До: Въпроси за TOYOTA HDJ80 4.2 24V
Тази твоята джипка,колега е доста "пипана".Половината окабелявания са ти пипани.Аз също съм имал подобни проблеми с моята.Ингилиза за да не даде 80 паунда за соленоида-включвателя на стартера 12/24 Волта беше направил чудо от 2 релета,които донякъде "заместваха' нещата.Щом ти "цъка" би трябвало да работи,това си е актуатора,това,че не свети не означава,че не работи блокажа.Можеш да разбереш веднага като се опиташ да завиваш управлението"тежи" ако бачка блокажа.Наи добре се усеща и на "свободна"-няма никаква инерция колата.За централен диф говоря.Другите(на преден и заден диф)актуатори(моторчета) не се чуват.
Първоначално публикуван от sbk
Преглед на мнение
,явно са слагали старите гарнитури
началото на отдушника е малък щуцер със сачма и пружинка,която 99% е сдала багажа! следва разпробиването и отстраняването и . после слагаш по дълго маркуче някъде в коша на двигателя,набиваш му едно най обикновенно бензиново филтърче и си готов.
Коментар