Обява

Свий
Няма добавени обяви.

T-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • T-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

    Доста търсих из форумите как да изгася лампичката за смяна на ангренажния ремък - t-belt на моята Toyota Land Cruiser 90 , 3.0TD( KZJ90 ) 1997 год. Начина по който това става се отнася най-вероятно и за доста от по-старите модели на Toyota. Моята лампичка угасна. Надявам се след стотина хил. км. да светне отново.
    Прикачени файлове

  • #2
    До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

    Споделям, че лампата за смяна на ремъка ми я изгасиха за 10 лв в сервиза на Toyota. Не местиха никакъв винт, само включиха лаптопа към колата и чрез софта свършиха работа. Мисля си, че това е начина, а не да разглобите цялото табло.
    Колата е Toyota Land Cruiser KDJ90, 2002г
    LZ1AIV

    Коментар


    • #3
      До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

      Говорите си за различни коли!
      На колегата автор на темата одометъра е механичен, а на 2002г е електронен с дисплей, тогава не се занулява през тестера а чрез комбинация с бутона на одометъра.
      "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

      Коментар


      • #4
        До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

        Как се изгася лампичката могат да ви кажат от ТМ съдейки по рамата и ако трябва да се сваля таблото, това е начина. Първо проверих там и след това го направих. Най-вероятно се отнася за по-старите механични одомери. ( ако одомер е прибора, който отчита определени километри за някакво обслужване)

        Коментар


        • #5
          До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

          Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
          Говорите си за различни коли!
          На колегата автор на темата одометъра е механичен, а на 2002г е електронен с дисплей, тогава не се занулява през тестера а чрез комбинация с бутона на одометъра.
          И каква е тази комбинация?
          T-belt-не беше ли вода в горивният филтър?
          OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

          Коментар


          • #6
            До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

            Тiming belt (replacement) или t-belt най-вероятно означава "време за смяна на ремъка", но не би било зле да знаем кога да сменим ремъка и без този сигнал.

            Коментар


            • #7
              До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

              Колега Т-белта е на ангренажния ремък датчика-свързан е с километража и на определените ресурсни километри на ремъка почва да свети.Зануляването при по-старите модели е елементарно.Има гумена тапичка на таблото над спидометъра(километража)-вади се и с дълга и тънка отвертка или някаква права тел се натиска котактчето на таблото.Затваряш после отвора с гумената тапичка и-готово.

              Коментар


              • #8
                До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

                Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                Колега Т-белта е на ангренажния ремък датчика-свързан е с километража и на определените ресурсни километри на ремъка почва да свети.Зануляването при по-старите модели е елементарно.Има гумена тапичка на таблото над спидометъра(километража)-вади се и с дълга и тънка отвертка или някаква права тел се натиска котактчето на таблото.Затваряш после отвора с гумената тапичка и-готово.
                Аз питам за по новите модели.И какви са тия капчици на самата лампа,няма логика за ангранежен ремък.Тогава коя е лампата за вода във филтъра?
                ето и още,но за новият модел не намерих нищо от къде се ресетва





                Последно редактирано от Marin Stoyanov; 19-03-10, 08:52.
                OFFROAD CLUB STARA ZAGORA

                Коментар


                • #9
                  До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

                  Такава лампа съм виждал при 70-ките, а имам 90-ка 1998 - 1KZ te . но досега не знаех,че има такава и на мойта, ремъка го смених преди 3000 км .
                  При мен всичко е точно, както на снимките, темата е интересна.
                  Life is too short to drive dull cars!

                  Fight global warming !
                  ... turn on your A/С !

                  Коментар


                  • #10
                    До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

                    При 70-те индикацията за вода във филтъра е "filter",а за ангр. ремък-"t-belt".За последния си мислех,че има датчик,който е близо до ремъка,и ако се разхлаби,и започне да вибрира го задейства,ама не би-нищо такова няма-просто се отчитат изминати километри,и след 100 000км. светва.Ама,като ремъка не е оригинален в около 95% от случаите....?Аз съм с "Гейтс",и на 40 000км. ще го сменя-живот и здраве да е,и тВа да е проблемът!
                    много автомати-слаби резултати!

                    Коментар


                    • #11
                      До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

                      Преди време на моята LJ70 ми светна лампата t-belt и ми загаси двигателя. Датчик на ремъка нямах и най гадното бе че след ровичкане в инсталацията нищо не открих на както загадъчно светна така и загасна сама и двигателя запали. Така карах след това година и половина без проблем.
                      Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                      Дий Снайдер

                      Коментар


                      • #12
                        До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

                        Първоначално публикуван от MARINHAKER Преглед на мнение
                        Аз питам за по новите модели.И какви са тия капчици на самата лампа,няма логика за ангранежен ремък.Тогава коя е лампата за вода във филтъра?
                        ето и още,но за новият модел не намерих нищо от къде се ресетва





                        Като гледам това табло има почти същата схема като на ТЛК-80.

                        Коментар


                        • #13
                          До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

                          ТЛК 90, 1kz-te, 1998г. От Тойота ми казаха, че изгасянето на t-belt на доста модели, които са по-стари става само чрез сваляне на таблото и отнема около 1,5 часа работа. Лампичката светва след около 100 000 км и процедурата се повтаря. Моят ремък също е Гейтс и мисля да го сменя след 60000, но след още 40000 лампата ще светне. Дали да не допусна, че Гейтс не са по-лоши от оригиналните ремъци?

                          Коментар


                          • #14
                            До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

                            Първоначално публикуван от nedevp Преглед на мнение
                            ТЛК 90, 1kz-te, 1998г. От Тойота ми казаха, че изгасянето на t-belt на доста модели, които са по-стари става само чрез сваляне на таблото и отнема около 1,5 часа работа. Лампичката светва след около 100 000 км и процедурата се повтаря. Моят ремък също е Гейтс и мисля да го сменя след 60000, но след още 40000 лампата ще светне. Дали да не допусна, че Гейтс не са по-лоши от оригиналните ремъци?
                            Мнението ми е,че "Гейтс" са с прилично качество ремъци,но е рисковано да се допуска,че са с качества на оригиналните.А,и страх лозе пази...
                            Пък кой да каже точно,освен някой,който е изминал 100 000км. с "Гейтс"...или не е успял...
                            Рискът от експерименти е много скъп,ама всеки да си решава...

                            П.П. По питането съм любопитен какво казват от "Гейтс",като препоръчителен пробег на продукцията си?Който е на "ти" с нет-а да се порови,и да каже...
                            много автомати-слаби резултати!

                            Коментар


                            • #15
                              До: t-belt лампа reset изгасяне на ТЛК 90 и доста други по-стари

                              При правилна експоатация що да не си мине км.Важното е ангренажния капак да се затваря плътно.Да няма омасляване от семерингите .В края на краищата караш не караш веднъж на 5 години трябва да го смениш. И никой не сподели как точно се занулява на 90сятка с д4д мотора. Интересно че на д4д на ремака му дават 100 000 мили пробег.
                              Последно редактирано от meha1971; 26-03-10, 20:33. Причина: допълване
                              ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X