км(независимо,че им дават 25К.
              Не заради причината че 5W40 е по скъпо а защото е по-добро и аз го предпочитам и смяна след 20 000км . Марката е друга ,но това не пречи .
              По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

              Коментар


              • #8
                До: Дали някой знае

                Tuni,
                Евтиното винаги излиза скъпо след това.
                Този двигател не е Td5 (на който по книжка му дават интервали на смяна на масло на 20.000км.) а 1HD-T, който по книга е на 5.000км. Ти можеш да намериш и масло, което по предписание на маслото се сменя и на 50.000км. Важно е какво е предписанието на двигателя. Ясно е, че не е евтино, но всичко останало, освен предписанието за конректния двигател в случая е самоинициатива а не препоръчана практика.

                Коментар


                • #9
                  До: Дали някой знае

                  Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                  Не заради причината че 5W40 е по скъпо а защото е по-добро и аз го предпочитам и смяна след 20 000км . Марката е друга ,но това не пречи .
                  Аз съм далеч от мисълта да ви убеждавам къде бъркате.
                  Предписанията на производителя са повече от ясни.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Дали някой знае

                    Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                    Не заради причината че 5W40 е по скъпо а защото е по-добро и аз го предпочитам и смяна след 20 000км . Марката е друга ,но това не пречи .
                    Ама какво правите,бе хора-какви 20 000км. пробег за смяна на маслото-еле пък за дизел?!Зарежете тия рекламни трикове,че ще си съсипете добичетата!
                    И какво,като е Политрон-чудо невиждано,няма що!Нищо по-по и най в сравнение с много други марки!Само дето от няколко години водят неистова рекламна кампания...
                    И,ако иде реч за дизел специално пробега е без голямо значение дали е минерално,или е пълна синтетика маслото- всички се скапват сравнително еднакво бързо.
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Дали някой знае

                      Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                      Не заради причината че 5W40 е по скъпо а защото е по-добро и аз го предпочитам и смяна след 20 000км . Марката е друга ,но това не пречи .

                      Да бе смяна на масло след 20.000км по добре не дей представям си какво излиза от пробката сигурно е на водица и черно като катран .
                      [B]Mercedes Benz w123 [/B]
                      [B]Ford Escort xr3 [/B]
                      [B]Aro 10 [/B]
                      Плачи! Там близо край град София
                      стърчи, аз видях, черно бесило,
                      и твой един син, Българийо,
                      виси на него със страшна сила.
                      0896042536

                      Коментар


                      • #12
                        До: Дали някой знае

                        Първоначално публикуван от Ivan_Botevgrad Преглед на мнение
                        Да бе смяна на масло след 20.000км по добре не дей представям си какво излиза от пробката сигурно е на водица и черно като катран .
                        Сега ми предстои смяната така че ако искаш може да заповядаш да видиш след 20000 км какво представлява маслото . А конкретно за моя авт сервизното обслужване е през 20 000 км с масло 5W30 . Че е черно е ама веднага след 200 км . За тези 20 000 км разхода е една трета от горна до долна точка на нивото . Забравих да уточня че автомобила е на 38 000 км от които 19 000 е в мои ръце и аз му направих първото сервизно обслужване .
                        По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Дали някой знае

                          Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                          Сега ми предстои смяната така че ако искаш може да заповядаш да видиш след 20000 км какво представлява маслото . А конкретно за моя авт сервизното обслужване е през 20 000 км с масло 5W30 . Че е черно е ама веднага след 200 км . За тези 20 000 км разхода е една трета от горна до долна точка на нивото . Забравих да уточня че автомобила е на 38 000 км от които 19 000 е в мои ръце и аз му направих първото сервизно обслужване .
                          От няколко години производителите и вносителите на возила подеха един след друг тази рекламна кампания за удължен пробег м/у смяната на масла и филтри.Как става това,като няма революция при маслата,а двигателите стават все по-форсирани и натоварени?
                          Ама всеки да решава за себе си на какво да вярва и какво да прави.
                          Или да не прави.
                          Не,че нов двигател няма да изкара без проблем 200-300х. км. без да стигне до основен ремонт,докато трае гаранционния срок,което е и целта,но после...?А,и ми е много любопитно как ли изглежда въздушния филтър след 20 000км.?
                          много автомати-слаби резултати!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Дали някой знае

                            Ще имам снимки след смяната ! Ще запазя и проба от масло .Ако някой прояви интерес изпращам . Единственото притеснение е за масления филтър колко добре си върши работа защото понякога когато не се смяна маслото е добре поне да се смени фълтъра . При камионите сервизните обслужвания са дори и на много повече километри ама на колко незнам .
                            По Ясенски : Истинският МОДЕРАТОР (полицай ) винаги може да намери нарушение.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Дали някой знае

                              Първоначално публикуван от alexalex69 Преглед на мнение
                              Ще имам снимки след смяната ! Ще запазя и проба от масло .Ако някой прояви интерес изпращам . Единственото притеснение е за масления филтър колко добре си върши работа защото понякога когато не се смяна маслото е добре поне да се смени фълтъра . При камионите сервизните обслужвания са дори и на много повече километри ама на колко незнам .
                              При камионите е съвсем друга бира и не може да се прави сравнение-моторите са доста по-нискооборотни...един ТИР се кара основно с 1500об./мин някъде,и филтрите са съответно оразмерени.Ако съм запомнил правилно смяната при тях е 40-80х.км.
                              Както и да е-казах само моето лично мнение,което не твърдя,че е вярно,и с което не искам да ангажирам никой!
                              много автомати-слаби резултати!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X