Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2LT Налягане на масло

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Отчитането на налягането на маслото за ТЛК 70

    Колеги наскоро се сдобих и аз с ТЛК 70 и въпросът ми е
    отчитането на налягането на маслото
    при 1000 оборота ми е под средната черта
    при 1500 оборота на чертата
    и над 2000 оборота малко над чертата
    а иначе маслото на пръчката е в нормата
    Последно редактирано от CarTest™; 14-04-11, 17:09.

    Коментар


    • #47
      От: Отчитането на дебитомера на маслото за ТЛК 70

      Нормално е така.
      Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
      Drag Grand Canyon Daily
      Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
      LZ1JYM

      Коментар


      • #48
        От: Отчитането на дебитомера на маслото за ТЛК 70

        И при мен е така, след 340000 км. Ако те притеснява нещо, всеки сервиз може да ти измери налягането на маслото и да се успокоиш. Мисля, че дебитомер не е правилната дума.
        LJ73, 2L-T, BFG-MT 32-11.5-15, Superwinch OX-24V,фланци 30 мм, ЕТ-10,Окачване без произход.
        E23,E36,E46,E39,E61.

        Коментар


        • #49
          От: Отчитането на дебитомера на маслото за ТЛК 70

          Здравейте Колеги. Имах проблем с отчитането на уреда за налягане на маслото на ТЛК 70 - 2,4 Тд.Карах я 4 години и единственото което ме дразнеше беше, че след като поработи мотора десетина минути стрелката,отчитаща налягането падаше под скалата и изчезваше нейде извън видимата част на таблото.Иначе при палене на студен мотор стигаше до 1-вата четвърт на скалата.Приятел с подобна кола и проблем ми каза,че си е мерил налягането на маслото и всичко било ОК, а уреда - пак отчита минимална компресия.Сега какво измъдрих: Дадох на късо двата кабела,които влизат в датчика и при контакт стрелката отиде на макс - значи - уреда работи - дали вярно показва е друга тема.махнах кабелите и на датчика захожих сондите на един мултицет,който при работещ мотор показа съпротивление от 38-40 Ом-а.Такааа - значи - на късо - стрелката на макс,съпротивление 0 Ом-а.При 40 Ом-а работно положение стрелката е в най-долната четвърт.За да я вдигнем с още толкова трябва да направим общото съпротивление около 20 Ом-а.Как да стане - понеже все пак не съм спал в часовете по физика си припомних формулата за последователно и паралелно връзване на резистори и ми светна,че просто трябва да закача паралелно на двата кабела влизащи в датчика един резиатор от 38/стандарт/ Ом-а.И понеже не бях сигурен,че показанията на стрелката ще ме удовлетворят,вмсто резистор 38 Ом-а си качнах един потенциометър 0-200 Ом-а,запалих колата,регулирах си го с отвертката да показва приятни за погледа показания,почаках докато загрее и падне стрелката - малко под средното ниво и останах доволен от свършеното.Операцията струва един потенциометър и две бири Дано да съм бил полезен на някой.Поздрави.

          Коментар


          • #50
            От: Отчитането на дебитомера на маслото за ТЛК 70

            А не е ли по-правилно да се смени повредения датчик? Щото така с потенциометри и ерове можем да накараме всеки уред да показва каквото си искаме.... Няма смисъл май...

