Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

    Вчера се оказа,че е доста трудно да си купиш филтър за масло за точно тази автоматична кутия.Търсих къде ли не,даже в Джемини нямат и не се ангажират с поръчки.
    Естествено в Тиксим предлагат (с поръчка) на цена 257лв.,което излиза двойно по-скъпо от маслото,което е възможно да се смени.Това се чуда нормално ли е?
    Ако някой има идея от къде да взема,моля пишете,ако не отивам да се набутвам в Тиксим.
    ТЛК 80 4,2ТД-95г

  • #2
    До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

    В ТМ-ауто пита ли?
    0899 шест5313нула
    За всекиго по нещо

    Коментар


    • #3
      До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

      Обади се на Пламен.

      Коментар


      • #4
        До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

        Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
        Вчера се оказа,че е доста трудно да си купиш филтър за масло за точно тази автоматична кутия.Търсих къде ли не,даже в Джемини нямат и не се ангажират с поръчки.
        Естествено в Тиксим предлагат (с поръчка) на цена 257лв.,което излиза двойно по-скъпо от маслото,което е възможно да се смени.Това се чуда нормално ли е?
        Ако някой има идея от къде да взема,моля пишете,ако не отивам да се набутвам в Тиксим.
        Вземи си го промий филтъра и налей 6 литра Дексрон 2 или 3 и работата ти заспива.Това го дават като нормална експлоатация за тази кутия.Ако точиш и маслото от турбината-трябва и да и налееш после количеството,което си източил.Аз цялото масло не съм сменял още но два пъти за 4 години изливам и слагам по 6 литра,което при този кютук кутия едва ли е необходимо.Според всички собственици и мнения доста трудно можеш да я строшиш.Все пак това е най-популярния модел на автомат при джиповете -полва се и на 100 и на 105,има го и ма някои 70-ки.Виж Пламен и Венци предлагат стряхотен кит за ъпгрейд от Австралия на скоростите-мисля определено,че си струва.

        Коментар


        • #5
          До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

          offtopic:

          Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
          ...Виж Пламен и Венци предлагат стряхотен кит за ъпгрейд от Австралия на скоростите-мисля определено,че си струва.
          Който се колебае, може да заповяда за кръгче.

          Коментар


          • #6
            До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

            Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
            offtopic:



            Който се колебае, може да заповяда за кръгче.
            Ей още криеш,казвай коя е.

            А аз съм първия за кръгче,не че искам убеждаване ама да разбера за какво става въпрос.

            А иначе филтъра се намери .
            Но имах друг проблем тези дни,с превключването на степените на автомата който днес реших,но ще го опиша малко по-късно или утре сутрин.
            Много е интересно.
            ТЛК 80 4,2ТД-95г

            Коментар


            • #7
              До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

              Ти я видя коя е като се видим пак, ще караш.
              Пиши за автомата.
              Стойката за гумата е при Пламен.

              Коментар


              • #8
                До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

                Случката с автомата е следната-постепенно започна по-трудно да сменя предавките във възходящ ред,трябваше да дадеш почти пълна газ и след това да я върнеш и да подаваш много плавно газ за да задържи на втора и нагоре.При подаване рязко газ сваляше една,а в повечето случаи две степени надолу,все едно си натиснал спирачка.Много трудно успявах да поддържам на 4 степен.
                Поради съвсем наскоро сменено масло почнах да търся причината в него,реших да го сменям,мислех че е некачествено,но след обстоен преглед на механичната част,която движи рейката за регулиране подаването на гориво от ГНП установих-разхлабена гайка на рейката,която в последствие излиза от шлиците и при подаване на газ приплъзва около оста,но я върти макар и не колкото трябва.А отгоре на оста е разположено електрическо управление за смяната на предавките,което при разхлабването на гайката на рейката вече не е в синхрон и се получават гореописаните аномалии.След регулировката кутията заработи нормално,ама преди това вече мислех че ще трябва да се ремонтира.
                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                Коментар


