Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V

    Първоначално публикуван от sbk Преглед на мнение
    Здравейте колеги,виждам че темата ми е била полезна,ето снимка на мотора,най-вероятно е сменян,по талон е 01.02.1992. и е със старата решетка отпред.От малък град съм и нямам много доверие на нашите майстори,затова си я поддържам сам елементарните неща разбира се,така че много ще се радвам да ми кажете как да си гледам правилно джипката.
    На първо време имам проблем централния диф.от известно време не му светва лампата и той не сработва..релето цъка но дотам.Знам че е с електрическо моторче и датчици и най вероятно някой кабел се е извадил или прекъснал,но преди да погледна и да се чудя някой може вече да го е правил и да знае отговора.
    И другото нещо е от къде да си купя тампони за двигателя.
    Ще съм ви благодарен за съветите.
    само да допълня че е ръчна кутия с копчета за центр.диф. и преден и задем мост.
    Тази твоята джипка,колега е доста "пипана".Половината окабелявания са ти пипани.Аз също съм имал подобни проблеми с моята.Ингилиза за да не даде 80 паунда за соленоида-включвателя на стартера 12/24 Волта беше направил чудо от 2 релета,които донякъде "заместваха' нещата.Щом ти "цъка" би трябвало да работи,това си е актуатора,това,че не свети не означава,че не работи блокажа.Можеш да разбереш веднага като се опиташ да завиваш управлението"тежи" ако бачка блокажа.Наи добре се усеща и на "свободна"-няма никаква инерция колата.За централен диф говоря.Другите(на преден и заден диф)актуатори(моторчета) не се чуват.
    Последно редактирано от tuni; 03-03-10, 12:41. Причина: дописване и правопис.

    Коментар


    • #17
      До: Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V

      Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
      Какво правите бре хора с тия 80-ки.....легендарно здрави зверове са...то не са скорости..наскоро двигател гръмнал....какво става?
      'Ми.... на,като "кацнат" в България и им почват номерата,прокълната държава се оказа,но.... честит 3 март на всички.

      Коментар


      • #18
        До: Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V

        ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ !!!
        Проблема с дифа се оказа че на един датчик даже незнам какъв е му се е счупило едното краче и буксата виси само на едно утре ще потърся и ще го сменя надявам се да има.намира се отгоре на кутията в задния край./газих едни големи преспи и сигурно се е набило със сняг/
        Някой ще помогне ли за тампони на двигателия или да поръчвам в TOYOTA Германия,там със сигурност няма да са много евтини но поне ще са истински./влача 2тона товар по пресечена местност понякога/
        И искам да ми кажете относно сферите на предния мост,изискват ли някакво по особено внимание,семерингите на колко ги дават да се сменят и как се обслужват изобщо.
        Ще бъда благодарен за всеки съвет,джипа е железен наистина и не съм имал проблеми,ама все нещо трябва да му се износва или да се сервизира,наистина такова превозно средство не съм подозирал че има и евала на дребните японци че са успели да го създадат.
        Очаквам вашите съвети.

        Коментар


        • #19
          До: Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V

          Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
          'Ми.... на,като "кацнат" в България и им почват номерата,прокълната държава се оказа,но.... честит 3 март на всички.
          Аз моята я купих от Плевен,преди 3 месеца смених двигател.Причината-счупен сегмент и част от бутало на 2-ри цилиндър,следствие от това достатъчно износване на част от цилиндъра с дълбочина между 2-3мм.,неподлежащ на ремонт за следващ размер бутала.
          При напълно разглобяване се вижда,че коляновия вал е шлайфан на 1-ви размер (основни и биелни) и то тук в България,установено от надписите по вала.Основните и биелни лагери в изключително лошо състояние.Всички гарнитури омазани яко със силикон,явно са слагали старите гарнитури
          Автомобила от както е моя собственост е поддържан,не е прегряван,сменяни са масла и филтри навреме.

          Та страната ни не е прокълната,ами много мизерници,иначе много добри автомобили,особено ако не са пипали някои "майстори".

