Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за ТЛК 80 автоматик

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за ТЛК 80 автоматик

    Уважаеми колеги,имам такъв въпрос към хората с по-голям стаж и по-стари собственици на 80-та серия-автоматик.Възможно ли е джипа да запали на "бутане" или на "теглене" без употребата на стартерен електромотор??.Старите автоматични кутии на Мерцедес- до'99 година нямат проблем с това-на най-ниска предавка с около 40 км/ч колата пали но не се препоръчва да е често.Дали някой е пробвал на ТЛК-80-автоматик ?Естествено с разблокиране на защитата от червения бутон на лоста.

  • #2
    До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

    Старите кутии на мерседес- от типа на 722.434 (последните от които се монтират до началото на 1996) имат в себе си втора помпа, която се задвижва от кардана, и е предназначена изключително като алтерантивен начин за запалване на колата.

    С течение на времето се оказва, че това е доста скъпа добавчица, и лека-полека почват да я икономисват

    Моят мерседес е с такава кутия, в която , обаче, екстрата я няма..

    мисля, че емпиричното познание ще даде верния отговор.

    Всъщност, в някои от тези кутии имало ли е втора помпа някога?

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

      Не, не може! Старите Мерцедеси имат "заключване" на турбината..., не ми е известно някой от използваните от нас 4х4 да има такова... Няма ли акумулатор и стартер е невъзможно да се запали по друг начин...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

        ЕТО ТОВА СЕ КАЗВА КОМПЕТЕНТНОСТ.БЛАГОДАРЯ МНОГО.

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

          Всъщност това е и единият добре известен проблем на автоматиците... Затова е задължително такава машина (въобще всички експедиционни) да има втори акумулатор и система за комутация на акумулаторите... Задължително е и стартера да се поддържа в перфектно състояние...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

            Това означава ли,че трябва да има още един комплект акумулатори,понеже всички ТЛК-80,които съм виждал от този модел са с 2 батерии и комутатор към който отиват кабелите им,веоятно за да вържат последователно 24 волта за стартера или ще има комплект резерви с кабели някъде из купето??Питам,понеже не съм съвсем наясно с експедиционните екипировки.Зная,че се сменят доста оригинални агрегати с по-мощни и надеждни-алтернатор,компресор за къндишъна,стартер,добавя се филтър тв.частици и т.н.

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

              При автомобилите с два акумулатора те се свързват в повечето случая последователно само при палене..., т.е. само алтернатора е 24В. Има и доста модели които са постоянно 24В има и такива с един акумулатор които са 12В.

              На системите с два акумулатора най-добрата практика е добавянето на трети през система за комутация или промяна на съществуващата схема чрез добавяне на система за комутация...
              VPetrov.photography

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

                Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                При автомобилите с два акумулатора те се свързват в повечето случая последователно само при палене..., т.е. само алтернатора е 24В.
                "Алтернатора" трябва да се чете "стартера",прав ли съм?
                ТЛК 80 4,2ТД-95г

                Коментар


                • #9
                  До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

                  Точно тъй, сгрешил съм... СТАРТЕРА!
                  VPetrov.photography

                  Коментар


                  • #10
                    До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

                    Първоначално публикуван от tuni Преглед на мнение
                    ...добавя се филтър тв.частици и т.н.
                    Това защо? Това е само за еко норми, по принцип, и по-често съсдава проблеми, вместо с нещо да вдигне надеждността. Поне ако става дума за твърди частити в изгорелите газове на дизел де...
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

                      Тъй като говорим за надежност(отново на основния въпрос)дали не може да се измисли въпросното "заключване"на турбината на АТ-то,представете си Сахара-никакъв ток на стотици км,най-марковите батерии са се скапали но камили,магарета и бушмени,туарези и арабески,стръмни наклони-бол.Същото е за Непал или Монголия,Ирак,Афганистан.Явно тази екстра не са я мислили,понеже поне 1HD-T пали "от раз"дори и с доста "кихнали"батерии-това е от собствен опит.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

                        Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                        Това защо? Това е само за еко норми, по принцип, и по-често създава проблеми, вместо с нещо да вдигне надеждността. Поне ако става дума за твърди частити в изгорелите газове на дизел де...
                        Този филтър си го представях някъде преди въздушния или след него на СМУКАТЕЛНИЯ колектор а не на екзоста.Смятах,че е сложен за да пази от пясък и прах и други абразиви двигателя ???Изобщо не съм мислил за екология в експедиционен джип.
                        Последно редактирано от tuni; 18-11-09, 12:53. Причина: правопис

                        Коментар


                        • #13
                          До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

                          Под филтър за твърди частици, вероятно tuni има предвид тези, които се поставят на шнорхела.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

                            Първоначално публикуван от Венцислав Петров Преглед на мнение
                            При автомобилите с два акумулатора те се свързват в повечето случая последователно само при палене..., т.е. само алтернатора е 24В. Има и доста модели които са постоянно 24В има и такива с един акумулатор които са 12В...
                            Има и такива, като 4.2Д на Патрул, които са с два акумулатора и са постоянно на 12V.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Въпрос за ТЛК 80 автоматик

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Под филтър за твърди частици, вероятно tuni има предвид тези, които се поставят на шнорхела.
                              Ахъм, сега загрях.
                              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X