Те тава се чудя?
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?
 
 Различни модификации на един и същи двигател. Преди известно време ми се случи в ТИАТ-Шумен да карам за изпитания TLC с точно такъв двигател и ми показаха каталог с 3 различни модификации. Но и те не можаха да обяснят разликите.
 Слава богу - този, който изпитваха не беше акцизен "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда "Не е толкова трудно да разбереш хората - те са главно его и либидо. А, да - и повечето са прости" - Буда
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?
 
 Или годината не е тая или мотора е насаждан."...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?
 
 Със сигурност си говорим глупости в момента.Първоначално публикуван от imarh Преглед на мнениеИмам приятел с ТЛК 97 год. 3.0 дизел+турбо, къса база, 163 к.с.? Със сигурност колата не е пипана.
 Моята 3-литрова D4D е дори 1993г...  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?
 
 Разликата не идва ли от интеркулера  при по-мощния и липсата на такъв при по-слабия.
							
						offroad фен при по-мощния и липсата на такъв при по-слабия.
							
						offroad фен
 1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
 TOYOTA Hilux 3.0 D-4D
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?
 
 Интеркулера дава разлика в мощността, но не толкова голяма. По памет:Първоначално публикуван от Гълъбин Колев Преглед на мнениеРазликата не идва ли от интеркулера  при по-мощния и липсата на такъв при по-слабия. при по-мощния и липсата на такъв при по-слабия.
 
 1KZ-T - 125hp механична горивна помпа
 1KZ-TE - 130hp помпа с електронно управление
 1KZ-TE + intercooler - 145hp
 
 1KD-FTV - 163-170hp - според различни източници. Както знаем има малка разлика в стандартите DIN и SAE.
 
 1KD-FTV е от серията D4-D Комън рейл двигатели на Тойота. Те се произвеждат от 2000г.
 
 Така че погледни си VINa и ще разбереш какъв е бил оригиналния мотор.[COLOR=blue][COLOR=#000000][FONT=Times New Roman][FONT=Arial Black]When you see DEATH staring in your eyes and you feel her cold breath on your face, don’t slam on the brakes – make a sharp turn…[/FONT] [/FONT][/COLOR]
 [/COLOR]
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 До: Защо има ТЛК 97 год. 3.0ТД - 125к.с. и ТЛК 97 год. 3.0ТД - 163к.с?
 
 Като:1KZ двигателите са дизели с предкамерно впръскване на горивото .Налягането на впръскване е около 120kg/sm2. Момента на впръкване при ТЕ моделите се управлява чрез ел.блок за управление ЕБУ ECU. Максималното налягане в цилиндрите при такта горене е до 100kg/sm2Първоначално публикуван от allfriends Преглед на мнениеИнтеркулера дава разлика в мощността, но не толкова голяма. По памет:
 
 1KZ-T - 125hp механична горивна помпа
 1KZ-TE - 130hp помпа с електронно управление
 1KZ-TE + intercooler - 145hp
 
 1KD-FTV - 163-170hp - според различни източници. Както знаем има малка разлика в стандартите DIN и SAE.
 
 1KD-FTV е от серията D4-D Комън рейл двигатели на Тойота. Те се произвеждат от 2000г.
 
 Така че погледни си VINa и ще разбереш какъв е бил оригиналния мотор.
 1КD ..........са дизели с директно впръскване (горивната камера не е в главата като предкамерните ,а в самото бутало) ,като налягането на впръскване на горивото е от 240kg/sm2 като достига до 2000kg/sm2 при D4-D . Максималното налягане в цилиндрите при такта горене е до 200кг/см2 и достига до 300кг/см2 при D4-D (direct inj) . Разликата между двата типа дава различната мощност.
 Температурата на въздуха в момента на впръскване при предкамерните е около 750 градуса (21,5 пъти се сгъстява обема и това е причината за повишаване на температурата)
 при директните дизели е около 650 градуса (18 пъти се сгъстява )
 като при същите с магистрално впръскване D4-D (13 - 14 пъти се сгъстява) като за възпламеняването на горивото при последните е свръхзвуковата скорост с която се подава горивото в горивната камера.
 1HZ предкамерен
 1HD 13B-T 14B-t 15B-T директен
 L ,1L ,2L, 2L-t , 3B ,............. ПредкамеренFJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
 BJ42 04 1982
 FJ62 11 1983 skipe blago4x4
 LZ 2 BHB
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.





 
							
						



Коментар