Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2LT или 22R(E); LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    От: 22-RE

    Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
    Моля за повече полезна информация и по-малко фенски възгласи.
    Извинявам се ,но не съм знаел,че във форума на Тойота,не трябва да споделям възторга си от любимата марка.
    Малко преди това обаче съм дал,абсолютно суха информация за моята 73ка.
    Може би тук е и мястото да ти благодаря за полезната информация,която получих от теб, когато бях пред дилема 22РЕ или 2ЛТ.
    Последно редактирано от genadi.tsvetkov; 01-10-10, 18:57.
    Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
    Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
    Враца

    Коментар


    • #62
      От: 22-RE

      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1120464.jpg
Прегледи:1
Размер:431.1 КБ
ID:5213442За това говорех.Има и по дълбоко, но не е хванато на снимките.Това газене на вода ,без гаснене на мотора се дължи на много доброто уплътняване на всички детайли по високото напрежение(бубина,делко,лули и т.н.).Иначе вече два пъти виждам скапано динамо от дълбоко газене,но това ходи и по дизела.
      Последно редактирано от genadi.tsvetkov; 02-10-10, 19:56. Причина: граматика
      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
      Враца

      Коментар


      • #63
        От: 22-RE

        Когато приводнихме наща ТОЙОТА на едно Гръцко състезание в Орестиада мисля че беше 2005 или 2006 таблото беше под водата. Съответно колата огесна ноооо за малко издухахме цилиндрите и газ.Малко светеха лампите по таблото но нищо повече изсъхна и всичко се оправи.Нямям думи за тоя мотор,на едно състезание в бистрица пък го карахме без вода около 17 км.На пълната газ.Спряхме защото миризмата на кипящо масло е много неприятна,не че нямаше да изкара още 2 обоколки около1.7км.Сменихме му само гарнитурата и пак газ, колата я тотализирахме във Варна но двигателят го кара Дилков до ден днешен и няма проблеми.Железен двигател,нямам думи.
        ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

        Коментар


        • #64
          От: 22-RE

          Забравих да кажа че мотора беше 22R-E.
          ТЛК FJ40,FJ55,FJ70,FJ73-4.2 1-hz+TURBO Удоволствието да караш TOYOTA.

          Коментар


          • #65
            От: 22-RE

            Първоначално публикуван от flex Преглед на мнение
            Забравих да кажа че мотора беше 22R-E.
            Евала ти праим...добри тестове..най-добрите!!
            0899 шест5313нула
            За всекиго по нещо

            Коментар


            • #66
              От: Въпрос относно Land Cruiser 70

              тази на снимките (катастрофиралата) няма как да е с 1KZ-Т, понеже е стария фейс...
              Аз с моята 2LT съм развивал 140кмч за малко и на спускане... Доколкото знам, бензиновата може да поддържа 140, но едва ли препоръчително...
              Реалният разход е както беше писал колегата по-горе 9-12л/100 за дизеловата (2LT)...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #67
                От: Въпрос относно Land Cruiser 70

                И аз да се включа с разхода. На 330 000 км. е мойта LJ-73. Разход от 9 до 14 на 100. 2LT ми е мотора. Скорост от 90 до 110 нормална. Веднъж дигнах 135 но жена ми се събуди и спрях с експеримента. Беше на спускането след Вакарел...
                LJ73, 2L-T, BFG-MT 32-11.5-15, Superwinch OX-24V,фланци 30 мм, ЕТ-10,Окачване без произход.
                E23,E36,E46,E39,E61.

                Коментар


                • #68
                  От: Въпрос относно Land Cruiser 70

                  Мойто магаре вдига и поддържа 140 . И това е единствената разлика от преди куулера и сега .
                  TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

                  Коментар


                  • #69
                    От: 22-RE

                    а карбураторната версия 22р има ли някаква драстична разлика в поведението ?
                    2012 GL350 Bluetec & 2012 Audi A6 Quattro 3.0T & 2013 Audi S6 Quattro 4.0 Biturbo
                    ex-Toyota Land Cruiser FZJ-80 Triple Locked 4.5EFI 1FZ-FE petrol/lpg

                    Коментар


                    • #70
                      От: 2LT или 22R(E); LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                      Mоята е с 22R-E, но от колеги в форума знам,че карбуратора е с по-добър въртящ момент в ниските обороти,което е + при слагане на по-големи гуми,но като цяло е с по-ниска мощност.
                      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
                      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
                      Враца

                      Коментар


                      • #71
                        От: 2LT или 22R(E); LJ-70 2.4td или RJ70 2.4 бензин

                        Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
                        Mоята е с 22R-E, но от колеги в форума знам,че карбуратора е с по-добър въртящ момент в ниските обороти,което е + при слагане на по-големи гуми,но като цяло е с по-ниска мощност.
                        Това е така. По спомен 2.700 срещу 3.400 оборота, но за 22R-E има не малко китове, които свалят момента надолу и вдигат мощността нагоре. Дал съм линкове по-нагоре в пост #16

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X