          Сега съм пред дилема дали да купувам цилиндров блок и да събера един нов мотор или да пускам останалите здрави части за продаване,които хич не са малко.
          ТЛК 80 4,2ТД-95г

          Коментар


          • #20
            До: Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V

            Първоначално публикуван от sbk Преглед на мнение
            ЧЕСТИТ ПРАЗНИК НА ВСИЧКИ !!!

            И искам да ми кажете относно сферите на предния мост,изискват ли някакво по особено внимание,семерингите на колко ги дават да се сменят и как се обслужват изобщо.
            Ще бъда благодарен за всеки съвет,джипа е железен наистина и не съм имал проблеми,ама все нещо трябва да му се износва или да се сервизира,наистина такова превозно средство не съм подозирал че има и евала на дребните японци че са успели да го създадат.
            Очаквам вашите съвети.
            първо виж до каква степен сферите ти са омазани с "говнолин" (смес от грес,масло и пръст....) ,ако са много сухи,пак е подозрително и е добре да се проверят
            лично мое мнение(приложено и на 80-ките на мои приятели) е ,че най-добрият вариянт е пълна профилактика на предния мост(изключение дифа!) има си ремонтни комплекти със всичко в тях,лагери за главините,всички гарнитурки, "кинг пин" лагери и вътрешните семеринги на сферите,които са главния виновник в повечето случеи на теч. цялата операция отнема ден с добро почистване и старание. Провери си и отдушника на предния мост,ако е запушен парите от нагрятото масло напъват и бутат трансмисионно масло от дифа към сферите,там се смесва с греста за каретата и става супер "бозичка" началото на отдушника е малък щуцер със сачма и пружинка,която 99% е сдала багажа! следва разпробиването и отстраняването и . после слагаш по дълго маркуче някъде в коша на двигателя,набиваш му едно най обикновенно бензиново филтърче и си готов.
            това най общо ,има и много още какво да се изкоментира,ама ще станат пак едни длги ферманиии.... Наглеждайте си колите и им се радвайте дълго.
            със здраве
            TЛК 80-4.2ТД
            ТЛК 73-2.4ТД
            ...................

            Коментар


            • #21
              До: Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V

              И един въпрос от мен към знаещите: По колко Ah трябва да са акумулаторите, че моите и двата са различни? Единият е 100 Ah, но другия е по-малък( на габарити),без лепенки по него и не се знае- взема да издиша и трябва да го сменям.

              Коментар


              • #22
                До: Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V

                Първоначално публикуван от ivu_1 Преглед на мнение
                И един въпрос от мен към знаещите: По колко Ah трябва да са акумулаторите, че моите и двата са различни? Единият е 100 Ah, но другия е по-малък( на габарити),без лепенки по него и не се знае- взема да издиша и трябва да го сменям.
                Навсякъде в гаранционните карти на батериите е написано-когато автомобила ползва 2 бр. трябва да са с еднакъв капацитет и по възможност на една "възраст".В противен случай едната черпи повече или по-малко ток на заряд,или се товари повече или по-малко при "старт",което води до нередовна работа на алтернатора и стартера както и до бързото "каталясване" на по-малкия капацитет батерия.Това е от личен опит с Нисан Патрул К 160,4.2ТД-24В.При 80-тката е също задължително условие акумулаторите да са еднакви-на 1HD-T паленето е на 24 а заряда е паралелен на двете батерии по +12В.Нормално за дизела е 75-77 А/ч,но колкото по-големи-по-добре-88А/ч напр..Алтернатора е достатъчно мощен да ги "крепи" а и по принцип "големия" мотор е с директно впръскване и до милион километри пали много леко(ако всичко му е в час).
                Последно редактирано от tuni; 04-03-10, 17:26. Причина: дописване

                Коментар


                • #23
                  До: Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V

                  Благодаря. Значи трябва да купувам два по 88 Ah.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V

                    YES.That's right.

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X