                • #9
                  До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

                  Първоначално публикуван от Красимир Начев Преглед на мнение
                  Случката с автомата е следната-постепенно започна по-трудно да сменя предавките във възходящ ред,трябваше да дадеш почти пълна газ и след това да я върнеш и да подаваш много плавно газ за да задържи на втора и нагоре.При подаване рязко газ сваляше една,а в повечето случаи две степени надолу,все едно си натиснал спирачка.Много трудно успявах да поддържам на 4 степен.
                  Поради съвсем наскоро сменено масло почнах да търся причината в него,реших да го сменям,мислех че е некачествено,но след обстоен преглед на механичната част,която движи рейката за регулиране подаването на гориво от ГНП установих-разхлабена гайка на рейката,която в последствие излиза от шлиците и при подаване на газ приплъзва около оста,но я върти макар и не колкото трябва.А отгоре на оста е разположено електрическо управление за смяната на предавките,което при разхлабването на гайката на рейката вече не е в синхрон и се получават гореописаните аномалии.След регулировката кутията заработи нормално,ама преди това вече мислех че ще трябва да се ремонтира.
                  Колега,хайде да ми "светнеш" малко лампата,че нещо не разбрах.Доколкото ми е известно от ГНП-то има едно жило,което отива към скоростите-жилото на "кик-даун"-а,което при "смачкване"на педала за газ превключва степен надолу.Къде е това електрическо управление и има ли разлика в кутиите от една и съща формула A442F?Има ли вероятност да са различни управленията им в зависимост от годината на производство?На моята ГНП единствено датчика на филтъра е електрически,както и извода за оборотомера(тахометъра)-"кик-дауна" си е куплирано жило на рейката с това от педала за газ.На оригиналните жила има червен пластмасов ограничител за реглаж на "кика".Моля за информация.Ааа,още един извод има от кутията към стартер-елмотора-който не разрешава запалването при положения различни от "P" and "N" на скоростния лост.Другите 3 големи тефлонови куплунги(3 на брой намиращи се на "върха" на кутията са за управлението на електромагнитните клапани и командите от ECU-тата на кутията ,темпомата и мотора.
                  Последно редактирано от tuni; 15-04-10, 08:47. Причина: дописване

                  Коментар


                  • #10
                    До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

                    Tuni, коя година е твоята? След края на 1993г. има разлики. На Краси е с разликите.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

                      Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                      Tuni, коя година е твоята? След края на 1993г. има разлики. На Краси е с разликите.
                      аха,'92 е,затова са разликите явно.Това означава,че има соленоид вместо тротъл кабел,мдаа,доста по-елегантно,просто в моя град има само една 80-тка и нямам база за сравнение,има и една 100 ца,но е някъде в окръга и не мога да я "погледна"изотдолу и вътре,че рядко е появява.
                      Последно редактирано от tuni; 15-04-10, 08:56. Причина: дописване

                      Коментар


                      • #12
                        До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

                        Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                        Колега,хайде да ми "светнеш" малко лампата,че нещо не разбрах.Доколкото ми е известно от ГНП-то има едно жило,което отива към скоростите-жилото на "кик-даун"-а,което при "смачкване"на педала за газ превключва степен надолу.Къде е това електрическо управление и има ли разлика в кутиите от една и съща формула A442F?Има ли вероятност да са различни управленията им в зависимост от годината на производство?На моята ГНП единствено датчика на филтъра е електрически,както и извода за оборотомера(тахометъра)-"кик-дауна" си е куплирано жило на рейката с това от педала за газ.На оригиналните жила има червен пластмасов ограничител за реглаж на "кика".Моля за информация.Ааа,още един извод има от кутията към стартер-елмотора-който не разрешава запалването при положения различни от "P" and "N" на скоростния лост.
                        Жилото си е жило,проследи точно как се подава газ,тоест как действа системата от жилото на газ и щанги и стигаш до рамо което върти ос в
                        ГНП-то,точно над нея е въпросния уред.
                        А дали има разлика в управлението не мога да кажа,не съм чак толкова запознат.
                        До довечера мога да пусна снимки.
                        ТЛК 80 4,2ТД-95г

                        Коментар


                        • #13
                          До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Ти я видя коя е като се видим пак, ще караш.
                          Пиши за автомата.
                          Стойката за гумата е при Пламен.
                          Айде бре Яро,ще умрем от любопитство-представи новата колица в раздела при Тойотите,но едно съм сигурен-80-ка е и е 1HD-T...прав ли съм?
                          0899 шест5313нула
                          За всекиго по нещо

                          Коментар


                          • #14
                            До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

                            Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                            Айде бре Яро,ще умрем от любопитство-представи новата колица в раздела при Тойотите,но едно съм сигурен-80-ка е и е 1HD-T...прав ли съм?
                            Не 70-ка с 2,4 е
                            Нали му знаем мечтата,не на едно място я е споменавал.
                            ТЛК 80 4,2ТД-95г

                            Коментар


                            • #15
                              До: Маслен филтър за автоматик А 442F на ТЛК 80

                              offtopic:

                              Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                              Айде бре Яро,ще умрем от любопитство-представи новата колица в раздела при Тойотите,но едно съм сигурен-80-ка е и е 1HD-T...прав ли съм?
                              Sonda, за да задоволя любопитството ти ето една снимка на 80-тката. Да, 1HD-T и още много, но ще пиша по-нататък като ми дойде музата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X