Днес изкарах 70-ката след едногодишен престой в гаража. Интересното е, че запали от раз: )
Та след 2 кръгчета из квартала(с доста черни пътища) ми направи впечатление, че седалките и изобщо позицията на шофьора е изключително неудобна. В сравнение с 80-та серия се чувствам като наказан. А съм доста дребен - 1.70 и 70-на кила.
Седалката хем не е достатъчно голяма, хем е ниско от пода, хем е твърда и из дупките ми се разказва играта на г*за. Дайте някакъв акъл, с какво да сменя този уред за мъчения, щото така колата е неизползваема за мен.
Иначе салонът ми е оригинален Тойота от текстил, като регулировката е само напред/назад и наклона на облегалката. Спомням си, че Паджерото имаше седалки с 'окачване', ама дали може да се пригоди? Или пък от друга 70-ка да има седалки с тази екстра?
А джипката е RJ70 92 година къса база на пружини 2.4 бензин с 'квадратните' фарове.
Та след 2 кръгчета из квартала(с доста черни пътища) ми направи впечатление, че седалките и изобщо позицията на шофьора е изключително неудобна. В сравнение с 80-та серия се чувствам като наказан. А съм доста дребен - 1.70 и 70-на кила.
Седалката хем не е достатъчно голяма, хем е ниско от пода, хем е твърда и из дупките ми се разказва играта на г*за. Дайте някакъв акъл, с какво да сменя този уред за мъчения, щото така колата е неизползваема за мен.
Иначе салонът ми е оригинален Тойота от текстил, като регулировката е само напред/назад и наклона на облегалката. Спомням си, че Паджерото имаше седалки с 'окачване', ама дали може да се пригоди? Или пък от друга 70-ка да има седалки с тази екстра?
А джипката е RJ70 92 година къса база на пружини 2.4 бензин с 'квадратните' фарове.
Коментар