Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

    Те тава се чудя?
    WG 2.7 CRD

  • #2
    До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

    Едното вероятно е 1KZ-ТЕ двигателя - класическия с предкамерно впръскване, а другия вероятно е 3.0 D4D.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

      Различни модификации на един и същи двигател. Преди известно време ми се случи в ТИАТ-Шумен да карам за изпитания TLC с точно такъв двигател и ми показаха каталог с 3 различни модификации. Но и те не можаха да обяснят разликите.
      Слава богу - този, който изпитваха не беше акцизен
      "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда

      Коментар


      • #4
        До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

        Двигателите 1KD-163к.с. започват да се монтират на Тойота през 2000-та година. 97г. мисля че няма ТЛЦ с такъв мотор.
        TLC 73 4.2-TD
        Автоматик
        Тел.0887859269

        Коментар


        • #5
          До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

          Или годината не е тая или мотора е насаждан.
          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

          Коментар


          • #6
            До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

            Имам приятел с ТЛК 97 год. 3.0 дизел+турбо, къса база, 163 к.с.? Със сигурност колата не е пипана.
            WG 2.7 CRD

            Коментар


            • #7
              До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

              Казуса съвсем лесно може да се провери по VIN номера.
              Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

              Коментар


              • #8
                До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

                Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнение
                Имам приятел с ТЛК 97 год. 3.0 дизел+турбо, къса база, 163 к.с.? Със сигурност колата не е пипана.
                Със сигурност си говорим глупости в момента.
                Моята 3-литрова D4D е дори 1993г...

                Коментар


                • #9
                  До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

                  Разликата не идва ли от интеркулера при по-мощния и липсата на такъв при по-слабия.
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #10
                    До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

                    Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнение
                    Разликата не идва ли от интеркулера при по-мощния и липсата на такъв при по-слабия.
                    Интеркулера дава разлика в мощността, но не толкова голяма. По памет:

                    1KZ-T - 125hp механична горивна помпа
                    1KZ-TE - 130hp помпа с електронно управление
                    1KZ-TE + intercooler - 145hp

                    1KD-FTV - 163-170hp - според различни източници. Както знаем има малка разлика в стандартите DIN и SAE.

                    1KD-FTV е от серията D4-D Комън рейл двигатели на Тойота. Те се произвеждат от 2000г.

                    Така че погледни си VINa и ще разбереш какъв е бил оригиналния мотор.
                    [COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
                    [/COLOR]

                    Коментар


                    • #11
                      До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?

                      Първоначално публикуван от allfriends Преглед на мнение
                      Интеркулера дава разлика в мощността, но не толкова голяма. По памет:

                      1KZ-T - 125hp механична горивна помпа
                      1KZ-TE - 130hp помпа с електронно управление
                      1KZ-TE + intercooler - 145hp

                      1KD-FTV - 163-170hp - според различни източници. Както знаем има малка разлика в стандартите DIN и SAE.

                      1KD-FTV е от серията D4-D Комън рейл двигатели на Тойота. Те се произвеждат от 2000г.

                      Така че погледни си VINa и ще разбереш какъв е бил оригиналния мотор.
                      Като:1KZ двигателите са дизели с предкамерно впръскване на горивото .Налягането на впръскване е около 120kg/sm2. Момента на впръкване при ТЕ моделите се управлява чрез ел.блок за управление ЕБУ ECU. Максималното налягане в цилиндрите при такта горене е до 100kg/sm2
                      1КD ..........са дизели с директно впръскване (горивната камера не е в главата като предкамерните ,а в самото бутало) ,като налягането на впръскване на горивото е от 240kg/sm2 като достига до 2000kg/sm2 при D4-D . Максималното налягане в цилиндрите при такта горене е до 200кг/см2 и достига до 300кг/см2 при D4-D (direct inj) . Разликата между двата типа дава различната мощност.
                      Температурата на въздуха в момента на впръскване при предкамерните е около 750 градуса (21,5 пъти се сгъстява обема и това е причината за повишаване на температурата)
                      при директните дизели е около 650 градуса (18 пъти се сгъстява )
                      като при същите с магистрално впръскване D4-D (13 - 14 пъти се сгъстява) като за възпламеняването на горивото при последните е свръхзвуковата скорост с която се подава горивото в горивната камера.
                      1HZ предкамерен
                      1HD 13B-T 14B-t 15B-T директен
                      L ,1L ,2L, 2L-t , 3B ,............. Предкамерен
                      FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                      BJ42 04 1982
                      FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                      LZ 2 BHB

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X