            Коментар


            • #51
              От: Отчитането на дебитомера на маслото за ТЛК 70

              Първоначално публикуван от victorio Преглед на мнение
              Здравейте Колеги. Имах проблем с отчитането на уреда за налягане на маслото на ТЛК 70 - 2,4 Тд.Карах я 4 години и единственото което ме дразнеше беше, че след като поработи мотора десетина минути стрелката,отчитаща налягането падаше под скалата и изчезваше нейде извън видимата част на таблото.Иначе при палене на студен мотор стигаше до 1-вата четвърт на скалата.Приятел с подобна кола и проблем ми каза,че си е мерил налягането на маслото и всичко било ОК, а уреда - пак отчита минимална компресия.Сега какво измъдрих: Дадох на късо двата кабела,които влизат в датчика и при контакт стрелката отиде на макс - значи - уреда работи - дали вярно показва е друга тема.махнах кабелите и на датчика захожих сондите на един мултицет,който при работещ мотор показа съпротивление от 38-40 Ом-а.Такааа - значи - на късо - стрелката на макс,съпротивление 0 Ом-а.При 40 Ом-а работно положение стрелката е в най-долната четвърт.За да я вдигнем с още толкова трябва да направим общото съпротивление около 20 Ом-а.Как да стане - понеже все пак не съм спал в часовете по физика си припомних формулата за последователно и паралелно връзване на резистори и ми светна,че просто трябва да закача паралелно на двата кабела влизащи в датчика един резиатор от 38/стандарт/ Ом-а.И понеже не бях сигурен,че показанията на стрелката ще ме удовлетворят,вмсто резистор 38 Ом-а си качнах един потенциометър 0-200 Ом-а,запалих колата,регулирах си го с отвертката да показва приятни за погледа показания,почаках докато загрее и падне стрелката - малко под средното ниво и останах доволен от свършеното.Операцията струва един потенциометър и две бири Дано да съм бил полезен на някой.Поздрави.
              Като ти откаже помпата съвсем слагаш още по-ниско съпротивление и пак си спокоен,хи хи хи.
              Няма ли някой модератор да оправи заглавието на темата,какви са тия дебитомери?
              Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
              Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
              Враца

              Коментар


              • #52
                От: Отчитането на дебитомера на маслото за ТЛК 70

                Тя и моята стрелка си пита дедовия да мърда,но за датчика ми поискаха 120 лева в магазина и си карам така...
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #53
                  От: Отчитането на дебитомера на маслото за ТЛК 70

                  Първоначално публикуван от sonda Преглед на мнение
                  Тя и моята стрелка си пита дедовия да мърда,но за датчика ми поискаха 120 лева в магазина и си карам така...
                  А пък на мен на два пъти ми се случи при по-продължително каране по-голям наклон нагоре стрелката ми удари докрай нагоре и държи така много време
                  защо ли-не знам???
                  няма начин да няма начин
                  http://album.bg/offroad_
                  0878 613 163

                  Коментар


                  • #54
                    От: Отчитането на налягането на маслото за ТЛК 70

                    Аз имах подобен проблем с температурата на водата. Както си карах по магистралата с 100 км/ч и много бързо (2-3 сек) стралката се качи почти до червения сектор. Изприщих се, в главата ми беше само "сняна на глава". Естествено веднага отбих но не я изгасих. След малко пак така бързо стрелката се върна на нормална позиция. Нямах изхвърлен антифриз, не усещах колаха да е прегряла. Направи ми го още няколко пъти тоя номер, като веднъж беше при спускане без газ(двигателя не е натоварен). Разбрах, че е екетрически проблема и си отдъхнах. Като се прибрах отворих Repair Manual за моя мотор и върте японеца си беше написал какво да се провери и колко трябва да показва. Замерих датчика и уреда на таблото, дадох $50(от злато ли ги правят ) за нов датчик и това е.

                    Нещо ми подсказва, че по инструкциите за ремонт ще да пише и как се проверява дали е наред уреда за маслото(датчика и уреда на таблото) за съответния мотор.
                    Toyota Land Cruiser BJ70 1985
                    Lexus LS430

                    Коментар


                    • #55
                      От: Отчитането на налягането на маслото за ТЛК 70

                      Очевидно вече проблема е решен,но аз минах по следния път:измерих налягането с външен манометър,успокоих се и тръгнах да търся датчик.Оригиналния в тойота е ок.190лв,на др.места ок.120.Намерих датчици от УАЗ,ГАЗ,ЗИЛ,но никой не беше с подходящо съпротивление,а и трябва мех.преход.Накрая намерих японски,по ориг.№ за30лв.,смених го и пак абсолютно същите показания.Напрежението е ОК,очевидно проблема е в останалата част о с-мата за отчитане на налягане(не съм убеден,че няма и електроника някъде) или и новия датчик не е добър.Говоря зя големия датчик(камбанката).Нямах време и най вече търпение,но това не е съвсем типичния реостатен потенциометър.
                      А тези простотии се правят от името на всички ни.
                      Даника
                      Ми не гълтайте бре, и не лапайте. )) Дистанцирайте се демек ... ))deyan"h

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X