До: Какво ограничава хода на окачването
Пружините ще ги смениш. Откачи панхарда и кормилната, в краен случай разхлаби и гайката на "шиша".
Но, за да си отговориш на този въпрос: Какво ограничава хода на окачването , трябва да процедираш по следния начин:
Разкачаш всичко и оставяш само носачите. Пускаш целия мост надолу, после едната и другата страна и гледаш. После, закачаш кардана и пак гледаш. После, един по един всички останали компоненти и пак гледаш. Така, като навържеш всичко по окачването, ще разбереш.
Пружините ще ги смениш. Откачи панхарда и кормилната, в краен случай разхлаби и гайката на "шиша".
Но, за да си отговориш на този въпрос: Какво ограничава хода на окачването , трябва да процедираш по следния начин:
Разкачаш всичко и оставяш само носачите. Пускаш целия мост надолу, после едната и другата страна и гледаш. После, закачаш кардана и пак гледаш. После, един по един всички останали компоненти и пак гледаш. Така, като навържеш всичко по окачването, ще разбереш.
, за мен е малко неиследвано. И във форума няма много по въпроса. Иначе, навсякъде има кълчене с 3, 4 и 5-линк. Там горе-долу е ясно. Смятам, че тая конструкция има някои предимства пред 5-линк-а и не случайно всички производители я прилагат отпред. С изключение на Джип, където пък, май единственно съществува ефекта "шими". Дали няма нещо общо? Но, тия дни ще качвам на крика един с "Ге" носачи, за смяна на окачването и обещавам сериозно да го разнищя въпроса
.
. Наскоро сменях задни пружини на 4 Рънър. Там е другото масово - 5-линк. И там докато не откачих панхарда, не можах да извадя пружината. Май само на Ровърите и Витарките положението е по добре, щото няма панхард, а някои нямат и стабилизатор.
Коментар