Здравейте колеги!Накратко,не бях карал колата/4рънър 2L-T мотор/повече от месец.Качвам се паля и като поработи като дадох леко газ ужас
кълбета чер ама много чер дим.Като тръгнах ту се изчиства ту пак пуши/много/,особенно като минавам на по голяма предавка
Колата си я кътам щот ма кефи,иначе казано редовна смяна на консумативи и то качествени/новата си кола не жаля тъй както "Баба Яга"/ и сега съм болен
.Нафта от Лукойл, друга квалитетна бензиностанция няма в наше град.Филтри и масло сменени преди 1200км.Къде може да е проблема?Знам че има теми за черния дим но просто при мен се появи по този особен начин.Благодаря!
кълбета чер ама много чер дим.Като тръгнах ту се изчиства ту пак пуши/много/,особенно като минавам на по голяма предавкаКолата си я кътам щот ма кефи,иначе казано редовна смяна на консумативи и то качествени/новата си кола не жаля тъй както "Баба Яга"/ и сега съм болен
.Нафта от Лукойл, друга квалитетна бензиностанция няма в наше град.Филтри и масло сменени преди 1200км.Къде може да е проблема?Знам че има теми за черния дим но просто при мен се появи по този особен начин.Благодаря!
И друг път съм я оставял да стои продължително време но не съм имал подобна изненада


/,тя и сега предполагам ще върви ама нямам време да я разтрия.Турбото може ли да се скапе така подло от един престой не ми се вярва ама нейсе?Има малко масълце в смукателната система ама по думи на колеги и техници за този мотор май е нормално щот тръбата на отдушника влиза в тях.За бутане на масло мисля че е нормално 400-500гр. от смяна до смяна.Може нещо да е заяло обаче в момента нямам никакво време да проверявам,лошо Седларов лошо.Като се освободя ще я поразхвърлям малко щото искам да монтирам един колер от Мицубиши.По принцип казват че при правилна експлоатация турбото имало живот колкото мотора, ама не познавам предишния собственик да твърдя че е поддържал колата като мен.
Коментар