Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Купих си 4 Runner

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Купих си 4 Runner

    Stank,

    за съжаление не мога да отворя нито един от линковете, които си ми дал.
    Защо нямам достъп, какво трябва да направя?

    Благодаря предварително и поздрави

    Коментар


    • #17
      До: Купих си 4 Runner

      Първоначално публикуван от TLC14 Преглед на мнение
      Здравей Яро,

      Благодаря ти за приветствията.
      Току що изпих натуралния сок от хмел, като гледаям все добри съвети даваш, та мисля да се свържа и с Митко Фулдата още другата седмица.

      Окачването е малко уморено. Има шарнири и втулки за смяна, за момента реших да не предприемам този ремонт, за да реша за новото окачване.

      Този хай лифт в какви случаи се използва?

      Допълнителните фарове наистина ли са забранени? Може ли малко повече инфо по този въпрос?

      Поздрави,
      Здравей.
      Още един съвет
      По-добре приведи колата във форма първо преди да започнеш с ъпгрейдите. Течности, ремъци, филтри, тампони, спирачки, маркучи, накрайници, е добре да се прегледат. За части можеш да потърсиш Пламен Петров на 0878 446590. Предлага оригинални части за всички японски 4х4. Пламен е един от хората тук, които не се нуждаят от реклама.

      Относно хай-лифта, едно от основните му предназначения е да те вади от кофти ситуации. Извън пътя няма с какво друго (особено с друг крик, стандартен) да си помогнеш. Ползва се и т.нар. котва (или pullpal) но за нея трябва да се закачиш с лебедка и то само когато наоколо няма дървета).

      Из форума има писано много по въпроса.
      Последно редактирано от Чавдар (V93); 05-04-13, 15:38.

      Коментар


      • #18
        До: Купих си 4 Runner

        Честито и от мен много безаварийни и с кеф да си я караш.

        Коментар


        • #19
          До: Купих си 4 Runner

          TLC14 чакай малко преди да се "хлъзнеш по наклонената" да ти кажа в какво се забъркваш
          Стопанисвам същата генерация рънер вече година и половина. Оставих зад гърба си над 30 000 км. с него, като той не ми е основната кола и километрите са само за уикенда и малко повече почивни дни.
          Колата е перфектна за да ходиш на разходки и подобни мероприятия. Сменявах предници, задници, глави съединители и тя все си е на 15 години и все си е счупена. Самата предница е много капризна и трябва да внимаваш с частите. Зимата е пълен ад с нея и по-добре си я карай на задно защото няма завиване по заледен път или такъв с коловози. Единствения и плюс е че се движи бързо и ако не е сложен терена се справя чудесно по черните пътища. В щатите я водят СУВ не 4х4 звяр, което е оправдано за мен. Можеш да си натовариш багажа спокойно и да кривнеш от "пътя" като не се притесняваш че ще се узори на средностатистически препятствия. Но! не очаквай че ще го превърнеш в мега оффроудера без да платиш два пъти цената му на която си го купил. Просто не е създаден за това...
          Вземи му едни нормални пружини и ще оправиш провисналата задница. Те самите са направени така че последните витки са по-меки и от там идва по-добрата возия. Естетствено заради това и увисва задницата щото се уморява мат`ряла. Като сложиш новите и почнеш да товариш пак ще кляка колата, защото са по-меки. При мен колата взима въздух зад преден дляв фар което е напълно достатъчно за един Ръннер. Нито можеш да му сложиш блокажи, нито да го тунинговаш толкова че да му трябва шнорхел и да скачаш в големите локви...
          Тъй че обслужи си предницата, смени задните пружини, на ангренажа му смени и обтегача защото никой не го сменя и си намери чудесни поводи за разходка...
          Всичко друго по този модел е "изхвърляне" на средства...
          А Хайджака няма къде да го закачиш по тоя кошник ако не си направиш специални тръби или укрепвания. Имам един в мазето, ако намериш как да го използваш ела го вземи ...
          Последно редактирано от Чавдар (V93); 05-04-13, 15:39.

          Коментар


          • #20
            До: Купих си 4 Runner

            Привет,

            честно казано тъй като съм голям привърженик на Тойота моето първоначално желание беше да възстановя окачването в оригиналния му здрав вид. Но съм реших да следвам вашите съвети и да оправя всички наща по двигателя и тн и след това да минавам на окачването. Окачването го оставям за да имам малко време да мина през Митко Фулдата и да видя какво ще ми препоръча той.
            Много ми харесва идеята да се използват само и единствено оригинални части, иначе вече не е Тойота; затова благодаря за контакта с човека с оригинални части.
            Честно казано и моята идея не е да правя супер офроуд машина, но ми се ще да е много проходим и здрав - така че да мога да разчитам на него винаги и по всяко време.
            За лебедката със сигурност искам да си сложа. Иначе има климатик и този радиатор наистина ще пречи.
            Ще видим.
            Другата седмица ще намеря време да отида при Митко и ще пиша какво сме говорили.

            Благодаря за съветите, всяко мнение ми е полезно

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X