Малко да обяснения - сутринта като идвах на работа (Разград-> Търговище) в тази усложнена зимна обстановка
, един "шофИОр" в селата явно не е разбрал че при излизане на главен път има стоп и на него трябва да се спира. Та излезе си пред мен, че и не можа да завие та се заби в пряспата отсреща и застана напречно на пътя. Сигурно съм скачал на спирачката като супер турбо фолк фурия върху маса на мутри в 3 посреднощ. Дааа трудно се спира джипка на лед, добре че успя да завие в ляво и да се забия в пряспата зад него. Продължих си пътя, ама джипа не върви и почна да мирише на бакелит (сигурно феродото така мирише). След 5 километра се пооправи и понеже бързах не съм спирал да го гледам. Като пристигнах на работа видях (и помирисах
) че предна дясна гума, диск де, много пари.
Изчетох темата http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E4%EA%E8%F2%E5 и няколко други подобни, но понеже не съм много наясно да попитам - това ли е митичното същество блокирал цилиндър, дето само съм чувал за него ама не съм го виждал, или е нещо по сериозно от типа на описаните във форума проблеми със спирачки, кантари и т.н. В този ред на мисли утре да си тръгвам ли за Разград или да търся майстор тук да оправя проблема/опасност да прецакам нещо? Или ако още е стегнало да отвия пробката за обезвъздушаването, дали ще отпусне. Бих се радвал да ми поясните, благодаря предварително.


Изчетох темата http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...E4%EA%E8%F2%E5 и няколко други подобни, но понеже не съм много наясно да попитам - това ли е митичното същество блокирал цилиндър, дето само съм чувал за него ама не съм го виждал, или е нещо по сериозно от типа на описаните във форума проблеми със спирачки, кантари и т.н. В този ред на мисли утре да си тръгвам ли за Разград или да търся майстор тук да оправя проблема/опасност да прецакам нещо? Или ако още е стегнало да отвия пробката за обезвъздушаването, дали ще отпусне. Бих се радвал да ми поясните, благодаря предварително.
Коментар